Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Angela_ schreef:Ik geloof er niks van, ik doe al mijn boodschappen bij de lidl en ze hebben daar gewoon weg geen A-merkspullen. Maar goed, als je moeder er werkt dan zal het wel zo zijn.
Juudii: Dat is een soort slankie/philadelphia maar dan in ananassmaak, ik heb hem nog nooit in deze variant in NL gezien dus ik koop hem eigenlijk altijd in Duitsland. Je hebt hier wel ananaskaas, en perzikkaas, maar volgens mij is dat meer voor op toastjes enzo.
Duke schreef:Angela_ schreef:Ik geloof er niks van, ik doe al mijn boodschappen bij de lidl en ze hebben daar gewoon weg geen A-merkspullen. Maar goed, als je moeder er werkt dan zal het wel zo zijn.
Juudii: Dat is een soort slankie/philadelphia maar dan in ananassmaak, ik heb hem nog nooit in deze variant in NL gezien dus ik koop hem eigenlijk altijd in Duitsland. Je hebt hier wel ananaskaas, en perzikkaas, maar volgens mij is dat meer voor op toastjes enzo.
Hier in het koelvak ligt wel ananasboter. Heeel lekker op stukje stokbrood.
Volgens mij noemen ze dat ook ananasroomkaas ja, maar volgens mij is het gewoon een soort boter.
Diana_Mabel schreef:Zo wat gaan jullie hard!
Net gewogen en ik ben de feestdagen beter doorgekomen dan ik dacht900 gr eraf!ben erg blij!
Ben nu al ruim 5 kilo kwijt.
Ben binnenkort ook distributeur van herbalife ben zo enthousiasteindelijk iets dat werkt voor mij en waarbij ik lekker kan blijven eten zonder dat ik me futloos voel. Als disttributeur krijg ik inkoopkorting dat scheelt me een hoop centen
mijn zusje is mijn eerste klant