Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik leef met je mee, heb ook veel aan je gedacht vandaag en heb zelfs nog even ingelogd op mn werk maar durfde niet te reageren, vind het zo rot voor je. Hoe komt het dat hij deze dingen niet meer van je kan verdragen, het ging altijd zo goed, zit er niks anders bij hem dwars ofzo? Dat kan bij mijn vriend namelijk weleens het geval zijn. Hoop écht voor je dat je eruit komt en gelukkig word, dan verdien je! Verder ben je niet zwak, je bent juist harstikke sterk, kijk eens hoe goed het gaat met die loopgroep en hoe je al vooruit bent gegaan,je hebt het in durven brengen in de groep vanmorgen, ik ben in ieder geval trots op je! Een digi knuffel voor jou
(af en toe zou je ze onder de grond willen steken 
Begreep je vriend het na je uitleg? Kan me goed voorstellen dat je er tegenop ziet om het normale leven weer op te pakken. Hopelijk valt het mee en is het in je gedachten erger. Kom je morgen terug gereden, rij jij ook nog? Rij voorzichtig en wel thuis. Edit; ze vinden (voor mijn gevoel) dat ik slecht ben voor mn paard omdat ik zo weinig kom, dat doet me pijn want ik vind het ook vervelend dat ik niet meer tijd voor haar heb maar daarom zoek ik ook iemand.