Automutilatie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 17:26

Goeiemiddag, ik ben een beetje verdrietig door therapie ;(

Rebecca: Balen dat het je niet is gelukt om kaarten te krijgen :(:)

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 17:27

Heel goed de tourschema's in de gaten houden, en de eerst volgende x dat ze in NL zijn is gewoon voor jou! :j

horseees

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 17:28

Als je dicht bij België woont kan je hier eens proberen .. Denk dat ze hier ook wel komen als ze in Nederland zijn.

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 17:30

Ahhh bromfiets :(:) Hoe dat zo?

horseees

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 17:33

Ik hoop voor je dat ze snel terug komen! :(:)

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 17:34

Waarom zal je vader nu blij zijn rebecca? :(:)

Ik ben verdrietig omdat we het op therapie over mijn kindje kregen (Die is overleden) en dat heb ik eigenlijk helemaal nog niet verwerkt. Maar het is nogal pijnlijk om daar over te praten :\

bromfiets

Re: Automutilatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 17:38

Dat is geen gezeik joh, iedereen heeft zijn eigen ding en zijn eigen emotie. Daar moet je je niet rot om gaan voelen.

En die kaarten zijn niet via marktplaats te krijgen, misschien heb je wel geluk en vind je iets voor een leuk prijsje. Ik ken trouwens heel de band niet, wat voor muziek is het?

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 17:42

Uitrustze, het is trouwens wel een goed idee. Denk dat ik even onder de douche spring :D

Ik zal ze eens opzoeken, ik hou ook wel van dat soort muziek :j

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 17:45

Paramore is echt leuke muziek :j Vooral acoustisch.

bromfiets schreef:
Dat is geen gezeik joh, iedereen heeft zijn eigen ding en zijn eigen emotie. Daar moet je je niet rot om gaan voelen.

Mooi gezegt :j

:(:)

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 17:47

:wave: Even een beetje bijlezen!

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 17:47

Ymke schreef:
:wave: Even een beetje bijlezen!

Ja je krijgt het nog druk }>

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 17:48

Dank je wel peepaardje :)

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 18:02

bromfiets schreef:
Ymke: Ik sta nu onder behandeling voor het achterliggende probleem, namelijk borderline :)

Oef, dat lijkt me niet zo'n prettige diagnose... Maar therapie doet jou wel 'goed'?

FahyaFemke schreef:
en er over praten ja.. ik weet niet. ik wil/kan t gewoon niet :n ik heb het zo goed verdrongen dat ik soms ook afvraag wat er vroeger wel en wat er niet gebeurd is.
Dat herken ik dus ook heel erg... Ben nu een aantal keer bij een praatmevrouw geweest, maar ik heb niet heel erg het gevoel dat ik er veel beter van ga worden, eerlijk gezegd. Maar misschien is het kwestie van even doorzetten?

wiebke schreef:
Ik heb gisteren trouwens met soulmate gepraat want ik trok het echt niet meer. Nadat ik al een week of twee niet echt aardig tegen hem was merkte hij ook wel dat er iets was. Gisteren alles eruit gegooid ( ben ik best trots op ) en gezegd dat ik duidelijkheid wil. Die heb ik gekregen , en we hebben samen besloten dat we geen toekomst zullen hebben omdat hij echt geen kindjes meer wil en ik wel. We blijven elkaar wel gewoon zien tot ik een andere jongen vind en ook daarna blijven we gewoon buddy's. Ik ben opgelucht dat ik nu eindelijk uit die onzekerheid ben.. die een jaar heeft geduurd.

Goed en onwijs dapper dat je gepraat hebt! +:)+

Las ergens iets over vragenlijsten van de GGD, maar die vragen over het opzettelijk pijn doen kan ik me niet herinneren. Vast ook verdrongen :+

horseees: Ik snap niet zo heel goed wat er allemaal aan de hand is met die lerares, maar dikke knuffel! :(:)

Rebeccaa kan niet naar Paramore, balen! Misschien kun je 1 of 2 dagen voor het concert even op Marktplaats oid kijken? Dan worden de kaartjes al vaak een stukkie goedkoper, omdat de mensen die niet kunnen er toch vanaf willen :)

bromfiets schreef:
Ik ben verdrietig omdat we het op therapie over mijn kindje kregen (Die is overleden) en dat heb ik eigenlijk helemaal nog niet verwerkt. Maar het is nogal pijnlijk om daar over te praten :\

Pfoe jeetje, jij hebt het echt stevig op je dak gekregen zeg.... :oo :(:) !

