(En misschien een belafspraak met de goede man/vrouw? Als jij belt, gaat het tenslotte niet om een wissewasje.)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joltsje schreef:Lieve TS wat een mooie woorden en wat ben je sterk en dapper. Al voelt dat vast niet zo.
Hoe je je man steunt en hem ruimte geeft. En hoe je over je zoon praat. Je bent een pracht mens.
Geniet van jullie gezinnetje in alle kleine dingen. Ik heb bewondering voor jullie
Joltsje schreef:Lieve TS wat een mooie woorden en wat ben je sterk en dapper. Al voelt dat vast niet zo.
Hoe je je man steunt en hem ruimte geeft. En hoe je over je zoon praat. Je bent een pracht mens.
Geniet van jullie gezinnetje in alle kleine dingen. Ik heb bewondering voor jullie
esje01 schreef:Lynn Nikita jij verwoord precies wat laatst de vrouw van een cliënt zei.
Ook zij gaf aan we leven met de wetenschap dat het eindig is.
Maar daardoor verdiept hun relatie zich enorm.
Ze praten meer over dat wat er echt toe doet.
Genieten intens van elkaar en de (klein)kinderen.
Maar ook een mooie zonsopgang, een eekhoorntje een mooi lied het heeft veel meer lading.
En hoewel ze haar man vreselijk gaat missen werken ze samen naar het loslaten toe.
En ik heb al bij meerdere stervensprocessen van de zijlijn meegekeken en meegeleefd en vaak hoor ik dit.
Wanneer het einde daar is dan is het vreselijk moeilijk maar is er wel meer berusting.
Je brief over 2018 is prachtig.
Hopelijk kun je ook over 2019 nog mooie momenten beschrijven.
Angeliquee18 schreef:Thnx allemaal voor de lieve reacties
Ik heb een fb pagina aangemaakt.
Mochten jullie het "leuk" vinden om te volgen...
https://www.facebook.com/WolterAngeliqu ... 280328153/