Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rocamor schreef:Thanks!
Sinds een maandje of twee lak ik zelf mijn nagels. Het probleem waar ik nu tegenaan loop, is dat mijn nagels aan het einde beginnen te schilferen. Nu van ellende dus even kleurloos en maar alles zo kort mogelijk geknipt om de aangedane delen steeds weg te knippen om weer sterkere nagels te krijgen.
Mijn nagellak blijft max een week op mijn nagels zitten. Dan ziet het er niet meer uit en moet dus vervangen worden. Dezelfde lak op mijn tenen blijft bijna een maand zitten.
In eerste instantie gebruikte ik de remover met aceton. Daar mee gestopt.
De eerste weken had ik de Rimmel 60 seconds op. Icm die aceton remover. Later eerst een base coat eronder.
Het werd allemaal alleen maar erger. Vandaar nu even niets om de aangedane nagels te laten herstellen.
Heeft íemand ervaring met zulke schilferende nagels? Wat kun je gebruiken om dat te voorkomen?
LadyMadonna schreef:Overigens ben ik het niet helemaal eens met shena dat het geen dure olie hoeft te zijn. Voorheen zei ik dat ook en verklaarde ik iedereen die dweepte met dadi voor gek. Nu ben ik zelf fan en haal ik veel betere resultaten dan met m’n vorige oliën
Rocamor schreef:Wat een gaaf kleurtje en mooie nagels Anne! Jaloers...
Shenavallie ik vijl eigenlijk nooit. En sinds ik mijn nagels regelmatig knip (Spoiler:maar even in spoiler vanwege al die mooie en verzorgde nagels hier) bleven ze doorgaans sterk en lang(er). Het is echt begonnen na het lakken. Lijkt wel een ui die je afpelt
ipv afscheur
LadyMadonna schreef:Overigens ben ik het niet helemaal eens met shena dat het geen dure olie hoeft te zijn. Voorheen zei ik dat ook en verklaarde ik iedereen die dweepte met dadi voor gek. Nu ben ik zelf fan en haal ik veel betere resultaten dan met m’n vorige oliën
Shenavallie schreef:Rocamor schreef:Wat een gaaf kleurtje en mooie nagels Anne! Jaloers...
Shenavallie ik vijl eigenlijk nooit. En sinds ik mijn nagels regelmatig knip (Spoiler:maar even in spoiler vanwege al die mooie en verzorgde nagels hier) bleven ze doorgaans sterk en lang(er). Het is echt begonnen na het lakken. Lijkt wel een ui die je afpelt
ipv afscheur
Doe je onder je nagellak wel een basislaagje?