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 18:05

Therapie doet mij idd wel veel goeds, maar het is wel enorm zwaar. Ik heb erg veel moeite om me helemaal open te stellen en dan word je, ook in zo'n groep, al snel over het hoofd gezien. En als je dan wel aan de buurt komt is het zo heftig dat je er alsnog niet mee overweg kunt, maar we gaan stug door :D

horseees

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 18:06

@ymke: sorry ben niet goed in ingewikkelde verhalen kort maken. was mijn vertrouwenspersoon en ik denk dat ik haar kwijt ben. zoiets ;(

horseees

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 18:28

@bromfiets: veel sterkte :(:)

@kimmey: goh, ze wil ineens niet meer praten, maar ze spreekt zichzelf tegen en nu wil ze ineens wel, maar het is uit medelijden en ze deed echt lastig enzo. Ze vond de situatie te ernstig worden enzo. Goed, dat begrijp ik wel, maar dit had ik echt niet verwacht. Maargoed, ik zal nog 1 x met haar praten tot ik een duidelijk antwoord heb. En ik hoop dat ze me niet in de steek laat, echt niet.

horseees

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 20:46

Mja ik kan het moeilijk uitleggen, maar ik zal het proberen bedankt :)

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 20:57

Ik denk eigenlijk niet dat je het wilt horen, maar een leerkracht is daar niet toe bevoegd. Ik kan me voorstellen dat het voor zo iemand erg zwaar is om naar je te luisteren, vooral als ze het mee naar huis neemt. Ik denk dat je beter eens met het ggz kan bellen, over wat je nu zou kunnen doen.

Ik hoop dat je het niet verkeerd opvat, ik denk namelijk dat die leerkracht je graag wilt helpen, maar afstand moet nemen uit zelfbescherming. Het is niet niks, jouw verhaal :(:)

horseees

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 21:00

heb een mail gestuurd. Zal het antwoord afwachten .. pff ik wil het niet meer horen. Ik weet dat dit niet haar taak is .. maar dat had ze eerder moeten zeggen en mij niet het gevoel geven dat ze er altijd ging zijn no matter what, dat heeft namelijk wel veel waarde voor me.

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 21:03

Ik kan me voorstellen hoe je je voelt :(:)

Ik hoop dat wat duidelijkheid je goed zal doen.

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 21:04

bromfiets schreef:
Ik denk eigenlijk niet dat je het wilt horen, maar een leerkracht is daar niet toe bevoegd. Ik kan me voorstellen dat het voor zo iemand erg zwaar is om naar je te luisteren, vooral als ze het mee naar huis neemt. Ik denk dat je beter eens met het ggz kan bellen, over wat je nu zou kunnen doen.

Ik hoop dat je het niet verkeerd opvat, ik denk namelijk dat die leerkracht je graag wilt helpen, maar afstand moet nemen uit zelfbescherming. Het is niet niks, jouw verhaal :(:)

Dat wat bromfiets zegt is wat ik ook al een beetje probeerde te zeggen in die PB.
Probeer er maar een beetje rustig onder te blijven horseees... Hebben jullie niet iets van een leerlingbegeleider/vertrouwens persoon op school? Niet dat dat het jevanhetis, maar dat staat of valt met de persoon die het doet... ;)

horseees

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 21:11

Wij hebben leerlingenbegeleiding en daar ben ik verplicht naartoe gestuurd. Vreselijke mensen en ik ben niet de enige die dat zegt, maar daar wil ik het écht niet over hebben ik wil daar nooooit meer naartoe. En zij was dus mijn vertrouwenspersoon.

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 21:18

Leerlingbegeleiding heb ik zelf nou ook niet bepaald prettige ervaringen mee:+ In de 2e een aantal x met die vrouw wezen praten, omdat mn mentrix door had dat er wat was. Ze vond me zo down en miste de oude vrolijke Paulette.
Nou... Wat dat betreft werkte het, kwam er elke keer met zowat de slappe lach vandaan. Damn, wat was die vrouw dom bezig...

horseees

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 21:20

bij mij ook, voelde me zo belachelijk daar. Maar ik kon er nu niet echt mee lachen.. achja, nooit meer in ieder geval. Heb ik ook DUIDELIJK laten merken x)

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 23:14

Naar aanleiding van een msn gesprek wat ik net had zat ik me af te vragen hoe jullie eigelijk ooit zijn begonnen?