[Centraal] Voor alle vragen over borstverkleining

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Voor alle vragen over borstverkleining

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 23:55

Klopt en daar heb ik ook echt zin in Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 19:09

Ik wordt morgen om 7.30 uur verwacht in het ziekenhuis! Zenuwen vallen nog steeds errug mee, heb alleen geen zin om 3 dagen in het ziekenhuis te liggen... Is zo saai Clown

Sannuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 19:18

Ja kan ik me voorstellen. Ik mocht gelukkig gewoon 's avonds weer naar huis.
Alvast veel succes morgen! Gelukkig valt het met je zenuwen nog mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 19:20

Dankjewel!

Ja, ben bang dat die vanavond gaan toeslaan Clown

Nog even een praktisch vraagje hier, moet je je sportBH nu 2 weken dag en nacht aan, of 6 weken, of 6 weken alleen overdag en 2 weken dag en nacht? Clown

Clovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 10:43

Ik mocht van de PC toen de hechtingen eruit waren gewoon ook zonder BH slapen. Ik slaap nu nog wel met BH , maar een simpele katoenen, geen sportBH.
Overdag heb ik ook wel geen BH aan, even laten luchten. En het is gewoon zo lekker gevoel dat het kan, zo zonder.

Robijntjah leest dit waarschijnlijk niet meer op tijd (misschien ligt ze nu wel op de operatietafel) maar ik duim voor je!

Ik ga naar Schiphol, lekker vliegen naar Barcelona!

Sannuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 10:46

Veel plezier in Barcelona Clovertje!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-07 12:39

Ik heb mijn bh 6 weken dag en nacht aangehad. Als het goed is ben je nu in het ziekenhuis, ik hoop dat alles voorspoedig verlopen is!

Clovertje, heerlijk, Barcelona. geniet ervan!

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 22:53

Net terug van een dagje op stap met een andere bokker richting Robijntjah. Was echt supertof! We hadden chocoladetieten en chocoladelullen gekocht en een bordje met de tekst: alles kan ik weerstaan, alleen de verleiding niet.
En natuurlijk hadden we ook nog slingers en ballonnen meegenomen, omdat het natuurlijk feest is Haha!
Was echt leuk, had daar nog uren kunnen zitten, maar we moesten natuurlijk ook weer een eind terug. Ja, echt geslaagd.

Hoe het met haar is: goed! Nog wel pijn, maar verder goed. We hebben ook erg gelachen met z'n allen (inclusief vriendje en ouders van haar Lachen:P). Was echt leuk en gezellig.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 23:04

Trouwens tof dat ze ook echt nog grapjes maakte vlak voor de operatie, in de OK. Ik had nog zo gezegd dat ze lachend de OK in ging Haha! En het was nog waar ook, hihihihi... Terwijl ze er zo'n hard hoofd in had Haha!

Sannuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 13:16

Haha ik moest erg lachen om de chocoladetieten en chocoladelullen Haha!
Fijn Jolijn, dat het goed is gegaan. Ik wens je een spoedig herstel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 11:39

Ik ben weer thuis! Alles is goedgegaan!

Na de operatie wel meteen volgepompt met morfine Clown Dus was lekker high de hele dag! Snachts goed ziek van geweest, en veel pijn gehad! Gisteren was ik erg suf en slapjes, vannacht eindelijk een beetje kunnen slapen! Vanmorgen mochten de drains eruit (AUW), en toen naar huis Haha!

Pijn valt nu mee, ben alleen ook verkouden, en hoesten is wel pijnlijk, en ademen gaat een beetje moeizaam Clown

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-07 13:06

Polivy schreef:
Net terug van een dagje op stap met een andere bokker richting Robijntjah. Was echt supertof! We hadden chocoladetieten en chocoladelullen gekocht en een bordje met de tekst: alles kan ik weerstaan, alleen de verleiding niet.En natuurlijk hadden we ook nog slingers en ballonnen meegenomen, omdat het natuurlijk feest is Haha!
Was echt leuk, had daar nog uren kunnen zitten, maar we moesten natuurlijk ook weer een eind terug. Ja, echt geslaagd.

Hoe het met haar is: goed! Nog wel pijn, maar verder goed. We hebben ook erg gelachen met z'n allen (inclusief vriendje en ouders van haar Lachen:P). Was echt leuk en gezellig.

ROFL ROFL Huilen van het lachen Fantastisch Haha!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-07 13:07

Robijntjah schreef:
Ik ben weer thuis! Alles is goedgegaan!

Na de operatie wel meteen volgepompt met morfine Clown Dus was lekker high de hele dag! Snachts goed ziek van geweest, en veel pijn gehad! Gisteren was ik erg suf en slapjes, vannacht eindelijk een beetje kunnen slapen! Vanmorgen mochten de drains eruit (AUW), en toen naar huis Haha!

