Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 21:20

Citaat:
Mag ik me hier weer melden??
en ook van mij een schop!!

@KDS, ik ben absoluut niet de slankste hardloopster, echter loop ik in een strakke 3/4 of lange broek, omdat ik dit comfortabeler vind lopen. Ik moet eerlijk zeggen, dat de kleding van Asics wel erg prettig zit en ik er een paar kilo lichter in lijk! :') Ik loop dan meestal met een top of longshirt, het grote voordeel van de kleding vind ik dat ze wat langer zijn, dus trek die zo al over mijn buik. Over mijn billen heb ik meestal een omslagtruitje. En ja... ik trek mijn buik in met het lopen, dan lijkt het ook wat minder, maar ik train ook mijn buikspieren! *\o/*

Mbt tot Evy, ik kijk op afstand meten hoe ver ik in de les heb gelopen, dit rondje neem ik mee naar de volgende les en plan het rondje ietsjes ruimer voor de volgende keer of ik loop verder door. Ik loop wel langer uit dan Evy aan geeft, ik heb aan die paar minuten niet genoeg om te koelen. Ik laat de MP3 wel door lopen, dan hoor ik alvast wat ze van mij in de volgende les verwacht. :D Ook ik wandel 5 minuten in.

Vandaag les 10 gelopen, wat overigens een eitje was. Halverwege kwam ik een man tegen, die ook aan het hardlopen was. Hij liep mij tegemoet en we zeiden elkaar vriendelijke gedag. Mijn broek zat niet zo lekker dus ik keek even snel om mij heen of ik even ongeneerd kon rectificeren! :') Zie ik hem omdraaien op een raar punt, dat ik al dacht, hmm waarom draait hij om, het fietspad uitlopen is veel leuker door de natuur. Maar hij kwam achter mij aan lopen. Op zich nog niets geks, maar iets voelde niet fijn. Ik heb meerdere wegen genomen, maar hij liep gewoon achter mij aan, in mijn tempo! Ik loop niet echt snel, voor een volleerd hardlopen zou ik geen uitdaging zijn. Hij heeft mij een tijdje achtervolgt, totdat ik de openbare weg opging en toen ging hij de andere kant op. Waarschijnlijk omdat ik veel omkeek of hij nog achter mij zat. Vond het een beetje freaky. Toch maar de rustige wegen maar mijden.

Mirkim

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 21:23

Getsie, dat is eng Fanneke!!! := Ik las in Runnersworld wel iets over hardlopen en flirten, maar dit... brrr.... je hartslag zal vast gestegen zijn naar zone 4 zonder dat e ook maar een pas harder liep... := Volgende keer inderdaad maar de bewoonde wereld opzoeken! :j

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 21:26

Jeetje dat is idd niet leuk, ik zou look maareen beetje op wTdrukkere plaatsen blijven dan. Dat is ook trouwens een van de redenen dat ik niet alleen bij ons het natuur gebiedje inloop :n tegen de tijd dat ik die km' s kan lopen gaat mijn vriend maar mee op de fiets

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 21:32

Ik woon aan het Midden Delfland, een heel groot aangelegd natuurgebied, is een walhalla voor buitensporters, ruiterpaden, fietspaden, schelppaden, kilometers lang.
Er wordt ook veel recreatief gesport in het gebied. Vooral op zondagmorgen of met het weer zoals vandaag, is het zo heerlijk om daar te lopen of te rijden.
Dat zo iemand het plezier weer moet verzieken! -O-

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 21:36

Ja dat snap je niet hè. Ik zou denk ik de neiging hebben om tevragen wat ie moest :o ook niet helemaal goed denk ik. Heb je wel een telefoon bij je? Nu het donkerder wordt moet ik mijn telefoon ook maar weer meenemen, wel zo veilig denk ik

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 21:52

De telefoon moet ik idd maar eens meenemen, alleen mijn mp3 zit in het enige zakje wat ik heb ;)

Hoe doen jullie dat? Hoe sjouwen jullie sleutel, telefoon en eventuele hardslagmeter, mp3 mee. Ik zit altijd te hannisen. De sleutel verstop ik maar ergens op de veranda.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 21:58

Ik verstop de sleutel ook! Voor de rest heb ik ook alleen maar mijn iPod bij me, die ik in een band rond mijn arm daar staat alles op wat ik nodig heb. Telefoon zou dus nog in het zakje van mijn broek kunnen.

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 22:01

huissleutel haal ik van mijn bos af en heb een klein zakje in mijn broek, stop hem daarin.. Telefoon in mijn hand, daar zit mijn stopwatch op en mijn MP3 :)

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 22:06

Hier ook iemand die de sleutel verstopt. Hoop morgen weer even tijd te hebben om te lopen. Maar moet ook om een nieuwe neusriem, die knapte vandaag tijdens het rijden.

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 22:17

Heeey Yonker :D ik hier?

Ik verstop de sleutel, neem m'n mobiel mee in een bideonhouder, samen met m'n mp3 speler.

Oh, en in een vlaag van totale idioterie heb ik me ingeschreven voor de halve marathon van Amsterdam }> ik ga ervoor Bommeke!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 22:24

Ben even niet meer geweest, flink last van m'n rug gehad waardoor ik niet kon lopen. :\ Ben vanavond weer geweest, hield het wel vol maar ben niet geheel tevreden. Doe deze training van de week over. Kon wel mooi auto's kijken onderweg. O:) Ben maandag geslaagd voor m'n rijbewijs. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 22:45

Ik ben even trots... :o Kreeg in mailtje van trainer dat hij beretrots op mij was dat ik en in de estafette mijn tijd had verbeterd en de dag erna nog een fijne tijd bij de dam tot dam had neer gezet. :o hihihi, ik bloos er gewoon van.

