Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polivy schreef:Net terug van een dagje op stap met een andere bokker richting Robijntjah. Was echt supertof! We hadden chocoladetieten en chocoladelullen gekocht en een bordje met de tekst: alles kan ik weerstaan, alleen de verleiding niet.En natuurlijk hadden we ook nog slingers en ballonnen meegenomen, omdat het natuurlijk feest is
Was echt leuk, had daar nog uren kunnen zitten, maar we moesten natuurlijk ook weer een eind terug. Ja, echt geslaagd.
Hoe het met haar is: goed! Nog wel pijn, maar verder goed. We hebben ook erg gelachen met z'n allen (inclusief vriendje en ouders van haar:P). Was echt leuk en gezellig.
Robijntjah schreef:Ik ben weer thuis! Alles is goedgegaan!
Na de operatie wel meteen volgepompt met morfineDus was lekker high de hele dag! Snachts goed ziek van geweest, en veel pijn gehad! Gisteren was ik erg suf en slapjes, vannacht eindelijk een beetje kunnen slapen! Vanmorgen mochten de drains eruit (AUW), en toen naar huis
Pijn valt nu mee, ben alleen ook verkouden, en hoesten is wel pijnlijk, en ademen gaat een beetje moeizaam
Robijntjah schreef:Ik hoor net dat ik toch geen oplosbare hechtingen heb??? Dat was me toch echt beloofd! Dan mogen ze me toch verdoven om die dingen eruit te halen, want anders val ik serieus flauw!!