Ik hoop dat je bed lekker slaapt.
Hier veel te druk bezig, dus weinig achter de computer. Ergens vindt ik het jammer dat de vorst en sneeuw weg is, alles beter dan regenkou. Helaas betekend het ook drollen opruimen van de wei en paddock, de stal even goed onder handen nemen. Doordat de jongens op het land gestaan hebben is het daar en op de paddock vol met drollen. Eerder opruimen ging niet aangezien ze aan de vloer vast gevroren waren. Wel heb ik de stoute schoenen aangetrokken en Jolly voor de slee gezet. Dit was zijn eerste keer in sneeuw (hij had wel eens in de zomer in de buitenbak dat ding getrokken) en voor mij de 2 de keer in mijn leven. Ik mende vroeger gewoon door de sneeuw met de sulky, shet op winterbeslag en op scherp. De kwaliteit is niet super, toch wil ik het jullie even laten zien. Ik ben best trots op ons allebei, op jol omdat hij alles netjes deed zonder problemen, op mezelf omdat ik geen (ijs) beren heb gezien, en gewoon genoten heb met helaas veel geklep maar mijn manier van ontspannen.
Ik heb kort gement ivm spieren en conditie van Jolly en op een slee is nu niet de beste houding voor rug en heupen

Het voordeel van meer binnen zijn is dat onze woonkamer met recht van onder tot boven uitgesopt is, dingen uitgezocht en een weggooi woede gehad. De luxaflex voor het raam was al kapot en mega vies die is vervangen voor vitrage (dankzij de naaiwoede van mijn ma

Dus ik wil gewoon niet voelen hoe ik me voel