Prachtige foto's van vandaag. Grappig om mensen te zien schaatsen in Gierhoorn Lizard. Gefeliciteerd Noordje!
Wij gingen vandaag naar de kerstmarkt in Soest, waar mijn hospita in een huisje stond. Van tevoren zijn we nog de Soesterduinen in geweest. Het viel me een beetje tegen, thuis scheen de zon en was alles wit. In Soest was het bewolkt en niet wit . Toch wel wat leuke foto's gemaakt. De kerstmarkt was gezellig!
Lola kiest precies de favoriete paadjes van mij en mijn vriend zijn
Ooooh die koe Jojoleinee. Ik weet niet welk ras het is, maar ze hebben zulke mooie ogen Ik heb er ook eens zo een gezien Leuk versierd ook en Lola weet de weg
BeFunny wat mooi! Behalve de gladheid kan ik me voorstellen dat dat heerlijk hardlopen was
jojoleinee
Geplaatst: 17-12-22 20:28
Lief he. Deze was blind door een tumor in haar oog. Het oog was ook helemaal opgezet. Jaren geleden al fan (hoewel dit een ander ras is)
Net weer een paar pagina's bijgelezen. Ik wordt jaloers van al die mooie foto's!
pien_2010
Geplaatst: 18-12-22 00:09
Wat een prachtige foto's. Limousin koe zou kunnen, hier zie ik ze veel, bijna elke dag. Bikkel langs zien komen met paardrijden met dit weer. Gaaf. Maar vooral veel "koude" foto's
Mandyy
Geplaatst: 18-12-22 09:34
BeFunny jij had ook al zo mooi licht!
Jojoleinee de kerstmarkt ziet er leuk uit! Ik ben blij dat je het zegt. Vergeleken bij veel andere foto’s hier valt het qua witheid hier in de omgeving zo tegen. Ik dacht al dat het aan mij lag toen ik het van de week zei… Jammer dat er geen zon was. Soesterduinen kan echt heel mooi zijn!
lizard
Geplaatst: 18-12-22 10:16
Net een rondje langs het dorp gelopen. Paar toren valkjes. Ok.de weer app zegt min 7.