Netjes Dustinlover. Lasagne is opzich niks mis mee hoor, als het in je dag past! Iets opeten alleen omdat het zonde is om weg te gooien ben ik minder fan van, als je iets écht niet wil eten zou ik dat ook gewoon niet doen. Maar as I said; zolang het in je dag past moet je gewoon eten waar je zin in hebt!
Hoeveel weeg je nu, Safiera? Trek je niet teveel aan van anderen en doe vooral waar je jezelf goed bij voelt! Jammer van de moeilijkere periode, ik hoop dat het snel weer beter gaat.

Hier ook weer 100 gram eraf tegenover gisteren. Nu in totaal 8.1 kilo kwijt, nog iets van 14-16 te gaan. Heb niet echt een vast doel van mezelf, wil eerst terug naar de 70 en dan wellicht nog wat lager. Misschien ben ik met 70 tevreden, misschien pas met 63, we gaan het zien. Qua eten heb ik gisteren voor het eerst weer een beetje opgebouwd en een "normale" avondmaaltijd gegeten (groente + stukje vlees) en dat beviel erg goed. Ik eet nog steeds een ongezond aantal kcal, maar dat is een bewuste keuze die ik gemaakt heb. Vanavond wel lekker uit eten met mijn vriend, en dan ga ik ook gewoon eten wat ik écht graag wil eten. Waarschijnlijk een lekkere biefstuk.