verootjoo schreef:Hier idd ook plakbaby. De slaapjes overdag doet hij het liefst in de doek
Idem hier, lang leve de drager... zelfs met wandelen wil hij niet in de kinderwagen, alleen gedragen worden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_lautje_ schreef:Hier een vraagje. Van de week Sophie (na oefenen met Julia) in de ruck. Ging redelijk. Met de supermantos. Aanspannen even oefenen net als zitje maken.
Probleem was vooral dat ze woest werd![]()
Overstrekken gillen en krijsen. Iemand idee wat daar aan te doen?
Britt schreef:Fleece zal altijd meer lucht doorlaten is mijn ervaring. Maar wat volgens mij het grootste verschil is tussen oud en nieuw is dat de nieuwe een rits moet hebben waardoor aantrekken makkelijker gemaakt wordt, dat zou altijd mijn voorkeur hebben.
Maar het zijn en blijven truien en in de winter is dat waarschijnlijk niet echt warm genoeg voor buiten. Maar voor €25 kun je je geen bult vallen, daar ben je hem ook weer zo voor kwijt, mocht het toch niks zijn.
Gefeliciteerd Yalou![]()
marrlinde schreef:Hebben jullie rugdraagjassen kunnen vinden? Ik kan alleen buikdraagjassen vinden.
Heeft iemand een gouden tip om met een slapend kind op de rug toch naar buiten te kunnen? Ik heb al omslagdoeken en ruime vesten geprobeerd, maar geen succes...