Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emytje schreef:Ik was van plan om 3 strips achterelkaar te gebruiken zonder stopweek (normaal doe ik er 2), maar nu, in de eerste week van de derde strip, heb ik best wel veel last van bloedingen. Zelfs zoveel dat ik gewoon tampons moet gebruiken, kan ik dus voor mijn gevoel net zo goed nu een stopweek inlassen. Ik ben dan toch nog wel gewoon beschermd tegen zwangerschap of niet? (aangezien ik wel al 2 strips achter elkaar heb gebruikt) Ik moet dit gewoon effe voor de zekerheid weten.
Maethoriel schreef:Ik had een magere B-cup toen ik aan de pil begon 3 jaar geleden, kreeg door de pil een vollere B-cup.
Jaar geleden met pil gestopt, borsten slonken weer naar magere B.
Marije112 schreef:Wat is voor mij de goede anticonceptie?
Ik leg het even uit;
Sinds ik een serieuze relatie heb (anderhalf jaar zo onderhand) ben ik ook al een tijd aan de pil. Ruim een jaar en ik denk 3 a 4 maanden. Dit puur uit anticonceptie. Ik had geen hevige ongesteldheid, onregelmatig of iets dergelijks.
Sinds ik aan de pil ben, ben ik ontzettend emotioneel.. Ik huil bij films, bij ieder klein ding wat m'n vriend 'verkeerd' doet ben ik 3 dagen aan het huilen en zit ik niet meer heel lekker in m'n vel. Dit begint zo onderhand een beetje tussen mij en m'n vriend in te staan..
Dus, wie weet de ultieme anticonceptie!?
_Micha_ schreef:Kom ik ook weer aan![]()
Dit kan tussen mijn oren zitten maar dat weet ik niet. Voordat ik aan de pil begon had ik weinig tot geen last van mijn ongesteld zijn, ik was maar een paar dagen ongesteld en had bijna geen kramp ofzo. Nu ik aan de pil ben ik een volle week[logisch] en heb ik ontzettend last van mijn buik. Kan dat door de pil komen?