Angela ...
Ik wil dat je wat ik nu typ goed leest en goed in je geheugen print!!
Je bent niet zwak, je bent sterker dan je denkt je pakt alles wat je overkomt aan met de beste wil.
Je weet dat je "ziek"bent en je loopt er niet voor weg , je doet al het mogelijke om jezelf op de rails te krijgen, je inspanningen zullen zijn vruchten afwerpen, jij bent niet zwak, nee je praat hier en thuis over je gevoelens over de diepe emoties en je zware gedachten! Dat is een eigenschap die jouw als sterk persoon definieert! De zwakke mede mensen doen zich iedere dag heel sterk voor , maar kunnen niet eens diepzinnig en hard op zeggen wat hun dwars zit!
Op dit moment is jouw vriend de zwakste van jullie, want hij is diegene die de makkelijkste weg kiest namelijk jouw openbaar onderuit halen en dat is laag!
Dan zegt hij dat hij het niet meer trekt en normale dingen wil doen!!! Als hij goed na denkt weet hij dat dat ook jou doel is , maar dat jij dat voor het moment niet kan verwerkelijken!
Nu ben jij de sterkere want jij probeerd met alle macht alles op de been te houden , maar jou lichaam en geest kunnen niet alles alleen en dat is geen teken van zwakheid NEE dat is een teken dat je ziek bent, en je moet genezen, jouw vriend is zwak omdat hij gezond is en hij je laat zitten!
Je hebt geen griepje en met een paar dagen op bed liggen is het niet gedaan! Dat moet hij in zijn oren knopen!
Zijn gedrag komt jou herstel niet ten goede! Meid denk goed na en voel goed vanbinnen wat wijs is nu!! 2 keuzes heeft hij , of hij gaat nu 100% voor jullie en doet zijn best voor je , of hij moet je verder niet belemmeren in je herstel!
Ook jij wil weer normaal leven , alles doen wat leuk is, maar geduld moet je hebben en hij ook, kan hij dat niet dan moet ik je helaas vertellen dat je ruimte voor jezelf moet kiezen, kies nu echt voor jezelf, ga niet voor minder. Jij bent nummer 1 je kan niet gedwongen leuk doen, nee want je vind het niet leuk en toneel spelen is vermoeiend!
Kies die weg die voor jou het gezonds is!
Niemand mag jou onderuit halen niemand heeft het recht om jou in welke wijze dan ook zo te laten vallen!
Je bent sterk en je zal nog sterker worden , want iedere dag die jij recht op staat is een stap dichterbij! Je komt er dat weet ik zeker, want je bent gedreven om jezelf te vinden. En je bent in de buurt alleen moet je nog een paar stappen maken!