dan voelde ik steken rondom het hele gebied van het spiraaltje,maar t is er uit

duim voor me dat ik morgen alleen nog in vlagen kramp heb en niet fulltime

wat ik echt voorlopig niet durf is seks nee dat kan me ventje serieus vergeten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDramaQueen schreef:idd zoiets had ik ook en als ik dan "drukte" *he heerlijk onderwerp*
dan voelde ik steken rondom het hele gebied van het spiraaltje,maar t is er uitik kruip nu weer onder de wol met mn kruik
![]()
duim voor me dat ik morgen alleen nog in vlagen kramp heb en niet fulltime![]()
xDramaQueen schreef:idd zoiets had ik ook en als ik dan "drukte" *he heerlijk onderwerp*
dan voelde ik steken rondom het hele gebied van het spiraaltje,maar t is er uitik kruip nu weer onder de wol met mn kruik
![]()
duim voor me dat ik morgen alleen nog in vlagen kramp heb en niet fulltime![]()
*Tequila* schreef:Jup, baal er ook best wel van. Vond het verder echt ideaal, je hoeft nergens aan te denken, pas over een paar jaar weerMaar helaas. HA was ook wel verbaasd dat ik er zoveel last van had, was bij haar nog niet voorgekomen dat hij er zo snel al weer uit moest
*Tequila* schreef:Jup, baal er ook best wel van. Vond het verder echt ideaal, je hoeft nergens aan te denken, pas over een paar jaar weerMaar helaas. HA was ook wel verbaasd dat ik er zoveel last van had, was bij haar nog niet voorgekomen dat hij er zo snel al weer uit moest
steffie4ever schreef:Ik heb een vraagje over de pil!
Ik heb altijd Modicon gebruikt, en een half jaar [misschien wel langer] met de pil gestopt. Ik voelde me niet lekker met al die hormonen in me lijf, en van een relatie was geen sprake.
Alleen nu heb ik sinds een paar weken een relatie en bij mijn volgende menstruatie begin ik met de Yasmin pil. Een lichte pil die ook bevordelijk moet zijn voor je libido. [door de Modicon ging dat toen erg naar beneden] En bovendien kom je er niet van aan. Als ik dus alles ervan moet geloven, erg positief!
Nu mijn vraag wie er ervaring heeft met de Yasmin pil?
WillemYntJee schreef:vergeet echt te vaak mn pil en maak er dan vaak maar mn eigen schema van (heel erg k weet t..)