Puisten deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ayo

Re: Puisten deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 21:21

Oh niet bijzonders, een leuk iemand waarmee ik in een groepje zit :P

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 22:01

Steentje en ayo, fijn! :D

En Julia, dat klinkt goed haha :))

Mijn huid is weer bwah, nogsteeds plekjes boven m'n mond die wel wegtrekken maar er kwam voorzichtig aan weer een nieuwe die ik voorzichtig heb weggehaald, weet echt niet hoe ze er telkens komen..
Geen ernstige pukkels ofzo, maar ze zijn wel behoorlijk irritant want eromheen is het telkens rood :P

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 23:25

Leuk dat je date goed ging Steentje! :D En meevaller dat je huid er ook net goed uitzag.
Hetzelfde voor ayo! Wie weet komt daar nog wel een date van. ;)

Mijn huidje gaat redelijk.
Net een eind onder de douche gestaan. Waarschijnlijk maar 10min maar normaal doe ik er maar 3min over ofzo. :') Dus nu is het lekker rustig.
Zit nu in mijn stopweek van de pil. Hoop dat ik niet opeens een terugval krijg.

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 23:55

10 min onder de douche lekker rustig? Dat is voor mijn doen echt supersnel :))

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 10:09

deruijter schreef:
Julia, waar kon je hennepolie kopen? :)

Ik zal eens vragen waar ze dat besteld heeft! :)

MaartPaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 10:41

Hennepolie kan je in de natuurwinkel gewoon kopen!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 10:57

dressagelady schreef:
Zijn pilletjes, zit een soort alg in ( :') ) heb ik bij de Tuinen geadviseerd gekregen omdat ik heel erg last had van mijn weerstand en vermoeidheid :j Mijn huid werd er ook wonderbaarlijk glad van! Was het alleen zondag vergeten mee te nemen naar mijn studentenhuis
http://www.fonteine.com/spirulina_alg.html

Oh dat is ook wel wat voor mij denk ik! :j Ben ook vaak nog moe als ik opsta en na een week stage + school.. En nog meer van die dingen die genoemd worden in dat lijstje heb ik ook wel eens, ga dus naar de Tuinen, dankje voor het posten :D

romeoluver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 17:05

oeps ben een tijdje weggeweest := sorry allemaal!!! bij mij gaat het sinds tijden weer ietsje beter... moet echt nog steeds ongesteld worden! maarja... hmmm die pilletjes met alg lijken me ook wel wat, ik heb niet heel erg veel last van vermoeidheid, maar als je huid er ook mooi van word.. :P

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 17:33

Oeps ik heb weer aan mijn huid gezeten.. :') stomstom.. nogsteeds plekjes boven m'n mond, ze trekken weg en komen weer, maar voor zover ik kan zien zie ik nu niet echt iets opkomen dus ik hoop dat het zo blijft..
Moet ook nog ongesteld worden en ben een week telaat, dus denk dat m'n huid daarom zo 'raar' doet.

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 15:14

Jeetje, ik voel me soms een emotioneel wrak door de pil. Gaat met ups en downs... Net als mijn huidje.

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 16:02

Ik kom even binnenvallen. Ben een paar dagen geleden begonnen met Dove Cream Oil nadat ik een aantal goede recensies had gelezen. En bedunkt! Mijn huid is al een stuk rustiger, de onderhuidse "zwellingen" zijn helemaal weg. Ik heb geen erge acne, alleen een aantal puisten op mijn voorhoofd. Hopelijk ben ik over een week helemaal puistvrij. :D

MaartPaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 16:33

Had gisteren echt een uitbarsting om te janken.. Ben jaren aan de pil geweest dus mijn maandelijkse toestanden hadden nooit echt invloed op mijn huid. Nu is het feestje vandaag begonnen (voor 2e keer zonder pil), en verklaart dat dus inderdaad waarom mijn huid zo vreselijk was gisteren (nog steeds wel een klein beetje). Grappig he :)

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 16:45

MaartPaard schreef:
Had gisteren echt een uitbarsting om te janken.. Ben jaren aan de pil geweest dus mijn maandelijkse toestanden hadden nooit echt invloed op mijn huid. Nu is het feestje vandaag begonnen (voor 2e keer zonder pil), en verklaart dat dus inderdaad waarom mijn huid zo vreselijk was gisteren (nog steeds wel een klein beetje). Grappig he :)

Nou ik vind het niet zo grappig voor je hoor! Wat zonde! Ik heb het nu ook wel dat mijn huid ietsje onrustiger wordt als ik ongesteld moet worden, maar niet zo heel erg. En dan is het binnen een dag weer weg als ik eenmaal ongesteld ben geworden.

MaartPaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 16:51

Ja dat is zo maar ik ben blij dat het dus gewoon echt door de hormonen komt! En nu is het gewoon weer een beetje aan het wegtrekken, ben ook net lekker onder de zonnebank geweest, dat scheelt ook wel :)

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 19:59

:(:) voor sommige huidjes!

mijn huidje gaat ook niet zo heel goed, heb nu toch wat pukkeltjes op m'n voorhoofd die ik echt weg wil halen, maar volgens mij kan ik ze beter laten zitten..
en boven m'n mond lijkt het nu allemaal wel te helen maar het kan zo zijn dat er weer nieuwe bijkomen..
gister kaas gegeten op brood en vandaag op de spaghetti en een toetje daarna, zal mijn huidje wss wel niet zo leuk vinden. :P
moet ook nog ongesteld worden dus dat mag snel komen.. dan trekt het iig allemaal snel weg.

deruijter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 21:39

De vlekjes op mijn wangen zijn gelukkig bijna weg, op een paar kleine bultjes op mijn voorhoofd na
gaat het wel, gelukkig. :)

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 21:48

Hier ook niet :(
Baal er wel van, t ziet er echt niet uit.
Binnenkort toch maar even een zonnebank opzoeken want vakantie naar een zonland wordt m deze zomer helaas niet :\

ayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 22:09

Met vlekjes moet je juist oppassen voor de zon, het kan dan juist donkerder worden. Geduld is het enige wat helpt, en peelings kunnen helpen. Google maar eens op postinflammatoire hyperpigmentatie.

romeoluver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 22:19

Ik had 2 dagen geleden een dagje lkkr in de zon gezeten, en dat heeft echt wonderen gedaan !!! Mn huid ziet er nu veel beter uit! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 12:35

Hier is het ook drama. :') Alsjeblieft zomer.. schiet op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 18:05

Bah ik moet ongesteld worden, 'drama' dus weer.. Vandaag ook thuis gebleven :') Ik blijf normaal nooit thuis (heeft ook geen zin want ik heb ook huisgenoten die ik tegenkom :+) maar voelde me gewoon totaal niet lekker in m'n vel.

Wel even naar de Kruidvat gefietst om biergist te halen. Heb dat nog nooit geprobeerd, toch maar eens doen :j En lekker gestoomd + maskertje. En ook pinda's gehaald, aangezien noten goed zouden zijn voor je huid :+

Ben het soms echt zo zat. Ik weet ook wel dat ik me aanstel, want dat het helemaal niet zo erg is (vooral wat vlekjes en +/- 4 puistjes). Maar ik ben verdorie alweer bijna 22 en ik wil nu ook eindelijk gewoon wel eens een écht zuiver huidje -O-

Vandeweek komt wss ook een (leuke...) jongen bij me langs, maar ik voel me nu zo onzeker dat ik niet weet of ik dat wel door wil laten gaan :+ Hoe gaan jullie daarmee om?

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 18:18

Juul :(:) ik ben 15 en ben het inmiddels ookwel zat, sinds mijn 12e ben ik er al zowat dag en nacht mee bezig :+
Maar ik word er vooral heel onzeker door en zit gewoon ontzettend slecht in m'n vel als ik weer eens 'onder zit', ik wacht echt op de dag dat ik mijn huid helemaal egaal is. :j
Soms zeg ik wel dat die meevalt maar dan praat ik over geen puistjes/vlekjes, maar eigenlijk heb ik altijd mini-bultjes/mee-etertjes op voorhoofd die alleen weggaan door de zon, heel zichtbaar zijn ze niet opzich.
Maar als ik ongesteld ben lijken ze meer zichtbaar, balen.

Ben nu dus ongesteld, kan wel huilen om alles :') ben echt zo'n emotioneel bommetje nu.
Maar hoop dat huidje nu opknapt, want ook voorhoofd kreeg een paar plekjes en die was nu juist redelijk egaal.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 18:22

En als ik een 'bijzondere' of leuke afspraak met een jongen heb, of zelfs vriendinnen en ik voel me echt heel onzeker of zit niet lekker in m'n vel door het idee dat ik er niet uitzie zeg ik het af.. :+ :o
Misschien sneu omdat een jongen en vooral m'n vriendinnen daar gewoon absoluut niet opletten maar ik ben er vaak juist zelf chaggerijnig oid door en dat doe ik ze niet aan haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 18:26

Aah Aylie.. ik ken dat, ik ben ook een emotioneel wrak momenteel. Zou het liefst in m'n bed kruipen met een bak ijs en een jankfilm :+ Maar ik moet helaas teveel...
Ik had er ook vanaf m'n 12e last van, maar toen ben ik op m'n 16e aan de pil gegaan en was m'n huidje helemaal egaal. Helaas kon ik niet tegen de hormonen en moest ik er weer mee stoppen.. Nu hoop ik maar dat ik het snel 'ontgroei', en ondertussen probeer ik zoveel mogelijk middeltjes uit..

Ik word er idd ook chagrijnig door, ik ben dan gewoon niet mezelf.. En ik ben ook gewoon bang dat iemand erop afknapt.. Maarja, ik heb die jongen vorige week ontmoet en toen was m'n huidje mss wel beroerder dan nu, alleen toen was het donker :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 18:32

Word intussen helemaal gek.
Dr zit nu een gigantisch pukkel op mijn lip. En alles is weer erger dan een paar weken geleden.
Word er nogal onzeker van ;(