Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DebbyDeb schreef:Fijn Nuage.. Goed dat er positieve berichten te lezen zijn.. Want zelf pakt het voor mij nog altijd niet zo positief uit.. Ik laat hier nog wel weten wat er uit het gesprek komt wat ik met mijn vriend heb de 20ste. Maar mijn vriend en ik zijn het er samen over eens dat we op korte termijn geen kinderen willen. De gyn zei me dat als ik kinderen wil, we daar dan nu mee moeten starten omdat het risico groot is dat ik ze over een tijdje zelf niet meer kan krijgen ivm het stadium en de locatie waarin de cellen zich verkeren. Maar dat nieuws veranderd onze mening over het hebben van kinderen op dit moment niet. We zijn er nu niet klaar voor. Waarschijnlijk kies ik er voor om gelijk een goede en misschien grote ingreep te ondergaan, zodat ik geen risico meer loop dat er zich ergens toch kanker ontwikkelt. Moeilijke keuze, maar ik vind gezond zijn toch prettig.. Ik ga niet iedere paar maanden terug komen en steeds maar weer afwachten en in angst zitten. Dan maar gelijk goed en dit zien te verwerken.
eldango schreef:Oh![]()
Krijg al jaren een uitnodiging maar ik leg die netjes bij het oud papier...
Behalve dat ik nog niet eens in een korte broek loop laat staan me uit ga kleden...
Ben ik zwaar overgevoelig voor aanraking.
Heb doorgaans al genoeg pijn en zit niet op meer pijn te wachten...
Of moet ik me eroverheen zetten...
Vosje25 schreef:Ik denk dat dat een goede beslissing is..als je op korte termijn geen kinderen wilt dan liever gezond en geen angst voor wat er kan komen toch..ik heb nog steeds bij elke controle angst en kan weken van te voren dan al slecht slapen.. Gewoon het gesprek de 20 e even afwachten en je gevoel volgen! Dikke knuffel voor je!
laboum schreef:Het klinkt natuurlijk heel naïef, maar de gevolgen neem ik maar voor lief.
Ook al weet ik dat het een enorm risico is.
Wanneer iemand mij aanraakt ga ik gewoon 'op slot'.
laboum schreef:Het klinkt natuurlijk heel naïef, maar de gevolgen neem ik maar voor lief.
Ook al weet ik dat het een enorm risico is.
Wanneer iemand mij aanraakt ga ik gewoon 'op slot'.
DebbyDeb schreef:Om die reden had ik dan al 100 keer mezelf laten onderzoeken..
Dan maar met verdoving of zelfs onder narcose.. Daar wil je toch vanaf lijkt me!
Veel sterkte daarmee Laboum.. erg naar voor je.
laboum schreef:eldango schreef:Oh![]()
Behalve dat ik nog niet eens in een korte broek loop laat staan me uit ga kleden...
Ik heb precies hetzelfde. Ook leg het bij het oud papier en ga niet.
Mijn angst is te groot en om in heftige paniek te raken zie ik niet zitten daar.
laboum schreef:eldango schreef:Oh![]()
Ik heb precies hetzelfde. Ook leg het bij het oud papier en ga niet.
Mijn angst is te groot en om in heftige paniek te raken zie ik niet zitten daar.