Hairextensions/Weave laten zetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CtjeLief

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 20:44

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 20:47

CtjeLief schreef:
80 euro? Dacht dat mijn kapper duur was! Kan goedkoper hoor! (tenzij je het er voor over hebt ;) )
ik betaal 70 euro, maar vind ik ook te duur, kan bij andere kappers stuk goedkoper (45-50 euro) dus ik ga op zoek naar een ander..

Ik vind deze kapper fijn, dus blijf er liever bij... Maar wil wel voortaan zelf de matjes eruit gaan halen, daar telt ze alleen al 40 euro voor :roll:

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 10:17

ik heb clip ins, op het begin was het heel fijn want je hebt lang haar dus, maar naar een tijdje word het echt heel irritant, steeds de clipjes in & uit. En soms zie je ze zitten..

Zit nu dus toch te denken aan micro rings.
Ik wil iets wat niet schadelijk is voor mijn eigen haar.. En niet duur :o

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 11:46

Dat vraag ik me dus af, heeft er iemand ervaringen met micro rings?

Zat er al aan te denken, maar je kan er niet veel reacties over vinden(of ik zoek gewoon niet goed) dus ik durf het niet aan...

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 13:50

RoosG schreef:
Dat vraag ik me dus af, heeft er iemand ervaringen met micro rings?

Zat er al aan te denken, maar je kan er niet veel reacties over vinden(of ik zoek gewoon niet goed) dus ik durf het niet aan...

Ik ook niet, ben bang dat het slecht is voor mijn eigen haar..

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 16:04

Hallo dames,
Ik heb gister met pijn in mijn hart een groot stuk van mijn haar af moeten laten knippen.. (het was nogal beschadigd)
Nu wil ik ook heel graag extensions die mijn eigen haar geen schade aanrichten. (Ik dacht zelf aan clip-ins)
Ik heb van mezelf veel grove krullen, nu had ik gelezen dat wanneer je gekrulde clip-ins wast dat ze dan niet meer mooi zijn, en dat je beter steil haar kan nemen en dat moet krullen met een krultang?
Maar ik ben bang dat ik met steile clip-ins + krultang nooit dezelfde krullen krijg als die ik van nature heb of dat de krullen halverwege de dag er dan uit zakken o.i.d. ?!?
Zijn er meer bokkers met grove krullen + clip-in extensions? Of met andere extensions die niet schadelijk zijn wat voor extensions hebben jullie? en hebben jullie eventueel een foto?
(Ik heb al door het topic gezocht, maar veel foto's doen het niet meer)

Alvast bedankt!

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 16:11

adecuada schreef:
Hallo dames,
Ik heb gister met pijn in mijn hart een groot stuk van mijn haar af moeten laten knippen.. (het was nogal beschadigd)
Nu wil ik ook heel graag extensions die mijn eigen haar geen schade aanrichten. (Ik dacht zelf aan clip-ins)
Ik heb van mezelf veel grove krullen, nu had ik gelezen dat wanneer je gekrulde clip-ins wast dat ze dan niet meer mooi zijn, en dat je beter steil haar kan nemen en dat moet krullen met een krultang?
Maar ik ben bang dat ik met steile clip-ins + krultang nooit dezelfde krullen krijg als die ik van nature heb of dat de krullen halverwege de dag er dan uit zakken o.i.d. ?!?
Zijn er meer bokkers met grove krullen + clip-in extensions? Of met andere extensions die niet schadelijk zijn wat voor extensions hebben jullie? en hebben jullie eventueel een foto?ar
(Ik heb al door het topic gezocht, maar veel foto's doen het niet meer)

Alvast bedankt!

Hallo,

ik heb vorige week in Tilburg clip ins gekocht, ik heb er sirrieus nu al spijt van..
Ik heb ook krullen (foto) de clipjes doen pijn want ze trekken aan je haar, je ziet de clipjes zitten en je kan ze zelf bijna niet in en uit doen..
Ik kijk nu voor Micro ring extensions, die zijn niet schadelijk voor je haar (als je het verzorgd zoals het hoort) en kun je 2 of 3 keer hergebruiken.
Clip ins lijken heel mooi en leuk, maar het sirrieus helemaal niks je ziet ook heel goed dat het nep is!

