Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

_Tara_ schreef:Ben ik heel even kort, ik ban mezelf iedere keer 6 uur achter elkaar. Die scriptie moet echt over 2 weken af! Realiseerde me vandaag hoe snel dat de tijd altijd gaat en dat 2 weken dus heel snel voorbij is. Heb ook niet meer gelopen sinds dinsdag. Morgenochtend paardrijles, wie weet dan morgenmiddag/avond nog lopen/sporten en anders zaterdagochtend lopen/sporten. Morgenmiddag zal ik in ieder geval weer even bijlezen!
Ik wil het ook over twee weken af hebben! 
Moet zondag weer een dagdienstje werken.
Het ging eerst weer goed met je toch?

Morgenochtend eerst wel even hardlopen.

!!
!
?
Snijdend gewoon.
Projectje ook nog even gedaan en al wordt het echt wel een lang verhaal, hij komt er ook wel. Geduld is bij hem het toverwoord (en zijn buien negeren
).
Ik ben er soms juist te makkelijk in, dingen afraffelen, dingen niet doen enz. Misschien kunnen we een beetje ruilen? 
Vandaag op met 2 hapjes ontbijtkoek gerend, ging al een stuk beter kwa misselijkheid!
Staan nu nog 2 dressuurwedstrijden in het indoorseizoen waarin ik de punten voor het Z2 hoop te halen en verder nog 2 springwedstrijden. Daarna staat alles in het teken van crosstrainingen en SGW's.
En uiteindelijk ben ik woensdag nog wel weer naar m'n verzorgpaard geweest hoor!
Leuke dingen (films kijken, series kijken) steek ik graag tijd in. Maar school enzo 

Alles schoonmaken. Kan ik hier binnekort ook wel even doen. Dat is wel balen altijd. Het huis is van m'n ouders dus dat soort dingen komen toch vaak bij mij terecht. Andere huisgenoten interesseert 't ook niet zo of de ramen gewassen worden. Nja ik vind 't niet erg om te doen gelukkig.
Wel fijn dat je toch nog naar je verzorgpaard kon!
Jammer dat je huisgenoten niet zo actief zijn in 't meehelpen. Eigenlijk zou je eens een dag met z'n allen in voren moeten plannen om dat soort dingentjes te doen. Is ook nog wel gezellig, tenminste als 't gezellige mensen zijn?:P
Liever een dikke cross dan een L-parcours, raar eigenlijk hè.
Ik weet niet wat ze met hem uitgehaald hebben in het verleden, maar het heeft hem geen goed gedaan. We hebben er nog bijna 2 jaar over gedaan voor we gewoon zonder gedoe een parcoursje konden springen. Nu is het een kwestie van ervaring opdoen!