Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Celebi schreef:Hoi allemaal! Jeetje, het topic krijgt inmiddels alweer een rode melding van inactiviteit.
Ik had een vraagje: Tijdens jullie gesprekken met praktijkondersteuners of psychologen, werd er gesproken over de burnout? Ik krijg steeds meer en meer het gevoel of dat bij mij nu onder de tafel geschoven wordt onder de noemer 'je moet gewoon aan jezelf werken dan kom je er ooit wel', maar voor mijn enorme vermoeidheid die opspeelt lijkt weinig plaats te krijgen. Alsof het gewoon allemaal aan mijn houding ligt en ik zelf niets 'mankeer'. Het voelt niet eerlijk meer. Het beestje wordt ook niet bij de naam genoemd. Nooit valt het woord burnout of overspannenheid.
Herkent iemand dit?
Gianti schreef:Net intake gehad.. Willen mij niet in behandeling nemen.. wacht nu al vanaf juli op hulp.. volgende week krijg ik terugkoppeling als ze met mijn huisarts overlegd hebben
Het is dat ik de kracht weet van goede hulpalleen het vinden daarvan is extreem lastig..
zonnebloem18 schreef:Ik zou wat je nu zegt aangeven bij de bedrijfsarts. Ook jouw werkgever moet meewerken aan jouw herstel. Persoonlijk zou ik het nooit aandurven en als jouw werkgever het probleem is zijn er ook andere uitstroommogelijkheden.