Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NiNa_14 schreef:hmm kent niemand hier bodymx
Tooske schreef:NiNa_14 schreef:hmm kent niemand hier bodymx
IK! Echt super daar 3 piercings laten zetten en ben er zeer tevreden over!
CoriienRN schreef:jah en die doen dan zo'n extra groot balletje op.. dat vind ik dus H*erig staan
_Scarlet_ schreef:CoriienRN schreef:jah en die doen dan zo'n extra groot balletje op.. dat vind ik dus H*erig staan
OK, dus dan ziet mijn piercing er h*erig uit? Ik heb een balletje van 6mm, net iets groter dan wat je normaal krijgt, a. om te voorkomen dat ik zo'n kuil in m'n tong krijg, en b. omdat de acrylballetjes niet kleiner te verkrijgen waren.
Jeej, nou zie ik eruit als een h*er
Mooie tattoo, XchantjuhX! Wat staat er? Is 't elfenschrift?
Anjatjeuh schreef:Heeft iemand enig idee of je met een surface-piercing die je een maand hebt, mag gaan zwemmen?
Myryana schreef:Ik zou het niet doen persoonlijk.. surface piercings hebben meer kans op uitgroeien en het is wss niet binnen een maand genezen.
vraag anders eens op het forum in bodymod.org (engelse website) die weten het wel.. anders kan ik het wel even vragen.
MissDonna schreef:Myryana kon je niet slapen vannacht
edit : zie dat wel meer mensen niet konden slapen
MissDonna schreef:hee als je een kuiltje in je tong heb gaat dat dan zelf weer weg? las dat sommige een grotere bol er op doen dan ? Maar als j m net hebofz. bij suus is ie wer weg gegaan. en bij jullie?
gr, MAdieke
Myryana schreef:Welke surface piercing heb je?