Maar serieus ik zou het liefst wat langer thuis blijven als het zou kunnen. Ze is straks nog zo klein als ze naar de opvang gaat

Farjen wat fijn dat het met de nieuwe melk zoveel beter gaat!
En ja baby is hard gegroeid, ze was precies gemiddeld bij de geboorte maar ondertussen niet meer op het gemiddelde. 8 augustus is ze voor het laatst gewogen en was ze al 4,9kg, volgende week gaan we weer en er zal wel een kilo bij zitten gok ik. Vind het zo zonde van alle kleertjes

Baby acne was hier heel snel vanzelf over, paar dagen geloof ik
Zoveel dorst hebben herken ik, ik dronk sowieso al veel water en nu is het echt liters, niet te doen. Ik ben vlak na de bevalling heel snel kilo's kwijtgeraakt en de laatste weken weer wat aangekomen. Vind het ergens wel lastig, ik wil graag weer mijn lichaam terug, maar naast de paar kg verschil is alles is nog slapper, buikspieren zijn weg, ik zie er gewoon anders uit. Probeer wel te vertrouwen dat het gewoon wat tijd nodig heeft
Farjen zo'n opmerking is echt rot, wat onbeschoft zeg
Wat drinken jullie baby's veel in 1 keer. Als ik een flesje geef drinkt ze maximaal 100mL ofzo, ongeacht hoeveel ik aanbied. Verder geef ik natuurlijk borstvoeding en ze drinkt wel heel vaak, misschien dat ze daarom kleinere hoeveelheden drinkt? Of als jullie iets anders doen vertel het me

Gisteren heeft ze het prikje tegen RS-virus gehad, en volgende week krijgt ze de hele cocktail aan vaccins. Ze lag in mijn armen te gillen, volgens mij deed de pleister met lidocaine helemaal niets, ze schreeuwde al toen de pleister verwijderd werd