youaremystar schreef:Bij mij zakken die elastiekjes altijd uit.
Meer mensen met dik, zwaar haar die daar last van hebben?
Ik heb dat ook, ik heb heel veel haar. Maak een knot bovenop, en binnen no time hangt de knot in mijn nek.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yasmine schreef:Ik zou producten die niet leave-in zijn écht niet in je haar laten zitten zonder uit te spoelen. Krijg je alleen maar jeuk en andere problemen van. Je kan wel kijken naar leave-in conditioner die je niet moet uitspoelen.
Trui schreef:Hier zit er zo veel chloor in het water... dus na het zwemmen denk ik ‘oh goed met conditioner wassen’ maarrrr die conditioner spoel je dan dus uit met weer chloor water.... is het dan een idee om minder conditioner te gebruiken maar het niet uit te spoelen?
Jannickee schreef:Na 11 jaar mijn haar donker te hebben geverfd, ben ik terug gegaan naar mijn eigen haarkleur (donkerblond). Ik merk wel dat het een aanslag op je haar is dat geblondeer, het voelt ook wat droog aan. Hoop dat het weer goed komt![]()
Before:
[ [url=m/IfKrb6.jpg]Afbeelding[/url] ]
After:
[ [url=m/u4ogFz.jpg]Afbeelding[/url] ]
estell__ schreef:Jannickee schreef:Na 11 jaar mijn haar donker te hebben geverfd, ben ik terug gegaan naar mijn eigen haarkleur (donkerblond). Ik merk wel dat het een aanslag op je haar is dat geblondeer, het voelt ook wat droog aan. Hoop dat het weer goed komt![]()
Before:
After:
Heb je dit bij een kapper laten doen? Of zelf gedaan?
Cinnepin schreef:Ik zou het niet doen. Die kleur is zo ontzettend nep
Iris82 schreef:Als pruik voor naar feestjes of cos play lijkt het me geniaal. Je hebt er echt de kop voor met die ogen.
Jannickee schreef:Na 11 jaar mijn haar donker te hebben geverfd, ben ik terug gegaan naar mijn eigen haarkleur (donkerblond). Ik merk wel dat het een aanslag op je haar is dat geblondeer, het voelt ook wat droog aan. Hoop dat het weer goed komt![]()
Before:
After: