Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bealy schreef:Als je een pil vergeet in de eerste week dan moet je wel even die week condooms gebruiken.
Charmotte schreef:Ik heb een vraagje.. Ik ben ong. 2 a 3 weken geleden ongesteld geweest (ik weet het niet meer precies), ben toen weer gewoon de pil gaan slikken zoals altijd.. maar ik had nog maar een halve strip (ik ben nogal slordig met die dinge dan pak ik er 1 uit die strip dan weer uit een andere), zonderdag had ik m'n laatste pil, ik ben toen vergeten te bellen en heb dus vrijdag gebeld. Toen wou ik ze zaterdag ophalen maar was de apotheek dicht. Ik heb nu dus 3 dagen geen pil geslikt en ben vandaag ongesteld geworden. Maar dat is dus misschien de 2x in de maand, en ik heb weleens gehoord (hier?) dat het slecht is om eerder met de pil te stoppen.
Dus mijn vraag; is het heel erg? en nog 1; moet ik nou gewoon vandaag weer de pil slikken? (ik ga ze straks ophalen)
Cer schreef:@Yvonniej: met je huisarts overleggen?
Wat is er niet prettig aan?
ukkie schreef:hier even een vraagje...
Ik weet dat je in de stopweek van de pil nog safe bent maar hoe zit het als je in die week over moet geven of diaree hebt??
QuijoSavan schreef:Hahahaha, heb t net geprobeerd hoor!!
Heb die nuvaring ingebracht....
Hopelijk zit ie goed en haha hopelijk voelt mn vriend t niet....
Heb nu echt dubbele gedachte; waar ben ik aan begonnen
QuijoSavan schreef:ukkie schreef:hier even een vraagje...
Ik weet dat je in de stopweek van de pil nog safe bent maar hoe zit het als je in die week over moet geven of diaree hebt??
tweety11 schreef:
Ik vind het echt een onding....
Mijn vriend voelde hem duidelijk zitten..en ik verloor het regelmatig.......
Volgens mij kun je als je er last van hebt met sex het er wel uithalen,ik dacht dat je het binnen 3 uur ofzoiets weer terug moet plaatsen,maar dat staat geloof ik wel in de bijsluiter....suc6 ermee
Leiniej schreef:Ik kom even binnenvallen met een vraag!
Als je al een tijd de pil slikt en dan zoals gewoonlijk na je stopweek 3 weken slikt en weer 1 stopweek hebt, en ongestelt wordt, zwanger kunnen zijn?
Volgensmij niet, maar aangezien ik altijd zo twijfel besloot ik het hier maar even te plaatsen.
EDIT: Uiteraard bedoel ik dan ook dat ik sex heb gehad, haha
ukkie schreef:hier even een vraagje...
Leiniej schreef:Ik kom even binnenvallen met een vraag!
Als je al een tijd de pil slikt en dan zoals gewoonlijk na je stopweek 3 weken slikt en weer 1 stopweek hebt, en ongestelt wordt, zwanger kunnen zijn?
Volgensmij niet, maar aangezien ik altijd zo twijfel besloot ik het hier maar even te plaatsen.
EDIT: Uiteraard bedoel ik dan ook dat ik sex heb gehad, haha