Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

BeFunny schreef:Ja sowieso moet er een bouwkundig onderzoek plaats vinden dan.
Maar dat zal het wel lastiger maken om een bod te doen. Daar moeten dus voorwaarden aan zitten en in deze tijd maakt dat het extra lastig

gaucho schreef:Je kunt eventueel ook een bouwkundig onderzoek laten doen in je 3 dagen bedenktijd.

?
 ?                                                         
 ) en ook een supermarkt in de buurt. Het liefst zou ik in de buurt van natuur wonen maar als ik bij station in de buurt woon dan kan ik ook met ov naar de natuur natuurlijk. Woon ik in de buurt van natuur kan ik met ov naar andere plekken.
 ) en ook een supermarkt in de buurt. Het liefst zou ik in de buurt van natuur wonen maar als ik bij station in de buurt woon dan kan ik ook met ov naar de natuur natuurlijk. Woon ik in de buurt van natuur kan ik met ov naar andere plekken. 

En ja dan moet ik met de trein naar de heuvelrug of de Veluwe. Dat moet ik nu ook.
 En ja dan moet ik met de trein naar de heuvelrug of de Veluwe. Dat moet ik nu ook.  

Waarom wil je geen appartement? Wandelen doe je toch graag, dus de hondjes komen vast en zeker veel buiten.
 Waarom wil je geen appartement? Wandelen doe je toch graag, dus de hondjes komen vast en zeker veel buiten.                                                         
 het vorrige huisje was erg goedkoop en erg leuk
 het vorrige huisje was erg goedkoop en erg leuk   ik heb wel een budget waar ik op hoop uit te komen maar kan dan zelfs nog iets omhoog maar ik heb al genoeg gezien wat er binnen valt dus dat is mijn goal.
 ik heb wel een budget waar ik op hoop uit te komen maar kan dan zelfs nog iets omhoog maar ik heb al genoeg gezien wat er binnen valt dus dat is mijn goal. 

ook richting monster ofzo is misschien wel wat al ken ik het daar niet.
 ook richting monster ofzo is misschien wel wat al ken ik het daar niet.