Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Je hebt gelijk, ik schiet er niks mee op om me door haar te laten triggeren maar ik weet niet of dat ik dat op zo'n moment kan zeggen. Dat is ook juist de reden dat ik hier zit, omdat ik niet met mijn boosheid om kan gaan. Thuis gaat het precies hetzelfde maar dan richting mijn ouders. Eerst word ik stiller, dan word ik cynisch en daarna word ik gevaarlijk, als zij een goede psych is moet ze die signalen ook aanvoelen en zelf andere signalen uit gaan zenden. Maar ik heb het idee dat ze provoceert om mij in beweging te krijgen. Helaas is die weg al een keer of drie bewandeld en werkt het bij mij averechts. 

Maar dat begrepen ze hier geloof ik wel. Weet alleen niet of esther het op prijs stelt.
bromfiets schreef:Sorry voor dit veel te lange verhaal.
kavama schreef:bromfiets schreef:Door mijn intelligentie kan ikveel dingen heel goed, ik kan goed breien, tekenen, auto's maken als het moet, maar er is één ding dat ik niet kan en dat is leven...
Dit vond ik een heel pakkend stukje tekst, ik herken er veel in.
Ik wil je alle sterkte van de wereld wensen.

Toen ben ik helemaal ingestort, twee jaar thuis gezeten, maar ik wilde me niet af laten keuren. Daar vond ik mezelf te jong voor. Dus gesolliciteerd bij randstad transport, op hun kosten al mijn rijbewijzen gehaald inclusief alle bijbehorende bijscholingsprojecten, adr en zo. Alles in één keer gehaald en maar aan het werk, dat ging eigenlijk heel goed. Totdat ik een ongeluk maakte en iemands auto totalloss reed, ik stortte weer in en kon niks meer. Dus weer thuis.
En ik denk niet dat ze 73 pagina's gaan lezen, dat kost ze te veel tijd wss.