Ik ga morgenavond weer trainen, het bos in met de groep. Heb er zin in!

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 23:46

@Mendy gefeliciteerd!!!
@Angela, zie je wel, volgende keer meer druk maken hoor!!

Ik ga mijn bedje in, morgen eens verschillende routes fietsen! :D
Weltrusten!

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 00:00

Owh dat lijkt me wel erg freaky Fanneke, gelukkig dat hij afhaakte..

Ik deed in het begin mijn sleutel ook wel aan mijn veter vast, geen last van :Y)
Nu heb ik een zakje in mijn broek, waar mijn sleutel in gaat, en heb ik ook een band met flesjes water om waar ook weer een handig zakje aan zit waar mijn telefoon in kan .. :)

Ik heb gister 10 km gelopen en deze week is het beter om even energie op te bouwen en niet meer te lopen, zondag de 10 km in Haarlem lopen :) Maar heb wel zin om te lopen morgenochtend, dus denk eraan om misschien een kleine ronde te doen ..
Wat zouden jullie adviseren ?

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 06:21

ff 20 minuten een rondje doen :j

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 08:13

Zou ik ook doen, gewoon even een klein rondje :j

Vandaag niet lopen, maar ik denk wel even aan de wandel. Geen spierpijn van gisteren toch wel een beetje zware benen, dus moet vandaag even een stuk wandelen :j dan wordt het allemaal weer een beetje soepel. En morgen komen mijn ouders terug van vakantie en het leek me goed om nog even te checken hoe haar planten er bij staan :oo
Helemaal vergeten :') Wel de kat verzorgd, maar nooit naar de planten gekeken. Hoop dat ze nog leven :+

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 08:45

Zou idd ook lekker een kort rondje doen Dreeetje... :j

Wat leuk zo'n mail Angela!

Hoop vanavond weer ff een rondje te kunnen doen.

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 08:56

+:)+ ok bedankt ! Zo eerst even op verjaardag en daarna ga ik een kort rondje rennen ..

:') Sakkia, is ook niet erg handig, maar wees blij dat het niet andersom was, wel de planten en niet de katten ..

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 08:59

Nee heb je gelijk in, maar het zal wel een beetje meevallen :j De kat van mijn ouders woont trouwens buiten :j Kan wel naar binnen, maar dat wil ze nooit :n Alleen als ik bij mijn ouders ben wil ze altijd graag op schoot, maar goed de hond wil dat ook altijd. Die twee megatrutten hebben altijd ruzie als ik er ben :')

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 09:09

:') je hebt wel lol dus met de beessies :)
Ach en hoelang heb je de planten geen water gegeven? Die overleven het vast wel toch? :j

KDS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 09:11

ik heb een soort buideltasje, maar dan erg dun (zo een die je mee kan nemen op vakantie voor je paspoort enzo, zodat je tas niet open en bloot hangt maar je paspoort onder je kleren :P )
daan heb ik enkel mijn huissleutel in, mijn telefoon, mp3 speler en halverwege mijn bril (op een of andere manier doe ik die altijd ana het eind af :P )

dat werkt goed :)

Ik ga zo maar eens naar het paard, rondjes rennen door de bak :P

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 09:11

Weekje :+
Ja joh die overleven het wel :j

Ja joh de hond van min ouders is sowieso een enorme trut :n :+
Dat is echt majesteit herself, een kat is er niks bij :D

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 09:20

Wat een mooi compliment Angela!
Iew, beetje freaky idd Fanneke :=
Roane is een beetje boel fanatiek geworden :')

Ik ga morgen weer, vanavond red ik het echt niet, jammer genoeg:=

Ik stop telefoon (met muziek) in het zakje achter, met de huissleutels.
Mn nike+ om mn pols.
Mijn vriend heeft zn iphone om zn arm en de sleutels in het zakje.
Zo gaat het prima :j

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 09:22

Goedemoggel! :D

Angela, leuk dat je zo'n mailtje van de trainer kreeg! :j Doet je toch even goed he! Toen ik maandag de coopertest deed stond een trainer mijn naam te roepen :') en dat ik zo door moest gaan, is toch leuk! :j
Nou, ik zit nu in groep5 en mag door naar groep 4. Heb wel gevraagd dat als ik het te zwaar vindt of blessures krijg ik terug mag naar 5 en dat is toegestaan! :D Ik ook weer blij! ;)

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 09:27

Hallo dames!!

Ik zie weer allemaal goede resultaten voorbij komen!
Ook lees ik te veel berichten over een heel lief klein poesje... Oh, wil er ook wel weer 1 bij... (maar kleine lieve poesjes worden ook grote poesemonsters...)

Ik ben inmiddels al een tijdje gestopt met het lopen via een schema... Ik merk dat het lopen en wandelen afwisselen voor mij erg zwaar is. Inmiddels loop ik een rondje 8,5 km in 1x uit!
Heerlijk, Ipod op met een lekkere podcast en gewoon lekker mijn eigen tempo lopen! Behoorlijk verslaafd inmiddels!
Zo, nu mijn huis opruimen, rondje paardhobbelen, koffers pakken en op naar Malta!