Ook welkom aan andere nieuwelingen of terugkeerders

Ik lees dat meer mensen het probleem met rust en regelmaat hebben.
Merk zelf dat dat in combinatie met de stress privé en op mijn werk niet veel goeds doet.
Op dit moment begint het sporten weer met 3/4 keer per week, momenteel lukt nog even niet meer omdat ik ook nog elke dag naar mijn pony ga ivm opbouwschema peesblessure. Daarin zijn we al ver dus kost nu veel tijd, maar we gaan weer richting normaal

@Marlinde alsnog een verlaat applaus voor het niet eten van chips als lunch

Hoe voel je je nu?
@linoleum: ik had vrijdag bijna de hele dag onstilbare honger, net alsof het samenhing met de spierpijn in mijn buik ofzo. Heel vreemd.
En lekker is dat he weer buiten de deur eten? Heb ik zaterdag gedaan

@Maanlicht: Hoe vaak per week ga jij crossfitten? Doe je er nog iets anders bij.
Hopelijk kun je vinden waar je last van hebt, zelf heb ik hier met spiraaltje geen last van.
En hoe was je date inderdaad

@Travel me: Klinkt als een leuke eerst les

@mwjwb: Hmm lastig is dat of je wel of niet door pijn heen moet lopen. Vaak helpt het wel met de diagnose als je goed weet wanneer en waar het pijn doet..
Ah en dat van die chips is zo balen!! Ik had over dat soort dingen vroeger altijd ruzie met mijn broer toen we nog thuis woonden

Ik weet even niet meer wie vroeg naar supplementen maar ik nemen dagelijks mulitvitamine en omega tabletten. Soms extra vitamine C of D3. Op dagen dat ik sport neem ik extra magnesium (ook als ik spierpijn heb) en vaak een eiwitshake.
Mijn dag gisteren:
O: kwark met pindakaas en thee
L/T: Mini Babyshower met high tea dus soep, broodjes en allerlei zoetigheid
A: Zomers risottogerecht van Hellofresh
T: nog een klein appeltaartje dat over was
D: vooral thee en water. een glaasje fris
B: een rustig bosritje van bijna een uur
Vandaag:
O: havermout met amandelmelk, banaan en pindakaas
T: meloenstukjes
L: restje risotto
T: worteltjes met heksenkaas
D: Pasta met prei en spekjes
T: eiwitshake
D: water, thee, koffie en ranja
B: 7km hardlopen met mijn broer en 30 min stappen met mijn pony.