Rebecca: Balen dat het je niet is gelukt om kaarten te krijgen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bromfiets schreef:Ymke: Ik sta nu onder behandeling voor het achterliggende probleem, namelijk borderline
FahyaFemke schreef:Dat herken ik dus ook heel erg... Ben nu een aantal keer bij een praatmevrouw geweest, maar ik heb niet heel erg het gevoel dat ik er veel beter van ga worden, eerlijk gezegd. Maar misschien is het kwestie van even doorzetten?en er over praten ja.. ik weet niet. ik wil/kan t gewoon nietik heb het zo goed verdrongen dat ik soms ook afvraag wat er vroeger wel en wat er niet gebeurd is.
wiebke schreef:Ik heb gisteren trouwens met soulmate gepraat want ik trok het echt niet meer. Nadat ik al een week of twee niet echt aardig tegen hem was merkte hij ook wel dat er iets was. Gisteren alles eruit gegooid ( ben ik best trots op ) en gezegd dat ik duidelijkheid wil. Die heb ik gekregen , en we hebben samen besloten dat we geen toekomst zullen hebben omdat hij echt geen kindjes meer wil en ik wel. We blijven elkaar wel gewoon zien tot ik een andere jongen vind en ook daarna blijven we gewoon buddy's. Ik ben opgelucht dat ik nu eindelijk uit die onzekerheid ben.. die een jaar heeft geduurd.
bromfiets schreef:Ik ben verdrietig omdat we het op therapie over mijn kindje kregen (Die is overleden) en dat heb ik eigenlijk helemaal nog niet verwerkt. Maar het is nogal pijnlijk om daar over te praten
bromfiets schreef:Ik denk eigenlijk niet dat je het wilt horen, maar een leerkracht is daar niet toe bevoegd. Ik kan me voorstellen dat het voor zo iemand erg zwaar is om naar je te luisteren, vooral als ze het mee naar huis neemt. Ik denk dat je beter eens met het ggz kan bellen, over wat je nu zou kunnen doen.
Ik hoop dat je het niet verkeerd opvat, ik denk namelijk dat die leerkracht je graag wilt helpen, maar afstand moet nemen uit zelfbescherming. Het is niet niks, jouw verhaal