Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nowornever schreef:Ik ga vanaf maandag echt weer serieus beginnen en dan ga ik van te voren opschrijven hoe laat ik wat mag eten. Ik denk dat ik me daar iets beter aan kan houden en er minder mee bezig ben. Normaal denk ik nooit zoveel aan eten, maar nu wel. En ik ga van het weekend weer zelf mee boodschappen halen, vorig weekend kon ik niet mee omdat ik ziek was en mijn mannetje heeft boodschappen gehaald en gekookt de hele week en dan zijn het toch wat mindere groente weken. Maar hij doet zo ze best. Daarnaast vinden mensen het onzin dat ik 5 kilo kwijt wil dus zitten ze me continu te vragen of ik wat wil eten grrrrrr.
wiebke schreef:Gisteren was mijn plan voor 1004 calorien mislukt. Mijn mama vroeg of ik kwam eten en die maakt toevallig de lekkerste macaroni van de wereld... dus jahmoet zeggen dat die macaroni lekkerder was dan die shake die ik voor mezelf geplant had.
Voor mezelf vind ik het nu even belangrijker dat ik alle koekjes en snoepjes en chipjes kan laten staan eigenlijk, ben echt aan het afkicken!
Medea schreef:nowornever schreef:Ik ga vanaf maandag echt weer serieus beginnen en dan ga ik van te voren opschrijven hoe laat ik wat mag eten. Ik denk dat ik me daar iets beter aan kan houden en er minder mee bezig ben. Normaal denk ik nooit zoveel aan eten, maar nu wel. En ik ga van het weekend weer zelf mee boodschappen halen, vorig weekend kon ik niet mee omdat ik ziek was en mijn mannetje heeft boodschappen gehaald en gekookt de hele week en dan zijn het toch wat mindere groente weken. Maar hij doet zo ze best. Daarnaast vinden mensen het onzin dat ik 5 kilo kwijt wil dus zitten ze me continu te vragen of ik wat wil eten grrrrrr.
Ik denk ook constant aan eten als ik bewust aan het 'lijnen' ben, echt ontzettend vervelend. Ik doe Weight Watchers en bedenk me bij alles wat ik zie de punten die het kost.
Medea schreef:nowornever schreef:Ik ga vanaf maandag echt weer serieus beginnen en dan ga ik van te voren opschrijven hoe laat ik wat mag eten. Ik denk dat ik me daar iets beter aan kan houden en er minder mee bezig ben. Normaal denk ik nooit zoveel aan eten, maar nu wel. En ik ga van het weekend weer zelf mee boodschappen halen, vorig weekend kon ik niet mee omdat ik ziek was en mijn mannetje heeft boodschappen gehaald en gekookt de hele week en dan zijn het toch wat mindere groente weken. Maar hij doet zo ze best. Daarnaast vinden mensen het onzin dat ik 5 kilo kwijt wil dus zitten ze me continu te vragen of ik wat wil eten grrrrrr.
Ik denk ook constant aan eten als ik bewust aan het 'lijnen' ben, echt ontzettend vervelend. Ik doe Weight Watchers en bedenk me bij alles wat ik zie de punten die het kost.
Mijn schema voor vandaag, heb vanavond een verjaardag, 2x stappen dit weekend en high-tea morgen, dus ik doe even heel mak aan.
O: Optimel 0% met muesli
T: appel
L: 4 LU crackers met kipfilet of slankie smeerkaas
T: Cup a soupje / snack a jack
D: Geen flauw idee
Cherellee_ schreef:Zo herkenbaar!! Ik doe ook Weight Watchers, maar dan meer om een beetje maat te houden op een dag. Zie nu inderdaad niet mee dat koekje, maar een bordje met daarop het aantal punten