Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xNavatu schreef:Wat Emma zegt ja..
Ik heb in amerika echt geen enkele keer bij five guys gegetenWaren standaard nacho's bij 't foodcourt
Maak je mij sowieso gelukkiger mee haha.
Ben weer lekker wezen floatfitten net, blijft zo leuk
Nagini schreef:Nachos kun je toch ook heel makkelijk zelf maken?
Wat is 100% pindakaas eigenlijk? Meer benieuwd hoe het verschilt van gewone pindakaas haha.
Ik zet nog geen lijstjes neer haha.. vanaf volgende week misschien.
Laura82 schreef:Nagini schreef:Nachos kun je toch ook heel makkelijk zelf maken?
Wat is 100% pindakaas eigenlijk? Meer benieuwd hoe het verschilt van gewone pindakaas haha.
Ik zet nog geen lijstjes neer haha.. vanaf volgende week misschien.
True, maar toch vind ik het lekkerder als iemand anders t maaktNet als hamburgers etc
Bhriseis schreef:Ik heb nog nooit nacho's gehadKan me zelfs niet voorstellen hoe ze smaken!
Die kikkererwten klinken érg goed trouwens.
Hier nog meer sportende afvallers? Ik begrijp mijn lijf niet meer goed. Ik ben een aantal maanden gestopt met zware KT, begonnen met meer cardio, veel HIIT en workouts met veel reps en niet te hoog qua gewichten, omdat ik het qua spierbouw welletjes vind: voor ik vet kwijt ben, hoeft er echt geen spier bij; ik heb nekvleugels enzo![]()
Meestal eet ik nu max. 60 g eiwitten, soms eens meer, soms minder, maar meer vind ik niet nodig (omdat ik er vaak misselijk van word en toch niet ga voor extra spierbouw). Lift ik gisteren plots lateral raises met halters van 5 kg; terwijl ik voorheen met 3 kg al trillende armpjes had. Ik kon eigenlijk mijn hele workout met de 5 kg halters doen![]()
Ik had geen boost ofzo van mijn voeding, aangezien ik door omstandigheden vrij laat trainde en dus extra hongerig was. Herkent iemand dit tijdens het cutten? Een plotse toename in kracht?
jaimy10 schreef:Ik doe aan bodybuilding. Eet zeker rond de 170gr aan eiwitten zo ongeveer.
Maar of ik merk in me cut dat ik sterker word? Ja als k et opbouw niet een ''plotse'' toename. natuurlijk heb ik soms een betere dag, vaak ook wanneer ik wat langer rust gehad heb.. Kunnen meerdere factoren zijn uiteraard!
mailow schreef:jaimy10 schreef:Ik doe aan bodybuilding. Eet zeker rond de 170gr aan eiwitten zo ongeveer.
Maar of ik merk in me cut dat ik sterker word? Ja als k et opbouw niet een ''plotse'' toename. natuurlijk heb ik soms een betere dag, vaak ook wanneer ik wat langer rust gehad heb.. Kunnen meerdere factoren zijn uiteraard!
Sorry Jaim, ik moest hier met m'n slaperige kop toch even 3x overheen lezen.![]()