daafph: dat moet pijn doen!!! veel beterschap!
liesje: opletten he, want een eetstoornis heb je rap. ik weet van mijn eigen dat ik er ook wel 1 heb..
ikbenellie: ik herken dit zo zwaar. ik voel me emotioneel ook weer wat beter en dan wil je veel doen maar dan lukt het lichamelijk niet. heel vervelend. maar dat moet je ook terug opbouwen. merk zelf dat ik nu ook weer meer kan dan twee weken terug.
hier is me ook weer heel wat duidelijk geworden. ik had al verteld dat ik verliefd was geworden op iemand. ik dacht dat ik dit niet was. Maar eigenlijk was tegendeel waar. ik wou gewoon niemands nieuws nemen omdat men ex zo zwaar op mij inspeelde dat zij de ware was voor mij, dat het wel ging lukken. En ik voelde dat het allemaal mijn fout was en dat ik telkens maar mijn best moest doen, of nog meer mijn best... kwam er zo down van. En nu heb ik wel mijn verliefdheid toegestaan. heb ik tegen mezelf gezegd ja je mag dat wel. En het voelt super. Ze ziet me supergraag zonder dat daar iets aan vast hangt, zonder dat ik het gevoel heb van ik moet hier iets terug doen. en ze heeft echt wel oog voor me. ze knuffelt me echt intens. heel fijn eigenlijk. Wat heb ik dat gemist, iemand te voelen die me echt graag ziet. en t'is wederzijds. ik zie haar ook heel graag. Gisteren ook samen les gegeven aan volwassenen/ kinderen. was heel fijn. Moet zeggen ik voel me gelukkig.
En met men ex. ik wil haar voorlopig niet meer zien. Ze heeft genoeg aangericht. ik ben het kotsbeu en heb er genoeg van. Ze mag echt haar eignelijk leven beginnen!
zo hopelijk gaat het goed met jullie!!