Foto:
http://94.100.118.155/880100001-8801500 ... _zXq2.jpeg

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 16:21

Bedankt voor je reactie!
Ik weet nu ieder geval dat ik beter geen clip-ins kan nemen.
Dan ga ik me ook even in die Micro ring extensions verdiepen.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 16:26

adecuada schreef:
Bedankt voor je reactie!
Ik weet nu ieder geval dat ik beter geen clip-ins kan nemen.
Dan ga ik me ook even in die Micro ring extensions verdiepen.

Ik weet wel een goedkope, ze zit in Haarlem weet niet of het dichtbij is voor je maar voor mij is het 3 kwartier met de trein :o.
http://link.marktplaats.nl/321107915 Mischien is dit iets voor je, je zou haar gewoon eens moeten mailen :).

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 16:36

Bedankt, haha nee vroeger woonde ik wel redelijk in de buurt van Haarlem maar nu is dat me te ver, ik woon in de omgeving van Rotterdam. :)
Maar als ik heel eerlijk ben vind ik het op die foto van je link er een beetje onnatuurlijk uitzien aan de onderkant.. :o
En mijn eigen krullen zijn meer pijpenkrul-achtiger dan op die foto.
Het maakt me niet zoveel uit om wat meer uit te geven als het resultaat maar echt mooi is en als het mijn eigen haar maar geen schade aanricht.
Maar nogmaals bedankt! :D

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 16:39

Ik laat deze maand en anders volgende maand mijn extensions aan huis zetten :)

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 16:40

_Kimmm schreef:

Waar laat je dat doen? En waxjes of microrings? :)

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 16:41

BeautyEmily schreef:
_Kimmm schreef:

Waar laat je dat doen? En waxjes of microrings? :)

ik stuur je even een pm waxjes iig.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 16:49

_Kimmm schreef:
ik stuur je even een pm waxjes iig.

Bedankt, maar waarom neem je waxjes en geen microrings dan? :)

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 16:50

adecuada schreef:
Bedankt, haha nee vroeger woonde ik wel redelijk in de buurt van Haarlem maar nu is dat me te ver, ik woon in de omgeving van Rotterdam. :)
Maar als ik heel eerlijk ben vind ik het op die foto van je link er een beetje onnatuurlijk uitzien aan de onderkant.. :o
En mijn eigen krullen zijn meer pijpenkrul-achtiger dan op die foto.
Het maakt me niet zoveel uit om wat meer uit te geven als het resultaat maar echt mooi is en als het mijn eigen haar maar geen schade aanricht.
Maar nogmaals bedankt! :D

Klopt, dat is met clip ins.

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 18:22

Ik heb ook clip ins en ik vind ze ideaal!
Ik doe ze niet iedere dag in, vooral niet als ik naar school ga. Maar wel als ik ga werken en in het weekend.
Daarnaast vind ik het fijn dat je ze er uit kan halen en dan dus kunt stylen/krullen/wassen. Ik vind het ook heerlijk om mijn eigen haren te wassen en te borstelen. Met de extentions in gaat dat toch minder makkelijk.
Ik zou echt niet snel vaste extentions nemen.

Een vriendinnetje heeft ook een grove krul van zichzelf, en heeft gewoon de double hair extentions genomen met krul. Dat paste perfect!

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 19:05

Ik ben niet zo thuis in hair extensions dus double hair zegt me niet zoveel haha! :o
Van welk merk zijn die extensions? En op welke manier worden ze bevestigd? Heb je misschien een foto?

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 21:17

Steffie89 schreef:
Ik heb ook clip ins en ik vind ze ideaal!
Ik doe ze niet iedere dag in, vooral niet als ik naar school ga. Maar wel als ik ga werken en in het weekend.
Daarnaast vind ik het fijn dat je ze er uit kan halen en dan dus kunt stylen/krullen/wassen. Ik vind het ook heerlijk om mijn eigen haren te wassen en te borstelen. Met de extentions in gaat dat toch minder makkelijk.
Ik zou echt niet snel vaste extentions nemen.

Een vriendinnetje heeft ook een grove krul van zichzelf, en heeft gewoon de double hair extentions genomen met krul. Dat paste perfect!

