ik surf ff naar www.ikzoekeenvriendindietevenskapsteris.nl haha

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CtjeLief schreef:80 euro? Dacht dat mijn kapper duur was! Kan goedkoper hoor! (tenzij je het er voor over hebt)
ik betaal 70 euro, maar vind ik ook te duur, kan bij andere kappers stuk goedkoper (45-50 euro) dus ik ga op zoek naar een ander..
adecuada schreef:Hallo dames,
Ik heb gister met pijn in mijn hart een groot stuk van mijn haar af moeten laten knippen.. (het was nogal beschadigd)
Nu wil ik ook heel graag extensions die mijn eigen haar geen schade aanrichten. (Ik dacht zelf aan clip-ins)
Ik heb van mezelf veel grove krullen, nu had ik gelezen dat wanneer je gekrulde clip-ins wast dat ze dan niet meer mooi zijn, en dat je beter steil haar kan nemen en dat moet krullen met een krultang?
Maar ik ben bang dat ik met steile clip-ins + krultang nooit dezelfde krullen krijg als die ik van nature heb of dat de krullen halverwege de dag er dan uit zakken o.i.d. ?!?
Zijn er meer bokkers met grove krullen + clip-in extensions? Of met andere extensions die niet schadelijk zijn wat voor extensions hebben jullie? en hebben jullie eventueel een foto?ar
(Ik heb al door het topic gezocht, maar veel foto's doen het niet meer)
Alvast bedankt!
adecuada schreef:Bedankt voor je reactie!
Ik weet nu ieder geval dat ik beter geen clip-ins kan nemen.
Dan ga ik me ook even in die Micro ring extensions verdiepen.
adecuada schreef:Bedankt, haha nee vroeger woonde ik wel redelijk in de buurt van Haarlem maar nu is dat me te ver, ik woon in de omgeving van Rotterdam.
Maar als ik heel eerlijk ben vind ik het op die foto van je link er een beetje onnatuurlijk uitzien aan de onderkant..![]()
En mijn eigen krullen zijn meer pijpenkrul-achtiger dan op die foto.
Het maakt me niet zoveel uit om wat meer uit te geven als het resultaat maar echt mooi is en als het mijn eigen haar maar geen schade aanricht.
Maar nogmaals bedankt!
Steffie89 schreef:Ik heb ook clip ins en ik vind ze ideaal!
Ik doe ze niet iedere dag in, vooral niet als ik naar school ga. Maar wel als ik ga werken en in het weekend.
Daarnaast vind ik het fijn dat je ze er uit kan halen en dan dus kunt stylen/krullen/wassen. Ik vind het ook heerlijk om mijn eigen haren te wassen en te borstelen. Met de extentions in gaat dat toch minder makkelijk.
Ik zou echt niet snel vaste extentions nemen.
Een vriendinnetje heeft ook een grove krul van zichzelf, en heeft gewoon de double hair extentions genomen met krul. Dat paste perfect!
adecuada schreef:Ik ben niet zo thuis in hair extensions dus double hair zegt me niet zoveel haha!![]()
Van welk merk zijn die extensions? En op welke manier worden ze bevestigd? Heb je misschien een foto?
Steffie89 schreef:Ik heb ze van Balmain, doublehair houdt in dat er 2 lagen haar aan elkaar zitten.
Dit heeft als voordeel dat je de clipins eventueel ook in je eigen haar kan vast zetten.
Bij mij zie je de klipjes eigelijk nooit zitten. Soms zit er een verkeerd plukje aan de clip vast, maar dat zie je dan direct. Als je de clipjes op de juiste plek vast maakt zul je ze niet zien zitten
Maar je moet wel echt haar nemen, geen synthetisch..
Steffie89 schreef:Hier 2 foto's van mijn clip ins
http://94.100.115.145/793900001-7939500 ... _zgR2.jpeg
Geen hele duidelijke foto, maar rechts ben ik met extentions in.
http://94.100.121.209/476550001-4766000 ... _yyQe.jpeg
Mijn eigen haar zit prut, maar hier zie je de perfecte glans van de extentions.
Ik ben ook weer rechts, hier had ik ze net 2 weken en waren mijn eigen haren een stuk korter.
De glans in overigens nog hetzelfde!
Steffie89 schreef:Mijn haar is inmiddels dezelfde lengte als mijn extentions, maar hiervoor waren ze een stuk korter.
Heb jij een mat of losse matten? Ik heb namelijk losse matten.
Mijn moeder is kapster dus toen ik ze kocht heeft ze, ze allemaal ingezet op de juiste plek. En de extentions meegeknipt in mijn model. Dus die vallen perfect tussen mijn eigen haar door. Ik heb mijn extentions ook in als ik een staart of vlecht heb. Dan zie je ze ook niet zitten, je moet ze alleen op de juiste plek plaatsen..