wel weinig maar heb zeker 5 week niet gelopen,
ben nog neit helemaal tevreden,maar moet rustig aan doen !

iedereen gaat toppie hierzo

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ilse_123 schreef:uh... ik ben laatst weer begonnen met een rondje wijk lopen.. en 2 dagen erna weer gestopt.. hoe ik het ooit voor elkaar heb gekregen om 2 jaar geleden de 10km in rotterdam te lopen is me nogsteeds een raadsel
... Daarbij mag ik eigelijk ook niet hardlopen vanwege mijn knieen (kwamen we achter na die loop in rotterdam, waarna ik bijna week niet normaal kon lopen
)
Maar aangezien ik de laatste dagen toch weer weinig last heb.. moet ik toch maar eens gaan proberen wat rondjes om de wijk te lopen, en dat is geen 10 km hoor... misschien een halve kilometer?.. ik kan ook hier om de plas een rondje lopen, dat is dan 1,5km... misschien ga ik het nog echt doen ook
Jaan81 schreef:Nou, vandaag hardlopen gaat m niet worden, vrees ik; heb echt spierpijn van gister!
Eerst een uut gestept (heel mn shirt al doorweekt) en daarna nog een uur Zumba gedaan. Daar word ik zelf altijd veel te fanatiek mee; vind ik echt leuk!
Maar goed, voel het vandaag wel en aangezien ik al ga paardrijden, vind ik het wel mooi voor vandaag!
Jasmijn76 schreef:Ilse_123 schreef:uh... ik ben laatst weer begonnen met een rondje wijk lopen.. en 2 dagen erna weer gestopt.. hoe ik het ooit voor elkaar heb gekregen om 2 jaar geleden de 10km in rotterdam te lopen is me nogsteeds een raadsel
... Daarbij mag ik eigelijk ook niet hardlopen vanwege mijn knieen (kwamen we achter na die loop in rotterdam, waarna ik bijna week niet normaal kon lopen
)
Maar aangezien ik de laatste dagen toch weer weinig last heb.. moet ik toch maar eens gaan proberen wat rondjes om de wijk te lopen, en dat is geen 10 km hoor... misschien een halve kilometer?.. ik kan ook hier om de plas een rondje lopen, dat is dan 1,5km... misschien ga ik het nog echt doen ook
waarom niet!