Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Issy schreef:Alle reguliere medicatie voorgeschreven door een abng arts word gewoon vergoed. En kun je gewoon bij de apotheek halen Consulten hangt idd af hoe je aanvullend verzekert bent valt vaak onder alternatieve geneeskunde. Je kan evt tot eind januari nog overstappen naar een andere zorgverzekeraar. Mijn vorigwe vergoede maar 300 per jaar heb nu een nieuwe die 1500 euro per jaar vergoed scheelt dus heel veel (en de premie is zo goed als gelijk).
_Rapido_ schreef:Issy schreef:Alle reguliere medicatie voorgeschreven door een abng arts word gewoon vergoed. En kun je gewoon bij de apotheek halen Consulten hangt idd af hoe je aanvullend verzekert bent valt vaak onder alternatieve geneeskunde. Je kan evt tot eind januari nog overstappen naar een andere zorgverzekeraar. Mijn vorigwe vergoede maar 300 per jaar heb nu een nieuwe die 1500 euro per jaar vergoed scheelt dus heel veel (en de premie is zo goed als gelijk).
Dat heb je goed voor elkaar. Ik had eerst ook een zorgverzekering waarbij maar 300 euro per jaar word vergoed. Nu heb ik een verzekering die tot 1000 euro vergoed, MAAR de premie gaat onwijs omhoog en daardoor scheelt het maar 120 euro. Ik ben via mijn vaders werk vergoed (Menzis) en ik heb nu het 'zwaarste' pakket.
_Rapido_ schreef:Vandaag weer naar de apotheek geweest. Ik krijg nu 10 dagen Tavanic, daarna 10 dagen niets en dan 6 weken Zinnat.
Hiervoor 10 weken doxy gehad. Ik merk wel dat ik meer energie krijg en dat de rest van de klachten ook verminderen.
Het verschilt wel per dag, maar ik voel me niet meer zo beroerd als eerst.
Heeft iemand ervaring met Tavanic en Zinnat?
juudii5 schreef:_Rapido_ schreef:Vandaag weer naar de apotheek geweest. Ik krijg nu 10 dagen Tavanic, daarna 10 dagen niets en dan 6 weken Zinnat.
Hiervoor 10 weken doxy gehad. Ik merk wel dat ik meer energie krijg en dat de rest van de klachten ook verminderen.
Het verschilt wel per dag, maar ik voel me niet meer zo beroerd als eerst.
Heeft iemand ervaring met Tavanic en Zinnat?
Ja ik zit aan de Tavanic