Pijn valt nu mee, ben alleen ook verkouden, en hoesten is wel pijnlijk, en ademen gaat een beetje moeizaam Clown

Fijn dat het goed is gegaan! Kan me voorstellen dat hoesten pijnlijk is. Ach gut Hopelijk is dat snel over en herstel je voorspoedig. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 16:59

Ja, bedacht me dat ik eigenlijk ook een halve buikwandcorrectie heb gehad Clown

De verpleegster zei dat ik het beter zonder verband kon laten onder de BH.. Lijkt me geen goed plan, doet nu al pijn, want bh drukt!
Plek van de drain links blijft vrij hevig bloeden, gaan we dus even in de gaten houden!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-07 17:17

Even goed in de gaten houden dat plekje!

Clovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 09:03

Robijntjah, fijn dat alles goed is gegaan! Hoe voel je je nu en hoe is het met het plekje?

Bracelona was heel erg gaaf! (en wat was het daar een lekker weertje, liep half 12 snachts gewoon in mijn shirtje over straat!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 09:08

Mooie stad he? Ja

Ja, vannacht voor de 1e keer goed doorgeslapen ZONDER pijnstillers Haha!

Helemaal nergens geen pijn, behalve dat plekje!

Dalijk douchen, ben benieuwd hoe dat gaat (heb doucheangst, aangezien ik de vorige keer flauwgevallen ben de 1e keer onder de douche Clown)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 09:53

Net uit de douche, ging super! Ben verbandloos, jeukloos, en bijna pijnloos! En het is zoooooo mooi! Ze zijn rond, ze zitten hoog, en zijn gelijk Haha!
Ik ben zooooo blij Haha!

Zelfs in mijn sportbh heb ik vorm, terwijl ze daarin eerst gewoon HINGEN!
YES YES YES!

Clovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 10:26

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 12:06

Hallo, Haha!
Ik heb afgelopen woensdag 17 e geholpen in voorburg ,operatie is mij erg meegevallen ondanks mijn naalden fobie alleen was erg ziek van de narcose maar mocht gelukkig toch mee naar huis na 2 dagen ziekenhuis.
Alles zit nog in het tape en verband (maar ben er nu al blij mee ) Ben van 75 F naar ong een c,d cup gegaan 1200cc in totaal eraf .
Nu heb ik een vraagje dinsdag(morgen)mag mijn tape en verband eraf nu had ik al stiekem zitten spieken op borstenforum maar kwam er nou niet egt achter wat ik ongeveer kan verwachten wat je te zien krijgt , hoe zag het er bij jullie uit heel blauw of vies ben best wel nieuwschierig . Duivel
Ik hoop dat iemand mij dit wil vertellen Bloos

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-07 12:08

Super Robijntjah!!!!

Sajnne, dat verschilt gewoon heel erg van persoon tot persoon. Ik had nauwelijks blauwe plekken, maar bij jou is er ook wat meer verwijderd dan bij mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 12:12

Ik heb nu nog geen blauwe plekken, maar denk over een week wel!

Je schrikt de 1e keer wel denk ik, maar dat ligt er een beetje aan waar je op voorbereid bent! Ik schrok iig heel erg!

Maar als het allemaal recht is enzo, wordt het waarschijnlijk heel mooi!

Ik hoor net dat ik toch geen oplosbare hechtingen heb??? Dat was me toch echt beloofd! Dan mogen ze me toch verdoven om die dingen eruit te halen, want anders val ik serieus flauw!!

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 12:14

Robijntjah schreef:
Ik hoor net dat ik toch geen oplosbare hechtingen heb??? Dat was me toch echt beloofd! Dan mogen ze me toch verdoven om die dingen eruit te halen, want anders val ik serieus flauw!!

Het doet echt niet zoveel pijn om de hechtingen eruit te laten halen hoor!

Maar wel stom dat ze er geen oplosbare in hebben gezet terwijl ze dit wel beloofd hadden..

Clovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 12:16

@Sanjnne, bij mij hebben ze bijna 2 kilo weggehaald. Ik ben van een G cup naar een C cup gegaan.
Bij mij was er nauwelijks wat te zien, behalve natuurlijk de wonden, maar verder geen bloed, of blauwe plekken. Na 2 dagen werden mijn borsten aan de onderkant en rondom de tepels een beetje gelig. Maar wat MissJ al zegt, het verschilt per persoon.

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 12:21

Thanx alvast voor de reacties
@Robijntjah ... Ik heb ook geen oplosbare hechtngen alleen degene die onder mijn borst zitten zijn oplosbaar ben ook best bang voor het eruit halen ik ging al van me stokkie toe ik woensdag ochtend hoorde dat ik gelijk bloed moest gaan prikken heb me gedragen als een klein kind haha maar ja toch alles oveleeft dus die hechtingen gaan ook wel goedkomen met een beetje gedult ...........
heel vel suc 6 met jouw hectingen en verdere genezing natuurlijk