Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KylaLover schreef:Arabian_Girl schreef:of n christinavalt ook niet op
En wat is dat? Ja sorry, totaal geen verstand van piercings, enige dat k weet is dat k er een wil
KylaLover schreef:Arabian_Girl schreef:of n christinavalt ook niet op
En wat is dat? Ja sorry, totaal geen verstand van piercings, enige dat k weet is dat k er een wil
Ketaki schreef:KylaLover schreef:
en je weet dan zeker ook dat je hier GEEN msn taal mag gebruiken.
voor intiempiercings moet je de minimale leeftijd van 18 jaar hebben, anders zet een piercing/tattooshop ze niet eens.
Somebitch schreef:Hoe gaat het nu met jou piercing Polivy?
Polivy schreef:Ketaki schreef:voor intiempiercings moet je de minimale leeftijd van 18 jaar hebben, anders zet een piercing/tattooshop ze niet eens. 8-)
Maar ik meende ergens te hebben gelezen dat ze het toch na de zomer wilde laten doen omdat ze dan 18 was en geen toestemming van haar ouders nodig had...
SuusJa schreef:Jeetje de piercing onder de gordel zijn helemaal hip of niet :)) Ik hoor zoveel mensen er ineens over!
Nee daar zou ik het echt nooit durven. Is het niet de pijnlijkste piercing die je ooit kunt laten zetten '?!?!??!!
Lous schreef:Als ze piercen gaat er eerst een klem op. Dat doet al pijn dus voel je van het piercen zelf weinig tot bijna niets.
MissToseland schreef:Daar ben ik het niet mee eens hahahahaha
het is voor iedereen anders
bij mij deed het piercen wel ff pijn! Echt een gemene felle steek
Maar daarna heb ik nooit last gehad! :)
Lous schreef:De eerste keer voelde ik die steek ook, maar kwam omdat er geen klem op zat. De tweede keer voelde ik dus bijna niks door de klem. ;)
marleenn schreef:Daar ben ik het helemaal met je eens MissToseland!
Ik vond het ook best pijnlijk!
Maarja wie mooi wil zijn moet pijn leiden he ;)
Ben zelf helemaal geen held dus vind het best knap van mezelf :D