Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?

Nee, ik overweeg het wel.
234 (24%)
Nee, ik overweeg het niet.
608 (62%)
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen.
50 (5%)
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen.
7 (0%)
Ja, met enige regelmaat.
72 (7%)

Totaal aantal stemmen: 971

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 17:47

Willemiens schreef:
Ik heb eindelijk een afspraak gemaakt voor mijn frons, alleen is de afspraak 2 dagen voor mijn zonvakantie. Nu zag ik dat je 2 weken niet in de zon mag.. -O- Hebben jullie hier ervaringen mee?

Ja dat zou ik inderdaad niet doen. Of vervroegen, of na je zonvakantie.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 17:47

ClauH schreef:
PlexR heeft mij wel een jaar of 2 geholpen. Het verschil was niet echt te zien maar wel echt te voelen.
Zou ik het iemand aanraden?
Een dikke nee.
Ondanks de verdoving was dit by far de meest pijnlijke behandeling die ik ooit heb ondergaan,en dan reken ik een gebroken elleboog mee....

Ow wow haha thanks voor je reactie.

Jullie hebben mij overtuigd,dank je wel!

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 19:59

Willemiens schreef:
Ik heb eindelijk een afspraak gemaakt voor mijn frons, alleen is de afspraak 2 dagen voor mijn zonvakantie. Nu zag ik dat je 2 weken niet in de zon mag.. -O- Hebben jullie hier ervaringen mee?

Kun je niet verzetten naar na je zon vakantie?

Heb geen ervaring er mee maar overal raad men af om met vers gezette fillers en botox in de zon te gaan bakken

Willemiens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 20:42

Sja, ik wilde strak de zon in maar dan moet ik maar even kijken om de afspraak te vervroegen idd :')

c_alsemgeest

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 21:10

Ja zou ik doen... als het uit gaat lopen of irriteren door de warmte zit je straks opeens met een scheef oog ofzo :')
Kans is klein, maar ik zou daar geen risico mee willen lopen.
Fillers kan je oplossen, maar botox is gewoon die maanden uitzitten als het mis gaat :+

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 21:28

Ik heb hier bijna mijn 3 maanden Botox uitgezeten maar was de laatste keer ook echt niet blij. Ik ga volgende week weer naar mijn oude adres en hoop dat er wat gecorrigeerd kan worden.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 09:52

Suzanne F. schreef:
Ik heb hier bijna mijn 3 maanden Botox uitgezeten maar was de laatste keer ook echt niet blij. Ik ga volgende week weer naar mijn oude adres en hoop dat er wat gecorrigeerd kan worden.

Wat is er aan de hand dan ? Ik had de laatste keer een zakkende wenkbrauw.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 18:48

hahahatsjoe schreef:
Suzanne F. schreef:

Wat is er aan de hand dan ? Ik had de laatste keer een zakkende wenkbrauw.

Dit. Maar dit was gecorrigeerd dus ik ben terug geweest na 2 weken en dat hebben ze opgelost. Maar de mooie open blik die ik ‘hoor’ te krijgen heb ik niet. Andere manier van zetten denk ik? Maar daar ga ik dus niet meer voor Botox.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 21:53

Waar ben je geweest de laatste keer?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 21:55

Pantykous schreef:

House of Bratz. Over de lipfillers ben ik erg tevreden maar over de Botox dus niet. Nou ja dan weet ik dat ook weer.

Willemiens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 22:36

Suzanne F. schreef:
Pantykous schreef:

House of Bratz. Over de lipfillers ben ik erg tevreden maar over de Botox dus niet. Nou ja dan weet ik dat ook weer.

Een vriendin van mij zei precies hetzelfde. Fillers zeer tevreden maar botox was bij HB ook erg tegen gevallen

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 22:37

Hier in de regio vind ik ze ook voor lippen niet zo mooi werk leveren. Veel te dik en te vol.
Dat is ws ook wel wat de klanten willen, maar ik weet dan Nick dat bijvoorbeeld echt niet doet zo veel.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 08:40

Ze kunnen het wel mooi maar als ik soms zie wat er op die insta voorbij komt. Lijken wel camping matrassen soms.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 08:41

Pantykous schreef:
Ze kunnen het wel mooi maar als ik soms zie wat er op die insta voorbij komt. Lijken wel camping matrassen soms.

