[Info] Haar/haarverf deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 09:53

youaremystar schreef:
Bij mij zakken die elastiekjes altijd uit.
Meer mensen met dik, zwaar haar die daar last van hebben?

Ik heb dat ook, ik heb heel veel haar. Maak een knot bovenop, en binnen no time hangt de knot in mijn nek.

Frummels

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 11:07

Misschien kun je wat volumepoeder op je elastiekje en je haar doen? Dan wordt het stugger en blijft het elastiekje beter zitten. :)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 11:20

Ik heb dat ook als mijn haar gewoon glad is. Inderdaad doet volume poeder wonderen en als ik echt wil dat het lang blijft zitten steek ik nog een paar speldjes in de knot.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 11:56

Hier zit er zo veel chloor in het water... dus na het zwemmen denk ik ‘oh goed met conditioner wassen’ maarrrr die conditioner spoel je dan dus uit met weer chloor water.... is het dan een idee om minder conditioner te gebruiken maar het niet uit te spoelen?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 12:23

Ik zou producten die niet leave-in zijn écht niet in je haar laten zitten zonder uit te spoelen. Krijg je alleen maar jeuk en andere problemen van. Je kan wel kijken naar leave-in conditioner die je niet moet uitspoelen.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 12:34

Hebben meer mensen hier last van? Door zweet meer jeuk?

Gebruik eucerin ph5 milde shampoo, vanwege gevoelige hoofdhuid + korstjes. Plus dat ik wegens een allergietest niet tegen veel shampoos kan.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 12:53

Yasmine schreef:
Ik zou producten die niet leave-in zijn écht niet in je haar laten zitten zonder uit te spoelen. Krijg je alleen maar jeuk en andere problemen van. Je kan wel kijken naar leave-in conditioner die je niet moet uitspoelen.

Oh ik lees juist online weer veel dat t goed zou kunnen, alleen ik weet niet meer waar en of dat nu speciaal was voor bepaalde haar eigenschappen

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 13:32

Trui schreef:
Hier zit er zo veel chloor in het water... dus na het zwemmen denk ik ‘oh goed met conditioner wassen’ maarrrr die conditioner spoel je dan dus uit met weer chloor water.... is het dan een idee om minder conditioner te gebruiken maar het niet uit te spoelen?

Ik zou gewoon proberen je haar minder te wassen. Misschien een olie in de puntjes ofzo tegen het uitdrogen. En als dat niet lukt, niet te moeilijk doen en gewoon wassen en uitspoelen. :)

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 22:22

Met los haar zwemmen en rustig laten drogen -> veel volume en veel slag.
Nu vanmiddag haar in een losse knot gehad, en voor het uit eten een beetje nat gemaakt (niet helemaal zeik, zaten zelfs nog droge plukken tussen) met de douchekop. En gekneed met leave-in. Nu weer de krullen terug die ik ook had toen het net was geknipt! De krullen zijn terug van vakantie! ‘Mits ik het goed activeer’

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 22:39

Banyu schreef:

Gebruik eucerin ph5 milde shampoo, vanwege gevoelige hoofdhuid + korstjes. Plus dat ik wegens een allergietest niet tegen veel shampoos kan.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 22:44

Banyu schreef:
Banyu schreef:

Ja heb ik ook altijd. Na t sporten bijvoorbeeld :) is denk ik vrij normaal want het is vies en droog en gaat trekken waardoor je jeuk krijgt

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 11:55

Even echt een vreemde vraag ..... Ik heb helaas heel steil haar. Alhoewel ....... als ik mijn haren heb gewassen zit er echt wel slag in. Of is dat normaal voor ook steil haar ? Iemand een idee ?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 13:59

Ja dat is normaal. Heb precies hetzelfde :j

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 14:34

Had ik ook toen mijn haar nog lang was inderdaad, vooral als ik het net had gewassen en een beetje ruig had geslapen zat er de volgende dag wat slag in en 1 pluk voelde zich dan zelfs pijpenkrul, maar als ik het dan borstelde was het weer zo stijl als maar kan :') _O-

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 15:59

Jammer ....

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 17:49

Ik heb krullen met nat haar, als het droog is zijn die ook weg :D

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 17:57

Ik heb een kleur vraag. Zou wit/zilver mij staan? Ik wil eigenlijk graag een pruik in die kleur bestellen, om mijn ongemakkelijke modelloze uitgroeifase mee door te komen, maar als het niet staat wil ik ‘m natuurlijk niet bestellen

Het gaat om deze pruik
Afbeelding
En dit is zo even de beste foto die ik heb zonder Snapchat filter oid :')
Afbeelding

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 20:11

Ik zou het niet doen. Die kleur is zo ontzettend nep

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 20:17

Als pruik voor naar feestjes of cos play lijkt het me geniaal. Je hebt er echt de kop voor met die ogen.

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 20:30

Na 11 jaar mijn haar donker te hebben geverfd, ben ik terug gegaan naar mijn eigen haarkleur (donkerblond). Ik merk wel dat het een aanslag op je haar is dat geblondeer, het voelt ook wat droog aan. Hoop dat het weer goed komt :+

Before:
Afbeelding

After:
Afbeelding

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 20:31

Jannickee schreef:
Na 11 jaar mijn haar donker te hebben geverfd, ben ik terug gegaan naar mijn eigen haarkleur (donkerblond). Ik merk wel dat het een aanslag op je haar is dat geblondeer, het voelt ook wat droog aan. Hoop dat het weer goed komt :+

Before:
[ [url=m/IfKrb6.jpg]Afbeelding[/url] ]

After:
[ [url=m/u4ogFz.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb je dit bij een kapper laten doen? Of zelf gedaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 20:32

Cinnepin schreef:
Ik heb krullen met nat haar, als het droog is zijn die ook weg :D

Dit is bij mij precies andersom :')
Nat is het steil, droog zit er slag in.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-08-18 20:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 20:32

estell__ schreef:
Jannickee schreef:

Before:

After:

Heb je dit bij een kapper laten doen? Of zelf gedaan?

Bij een kapper, want? :)

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 20:36

Jannickee schreef:
Bij een kapper, want? :)

Sorry, merkte toen ik mn reactie geplaatst had dat het wat kort door de bocht was haha!

Ik vind het echt prachtig gelukt. Ik heb al 6x geprobeerd terug te gaan naar dezelfde kleur. Is ze nog niet gelukt haha

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 21:02

Cinnepin schreef:
Ik zou het niet doen. Die kleur is zo ontzettend nep

Daar doe ik het voor :D
Ik heb al een natuurlijk uitziende pruik (die op de foto van mezelf) maar ik vind het leuk om ook met onnatuurlijke kleuren te spelen. Wil dus ook een blauwe bestellen, en deze omdat ik dus van jongs af aan altijd blauw en wit haar suuuuper mooi heb gevonden :j

Iris82 schreef:
Als pruik voor naar feestjes of cos play lijkt het me geniaal. Je hebt er echt de kop voor met die ogen.

Hahaha de ogen zijn helaas nep, blinde kleurlenzen, maar op zich lijkt mijn eigen oogkleur er best wel op. Licht grijs met een donker randje eromheen. Dus ik hoop dat je gelijk hebt!

Jannickee schreef:

Before:

After:

Wauwwww wat mooi! Echt fantastisch <3