Ongesteld, heel weinig kcal en nauwelijks koolhydraten op het moment, beetje loco van die combinatie. 
Maar vandaag weer oké dus heb mezelf getrakteerd op 2 tubes Steelfit, omdat ik gisteren even zielig was hahaha.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ongesteld, heel weinig kcal en nauwelijks koolhydraten op het moment, beetje loco van die combinatie. 
Sem_ schreef:Dank allemaal! In overleg met de fysio ben ik voor de Adidas Powerlift gegaan.

Urielle schreef:Zo, daarnet lekker buik en cardio gedaan. Vanavond voor m'n benen naar m'n PT. Voel me echt lekker vandaag. Gisteren had ik zo'n jankdag, voelde me heel slap en heb na de training thuis zitten janken omdat ik 3 kilo (vocht) was aangekomen van m'n cheatmeal en menstruatieOngesteld, heel weinig kcal en nauwelijks koolhydraten op het moment, beetje loco van die combinatie.
Maar vandaag weer oké dus heb mezelf getrakteerd op 2 tubes Steelfit, omdat ik gisteren even zielig was hahaha.
Ik heb nu deze besteld: https://www.adidas.nl/powerlift-4-schoenen/FV6597.html. Het liefst was ik voor zwart/witte gegaan, maar die zag ik helaas nergens (in ieder geval niet op betrouwbare sites). Ben benieuwd, ik krijg ze morgen binnen en dan vrijdag uitproberen! Moet wel even over een drempel heen want momenteel squat ik totaal niet zwaar en dan voel ik me een beetje pretentieus in de sportschool, maar het is voor een goed doel. 
Vandaag dus nog maar even bovenlichaam getraind in de homegym.
) Maar maakt niet uit, je moet trainen zoals het voor jou werkt.

Ben benieuwd of het helpt!
Ik wil snel teveel doen, dus had eigenlijk dinsdag echt willen gaan trainen, maar dat "mocht" niet
Zin om vanavond weer te gaan, squats en bench vandaag.
Mocht iemand nog twijfelen; doen!
Daarna nog wel de rest van mijn training af kunnen maken (bovenlichaam dan wel). Woensdag weer naar de sportfysio, ben benieuwd wat zij er van gaat zeggen. 
Wat zouden jullie doen?