steffie4ever schreef:Ik heb een vraagje over de pil!
Ik heb altijd Modicon gebruikt, en een half jaar [misschien wel langer] met de pil gestopt. Ik voelde me niet lekker met al die hormonen in me lijf, en van een relatie was geen sprake.
Alleen nu heb ik sinds een paar weken een relatie en bij mijn volgende menstruatie begin ik met de Yasmin pil. Een lichte pil die ook bevordelijk moet zijn voor je libido. [door de Modicon ging dat toen erg naar beneden] En bovendien kom je er niet van aan. Als ik dus alles ervan moet geloven, erg positief!
Nu mijn vraag wie er ervaring heeft met de Yasmin pil?
Ik heb hem nu zo'n 3 maanden. Is mijn 2e pil, heb hier voor de stediril gehad.
Ben met de Yasmin echt super tevreden, bij de stediril voelde ik me ***, elke dag had ik weer vreselijke hoofdpijn, voelde me verschrikkelijk down en zelfs mijn libido was naar 0.0 gezakt. Binnen 2 maanden alweer overgestapt, huisarts raadde eerst de Diana aan maar omdat dit een wat zwaardere pil is wilde ik toch liever eerst de Yasmin proberen. Bevalt me echt goed, ben helaas wel nog even zwaar ongesteld, wel een dag minder. Voel me over het algemeen helemaal niet meer down terwijl ik dit voor dat ik met de pil begon wel de week voor en tijdens mijn stopweek had. Libido is weer rechtgetrokken en van hoofdpijn is ook geen sprake meer! Hoop dat hij zo goed blijft bevallen. Oh én ik ben niet aangekomen!
Maar ik moet zeggen dat ik wel goed blijf trainen!