Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

En meevaller dat je huid er ook net goed uitzag.
Dus nu is het lekker rustig. dressagelady schreef:Zijn pilletjes, zit een soort alg in () heb ik bij de Tuinen geadviseerd gekregen omdat ik heel erg last had van mijn weerstand en vermoeidheid
Mijn huid werd er ook wonderbaarlijk glad van! Was het alleen zondag vergeten mee te nemen naar mijn studentenhuis
http://www.fonteine.com/spirulina_alg.html
Ben ook vaak nog moe als ik opsta en na een week stage + school.. En nog meer van die dingen die genoemd worden in dat lijstje heb ik ook wel eens, ga dus naar de Tuinen, dankje voor het posten
sorry allemaal!!! bij mij gaat het sinds tijden weer ietsje beter... moet echt nog steeds ongesteld worden! maarja... hmmm die pilletjes met alg lijken me ook wel wat, ik heb niet heel erg veel last van vermoeidheid, maar als je huid er ook mooi van word..
stomstom.. nogsteeds plekjes boven m'n mond, ze trekken weg en komen weer, maar voor zover ik kan zien zie ik nu niet echt iets opkomen dus ik hoop dat het zo blijft..
MaartPaard schreef:Had gisteren echt een uitbarsting om te janken.. Ben jaren aan de pil geweest dus mijn maandelijkse toestanden hadden nooit echt invloed op mijn huid. Nu is het feestje vandaag begonnen (voor 2e keer zonder pil), en verklaart dat dus inderdaad waarom mijn huid zo vreselijk was gisteren (nog steeds wel een klein beetje). Grappig he
voor sommige huidjes!

Alsjeblieft zomer.. schiet op.
Ik blijf normaal nooit thuis (heeft ook geen zin want ik heb ook huisgenoten die ik tegenkom
) maar voelde me gewoon totaal niet lekker in m'n vel.
En lekker gestoomd + maskertje. En ook pinda's gehaald, aangezien noten goed zouden zijn voor je huid

Hoe gaan jullie daarmee om?
ik ben 15 en ben het inmiddels ookwel zat, sinds mijn 12e ben ik er al zowat dag en nacht mee bezig 

ben echt zo'n emotioneel bommetje nu.

Maar ik moet helaas teveel...