Ja en vaak hele jonge meiden. Ze laten nooit iets oudere dames zien die iets hebben laten doen. Is niet hun doelgroep denk ik. Toch zijn mijn lippen heel mooi geworden. Maar voor Botox ga ik niet meer.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 09:50

Nee klopt dat is ook jammer.
Of "herstelwerk" :')
Mijn onderlip is bv herstelwerk, daar heb ik een put en een litteken in en deze vult hij op. Ik sta ook met mijn lippen op de fb site :')

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 15:29

Zonnebloem92 schreef:
Het is nog gezwollen inderdaad, maar ben benieuwd naar het eindresultaat.
Dit was de eerste keer dat ik iets laat doen aan mijn gezicht, ik wil mijn jukbeenderen en wangen ook nog maar alles in 1 keer leek me wat veel van het goede.

Ik ben bij House of Bratz geweest.

Hoe zijn je lippen inmiddels?

Ik overweeg binnenkort toch weer naar faceland te gaan. Vind m’n lippen nog te klein. :+ Nou zie ik bij House of Bratz hele andere resultaten dan bij faceland, ik zou een soort lippen er tussen in willen. Lastig hoor.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 15:56

Dat kan gewoon hoor. Het is niet dat ze bij House of Bratz standaard zulke lippen maken.
Je kan zelf aangeven wat je wilt. Ik heb ook niet die lippen van hun insta.

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 16:04

Ik ben over faceland wel erg tevreden, dus ga gewoon weer een afspraak maken en inderdaad zoals jij zegt iets duidelijker aangeven wat ik wil. :)
Ik ben echt heel blij met m’n lippen nu, maar het mag echt nog wel wat voller. Het ziet er nu heel natuurlijk uit, ik wil absoluut geen nep lippen, maar wel ertussen in zegmaar. :+ Dat je denkt ‘goh wat heeft zij goede genen met zulke mooie volle lippen’

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 17:00

Ik was dinsdag voor wat fillers in mn midface..
Vroeg of ze ook een touchup aan mn lippen wilde doen nu ik er toch was... Kreeg een duidelijke Nee haha, waren nog prima. Ook mijn traan goten vond ze niet nodig. Vind dat wel fijn en eerlijk van zo een arts.

Je ziet dat zelf soms niet meer zo. Moet dan weer ff een van voor de fillers foto er bij pakken. Ja dan zie ik het ook dat het nog totaal niet nodig is.
Ik vind Stylage helemaal top!

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 17:08

Klopt. De ‘voor’ foto’s werken erg goed. Maar nog steeds wil ik meer. :+
Ik wil nog wel traangoot maar kan er bij deze afspraak niet gelijk bij. Dus ik twijfel nog over botox of evt wat fillers in kaak/juk dan erbij. Dinsdag maar even overleggen. :)
(Ik heb nog best een wensenlijstje zo zeg.. := )

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 18:02

Faceland (ligt er natuurlijk aan welke arts) kan nog weleens wat voorzichtiger zijn dan HoB. Dat is wat ik gemerkt heb in ieder geval. En het ligt eraan wat ik wil laten doen waar ik naar toe ga.
Lippen ben ik blij mee bij HoB dus daar blijf ik dat ook doen. Is in mei een jaar geleden dus dan ga ik voor een touchup. Maar op zich zit het nog prima. Gaat puur iets om de vorm, zal niet veel ingaan.
Traangoot laat ik over 2 weken doen, die zit al bijna 2 jaar nu. En moet halfje bij waarschijnlijk. Ongelooflijk hoe goed dat blijft zitten. Is een plek die weinig beweging heeft natuurlijk. Net als je slapen bijvoorbeeld.

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 18:03

Suzanne nou dat is precies wat ik bedoel. Ik ben heel blij met faceland met m’n lippen, maar ze zijn inderdaad wat voorzichtig. Super goed natuurlijk.
Nou heb ik het geluk dat de fillers tot nu toe bijzonder goed blijven zitten bij mij. Erg blij mee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 20:08

absque_dubio schreef:
Zonnebloem92 schreef:
Het is nog gezwollen inderdaad, maar ben benieuwd naar het eindresultaat.
Dit was de eerste keer dat ik iets laat doen aan mijn gezicht, ik wil mijn jukbeenderen en wangen ook nog maar alles in 1 keer leek me wat veel van het goede.

Ik ben bij House of Bratz geweest.

Hoe zijn je lippen inmiddels?

Ik overweeg binnenkort toch weer naar faceland te gaan. Vind m’n lippen nog te klein. :+ Nou zie ik bij House of Bratz hele andere resultaten dan bij faceland, ik zou een soort lippen er tussen in willen. Lastig hoor.

Om eerlijk te zijn zie ik nu amper resultaat, misschien omdat ik gewend was aan de zwelling maar ga toch even terug volgende maand voor een beetje extra.

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 13:51

Zonnebloem dat is het. Je bent de zwelling gewend en dan ‘krimpen’ ze. Zie je ook geen verschil als je een oude foto ernaast legt?

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 14:03

Afbeelding

Nee. Zie geen verschil voor en na

:')