Hun kunnen je middeltjes voorschrijven die je niet in de gewone winkel krijgt en die ook echt werken!
Mijn stiefmoeder heeft dat gedaan en had pilletjes gekregen en haar huid is nu helemaal glad! Ik ga nu komende vrijdag naar de huisarts

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Negerzoen schreef:Mijn puisten leken gewoon nergens van onder de indruk te zijn, totdat ik met iets heel simpels begon. Gewoon 's ochtends en 's avonds mijn gezicht wassen en ruim dag en nacht crème smerenVet bestreid je met Vet in het geval van puistjes, dus als jij een vette crème gebruikt word je huid vanzelf minder vet van zichzelf! Ik smeer nu ongeveer 4 maanden en ik heb zélden puistjes meer, af en toe 1 of 2 maar niet meer de hoeveelheid die ik daarvoor had!
Citaat:PreCleanse is een olie op basis van plantenextracten en etherische oliën. Deze olie lost alle resten op van talg, (waterproof) make-up en vuil dat zich heeft opgehoopt in de loop van de dag. Viezigheid verwijderen met olie? Kan dat? Nou, olie lost op in olie, maar olie lost bijvoorbeeld niet op in water. Olie is daarom juist perfect om andere oliën, vettigheden en resten op olie-basis mee op te lossen. Goed, dan is het opgelost, maar nu wil je het ook kwijtraken. Door water toe te voegen veranderd deze olie in een melkachtige emulsie die alle resten opneemt en wegspoelt. Er blijft een huid over die lekker moisturized en schoon aanvoelt. PreCleanse is er voor alle huidtypes.
Het beste resultaat verkrijg je door een tweede reiniging, bijvoorbeeld met de special cleansing gel, om alle vuil en restanten op water-basis te verwijderen. Deze Double Cleanse methode zorgt voor een diep gereinigde, schone huid die heerlijk zacht en gevoed aanvoelt.
M_ariskaa schreef:Ja, dat probleem heb/had ik dus ook. Als ik iets zag, nam ik vaak niet eens de moeite om mijn handen te wassen. Die pukkel MOEST weg, en wel NU! Dus overal lekker in zitten knijpen met mijn nagels, duwen met mijn vingers, met als gevolg dat er nu op mijn kin dus allemaal rode vlekken zitten. Zijn gewoon littekens, geen puistjes verder meer, maar ik vind het echt heel erg lelijk. Gisteren was ik nog megablij dat ik weer puistloos was, had een feestje en heb alleen op de rode plekjes wat poeder gedaan. Goh, ik was echt mooiIk ben ook erg benieuwd naar dat bio-oil, ben zo eigenwijs geweest om alles uit te knijpen zodra ik iets zag -> littekens
M_ariskaa schreef:Ik ook
Mijn huid is vandaag trouwens weer een puinzooi, en op zulke momenten heb ik echt het gevoel dat alles voor niks is
Steentje schreef:amigootje schreef:Hier ook een puinhoop !! Ik heb ook bio-oil gebruikt, maar daar werd het alleen maar erger van, nu na 13 jaar puisten moet ik maar mee leren leven...
Ben je al naar een dermatoloog geweest?
Esgaroth schreef:M_ariskaa schreef:Ja, dat probleem heb/had ik dus ook. Als ik iets zag, nam ik vaak niet eens de moeite om mijn handen te wassen. Die pukkel MOEST weg, en wel NU! Dus overal lekker in zitten knijpen met mijn nagels, duwen met mijn vingers, met als gevolg dat er nu op mijn kin dus allemaal rode vlekken zitten. Zijn gewoon littekens, geen puistjes verder meer, maar ik vind het echt heel erg lelijk. Gisteren was ik nog megablij dat ik weer puistloos was, had een feestje en heb alleen op de rode plekjes wat poeder gedaan. Goh, ik was echt mooiIk ben ook erg benieuwd naar dat bio-oil, ben zo eigenwijs geweest om alles uit te knijpen zodra ik iets zag -> littekensIk vond mezelf echt helemaal wauw
Vandaag zit er helaas wel weer een bult, dus geen make up erop, gewoon zo, lekker rood wezen