Maar, zie je bij jou de clipjes niet zitten dan?
Ik ben altijd bang dat je ze ziet zitten :o

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 21:18

adecuada schreef:
Ik ben niet zo thuis in hair extensions dus double hair zegt me niet zoveel haha! :o
Van welk merk zijn die extensions? En op welke manier worden ze bevestigd? Heb je misschien een foto?

Clip in extensions worden bevestigd met clipjes die je open en dicht kan maken,
ik zal even een filmpje voor je zoeken. Ik heb ze ook, maar vind ze echt helemaal niet fijn zitten.

Film:
http://www.youtube.com/watch?v=OBYSrKF21p8

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 21:20

Ik heb ze van Balmain, doublehair houdt in dat er 2 lagen haar aan elkaar zitten.
Dit heeft als voordeel dat je de clipins eventueel ook in je eigen haar kan vast zetten.
Bij mij zie je de klipjes eigelijk nooit zitten. Soms zit er een verkeerd plukje aan de clip vast, maar dat zie je dan direct. Als je de clipjes op de juiste plek vast maakt zul je ze niet zien zitten :n
Maar je moet wel echt haar nemen, geen synthetisch..

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 21:21

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 21:23

Steffie89 schreef:
Ik heb ze van Balmain, doublehair houdt in dat er 2 lagen haar aan elkaar zitten.
Dit heeft als voordeel dat je de clipins eventueel ook in je eigen haar kan vast zetten.
Bij mij zie je de klipjes eigelijk nooit zitten. Soms zit er een verkeerd plukje aan de clip vast, maar dat zie je dan direct. Als je de clipjes op de juiste plek vast maakt zul je ze niet zien zitten :n
Maar je moet wel echt haar nemen, geen synthetisch..

Ik heb human remy haar, het is de goede kleur maar ik denk dat ik ze niet op de juiste plek inzet ofzo.
Je ziet ze heel goed bij mij.

Ik heb wel een paar foto's:
http://emilywadan.hyves.nl/fotos/879830583/0/coIt/
http://emilywadan.hyves.nl/album/311362 ... 58/0/zXq2/
http://emilywadan.hyves.nl/album/311362 ... _state__=3

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 21:26

Steffie89 schreef:
Hier 2 foto's van mijn clip ins

http://94.100.115.145/793900001-7939500 ... _zgR2.jpeg
Geen hele duidelijke foto, maar rechts ben ik met extentions in.

http://94.100.121.209/476550001-4766000 ... _yyQe.jpeg
Mijn eigen haar zit prut, maar hier zie je de perfecte glans van de extentions.
Ik ben ook weer rechts, hier had ik ze net 2 weken en waren mijn eigen haren een stuk korter.
De glans in overigens nog hetzelfde!

Ik zie het echt niet bij je, maar die van mij zijn ook een stuk langer.
Maar ik vraag me af, als je je haar aan de kant doet ofzo dan zie je het toch? Want ik heb me haar zegmaar altijd van lings naar rechts..

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 21:31

Mijn haar is inmiddels dezelfde lengte als mijn extentions, maar hiervoor waren ze een stuk korter.
Heb jij een mat of losse matten? Ik heb namelijk losse matten.

Mijn moeder is kapster dus toen ik ze kocht heeft ze, ze allemaal ingezet op de juiste plek. En de extentions meegeknipt in mijn model. Dus die vallen perfect tussen mijn eigen haar door. Ik heb mijn extentions ook in als ik een staart of vlecht heb. Dan zie je ze ook niet zitten, je moet ze alleen op de juiste plek plaatsen.. :)

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 21:37

Steffie89 schreef:
Mijn haar is inmiddels dezelfde lengte als mijn extentions, maar hiervoor waren ze een stuk korter.
Heb jij een mat of losse matten? Ik heb namelijk losse matten.

Mijn moeder is kapster dus toen ik ze kocht heeft ze, ze allemaal ingezet op de juiste plek. En de extentions meegeknipt in mijn model. Dus die vallen perfect tussen mijn eigen haar door. Ik heb mijn extentions ook in als ik een staart of vlecht heb. Dan zie je ze ook niet zitten, je moet ze alleen op de juiste plek plaatsen.. :)

Maar hoe doe jij ze in dan?
Ik doe het elke morgen opnieuw, ik heb ook losse matten.