Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anthea schreef:IK HEB EM. En niet gekotst/flauwgevallen.
En als ik eerlijk moet zijn, het voelde echt gewoon goed.
vlekkie_fan schreef:ik vind hem wel mooi! Jakary, zelf zou ik hem denk ie niet durfen laten zetten, haha
blauw00gje schreef:Nou kan ik alleen nog maar meer gaan twijfelen
blauw00gje schreef:Nou ik moet jullie teleurstellen hoor
Vroeg het vanmorgen dus voor de zekerheid maar aan mijn moeder en toen moest ik het er eerst van haar met mijn vader over hebben! Was ik eindelijk zo ver dat ik zeker wist dat ik het wou! Nou kan ik alleen nog maar meer gaan twijfelen
Anders had ie dr nu gewoon in gezeten.. Mja.. Had ik eigenlijk ook eerder moeten vragen..
Anthea schreef:IK HEB EM. En niet gekotst/flauwgevallen.
En als ik eerlijk moet zijn, het voelde echt gewoon goed.
blauw00gje schreef:Mja.. Maar niet twijfelen of ik het wel wil.. Maar twijfelen of ik het wel durfIk weet zeker dat ik er geen spijt van krijg.. En als ik er van af wil kan ie dr zo weer uit.. Maar dat verwacht ik dus écht niet..
blauw00gje schreef:Anders had ie dr nu gewoon in gezeten.. Mja.. Had ik eigenlijk ook eerder moeten vragen..
Suusjwah schreef:blauw00gje schreef:Nou ik moet jullie teleurstellen hoor
Vroeg het vanmorgen dus voor de zekerheid maar aan mijn moeder en toen moest ik het er eerst van haar met mijn vader over hebben! Was ik eindelijk zo ver dat ik zeker wist dat ik het wou! Nou kan ik alleen nog maar meer gaan twijfelen
Anders had ie dr nu gewoon in gezeten.. Mja.. Had ik eigenlijk ook eerder moeten vragen..
Dat heb je ook niet zo handig aangepakt allemaal denk ik