DAT is pas kinderlijk gedrag, als je spontaan een spraakgebrek krijgt en alle woordenschat beperkt tot babygebrabbel. Volgens mij denkt die kleine alleen maar "zout op wil je met je koffie-adem..."
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:Ja dat is echt balen, maar serieus, je kan een kind toch niet verbieden tegen notabene zijn eigen huis te spelen.
Urona447 schreef:Nou de manieren waarop sommige mensen met kinderen tegen mijn kind praten hebben weinig met volwassen zijn te maken. Word soms doodmoe van al die stemmetjes
Goof schreef:Ja dat is echt balen, maar serieus, je kan een kind toch niet verbieden tegen notabene zijn eigen huis te spelen.
laetitia schreef:Ik las trouwens ergens op het Vivaforum dat iemand vond dat mensen zonder kinderen nog zo onvolwassen zijn omdat ze nog steeds in de rol "het kind van" zijn en "geen generatie opschuiven".
Ik vond dit wel behoorlijk kwetsend en heb het mij heel erg aangetrokken.
Zou het waar zijn? Zijn mensen zonder kinderen minder ontwikkeld op het gebied van volwassenheid?
_Yasmine_ schreef:Vind dikke paarden buiken een stuk aangenamer
Het wordt later ook zoeken naar woonwijk voor starters (uitdaging 1) maar dan in een wijk waar niet iedereen 3 jaar later een kind gaat krijgen (uitdaging 2). Lijkt mij heel fijn wonen in zo een wijk, echter wil ik alleen de ouders
Varekaj schreef:Die opmerking "ja jullie kunnen wel reizen ja, je hebt geen kind" met stikjaloerse ondertoon. Alsof wij verantwoordelijk zijn voor hun keuze om zo'n mormel op de wereld te zetten. Je weet dat een kind geld kost en dat je dingen moet laten als je niet riant verdiend. Had je liever de wereld gezien, had dan gewacht met kinderen of begon er dan niet aan.
Anoniem schreef:Varekaj schreef:Die opmerking "ja jullie kunnen wel reizen ja, je hebt geen kind" met stikjaloerse ondertoon. Alsof wij verantwoordelijk zijn voor hun keuze om zo'n mormel op de wereld te zetten. Je weet dat een kind geld kost en dat je dingen moet laten als je niet riant verdiend. Had je liever de wereld gezien, had dan gewacht met kinderen of begon er dan niet aan.
Vreselijk. Of dat gezeik " ja jij kan uitslapen"....
Tsja, jammer voor je joh...
nuscaniels schreef:Urona447 schreef:Nou de manieren waarop sommige mensen met kinderen tegen mijn kind praten hebben weinig met volwassen zijn te maken. Word soms doodmoe van al die stemmetjes
Zo kan ik me altijd ontzettend ergeren aan het "kijk een woefwoef"
Het is een hond, geen wafwaf. Vraag me af of ze dan ook een miauw miauw en een kwaak kwaak zeggen.