[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 19:58

Euh...
De warm mattes bedoel ik :')

Deze:

Afbeelding

Vind het palette van Ciate x Chloe Morello ook ontzettend gaaf!
Maar die is niet te krijgen -O-

Afbeelding

_Friemel

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 20:12

Dat is wel een beetje wat ik zoek :j

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 20:15

Fair dat is een paarse kleur van het FIF palette
Mooie look met die kleur als liner. Niet helemaal recht lijkt het ? Maar super kleurtje. En je haar is juist leuk zo :))
LM al een leuke verzameling hoor !! Lekker blijven oefenen.
Tyto oh wat fijn dat je er zon boost van krijgt en je je zo zeker voelt nu. Ben ontzettend benieuwd hoe t eruit ziet met je lipsticks :j
DS Jaaaa looks en aanwinst foto's please :D
Mooie look lino !!
Friem welke van CP ga je weg doen ? Ik heb miss wel interesse. JE hebt altijd zulke mooie kleuren, wel erg jammer dat het niet wil bij je :(:)

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 20:40

Die 2e is mooi DnT.
Als ie eenmaal zit issie geweldig inderdaad Friem. Maar voor het zover is... pff idd drama soms.

Mooie look Lino. Lief kleurtje op je lippen ook.

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 21:08

friemel, ik heb eventueel ook wel interesse in je colourpop oogschaduws. Heb je al gekeken naar nabla? Die hebben echt veel kleuren.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 21:23

velvetblack schreef:
Ik reageer dus ook altijd via telefoon wat bijreageren echt moeilijk maakt. Maar ik lees en zie alles :j

Dus, be warned ~~}> :') :D
Laatst bijgewerkt door Djilna op 01-03-17 21:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 21:23

Friem deze is te paars zeker?
https://www.beauty88.nl/wp-content/uplo ... 50x406.jpg

Iemand hier had het er laatst over dat Fall Into Frost binnenkort weer op voorraad zou komen toch? Ik ga even terugzoeken of daar een datum bij stond :+

Ik ben blij, ik heb loopgips. Kan ik eindelijk asap mijn wenkbrauwen weer laten temmen :') en kan ik weer normaal staan in daglicht en dan foto's maken van mn looks _O- in de hoek op de bank waar mijn werkplek was de afgelopen vier weken zag je gewoon helemaal niks qua kleuren en dieptes op mn foto's :')

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 21:47

Halverwege maart jans

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 21:47

Het is al maart, bijna dus :D

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 21:59

Oeh dat schiet op! Ik wil m ook!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 22:27

Het kriebelt steeds meer om iets van Viseart te bestellen. Damn you Anc :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 22:32

Tytonidae, ik vind je lippen heel mooi zo, en wat fijn dat je er zo blij mee bent. Heerlijk dat je daardoor meteen beter in je vel kan zitten. <3 Ik ben heel benieuwd naar foto's met lipstick op! :D

Jamiefris, prachtig die basic look van je!

Kaygee, make up opgesloten houden dus. _O- Zo zonde weer. :')

LadyMadonna, wat is het leuk om jou zo te zien groeien in je looks, iedere foto die je plaatst zie je zoveel vooruitgang! Tips mbt de transitiekleur zijn al gegeven, sluit me eigenlijk bij die uitleg allemaal aan dus heeft niet veel nut voor mij om extra te gaan benoemen. _O-

Flower, ik vind Mehr je prachtig staan!

Suus, die lipstick vind ik je heel mooi staan, welke was het, als je dat nog weet?

Donnar, je look laat je ogen echt weer knallen, zo mooi! <3

Mondy, ik vind dit je heel classy staan! :j <3

DnT, stop. Wat staat die je enorm gaaf. Ik wil ook nog zo'n mooie oranje/burnt orange!

Jolien, ik zou inderdaad ook als je voor ViseArt gaat voor die gaan met de meest neutrale kleuren. Uitproberen met kleur zou ik doen met het Eyes Like Angels/Mermaids Forever palette van Make Up Revolution, of een palette van Morphe. Maar iets van 80 euro om te experimenteren gaat uiteindelijk vaker wel dan niet gewoon op de hoop van niet tot zo min mogelijk gebruikt en da's zonde! Die andere die je plaatste van ViseArt met die neutralere kleuren is heel mooi, zou inderdaad dan voor die gaan!

Cinnepin, ik kan helaas niet veel vanuit de foto's opmaken.

Fair, ik vind jou echt een prachtig koppie hebben, en dat haar zo vind ik eigenlijk wel wat toevoegen! Heel leuk ook zo met je eyeliner. :)

Naad, wat lief van je vriend. <3 Enorm benieuwd naar je looks ermee!

Lien, wederom prachtig. Die lipstick staat heel mooi en vind deze kleuren op je ogen zo mooi staan altijd.

Is die Ciate X Chloe niet te krijgen via Shipito? vind 'm trouwens ook wel erg mooi :')

Ik heb me geprobeerd te houden aan iedere dag dat ik de deur uit ga make up te doen. Ik ben hier normaal best laks in omdat ik eigenlijk alleen mijn make up deed als ik er zin in had of tijd voor wilde maken, en nu wil ik echt bewust mijn make up doen. Ben nu ook steeds sneller en sneller, ideaal want had me deze week 2 keer verslapen en wist toch 2 looks neer te zetten waar ik best blij mee was. :')

Hier had ik een look gemaakt met de Naked 3, al tijden niet gebruikt dus werd weer tijd! Gebruikte kleuren zijn Factory in de Outer V en crease, Buzz en Dust gemengd op het ooglid en Strange als inner corner highlight/wenkbrauwbot. Op de lippen Colourpop Cami. En voor de verandering een goede skin-day. *\o/* *\o/*

Afbeelding

Afbeelding

En dag 2 een bruinere look. Alleen de Naked Basics palette gebruikt met de kleuren WOS, Naked 2 en Faint. Op de lippen Colourpop Baewatch. Helaas geen foto met ogen dicht gemaakt, lekker slim. :')

Afbeelding

En nog een look waar ik zelf niet zo blij mee was en dat trok zich een beetje door in mijn humeur op de foto's en alles, maar wil 'm desalniettemin delen want leer ik ook weer van. Gemaakt met de Naked 1 palette met de kleurtjes Buck in de crease/outer V, Half Baked en Sin en Colourpop KathleenLights op het bewegend ooglid. Virgin als inner corner highlight/wenkbrauwbot. Als eyeliner Colourpop Get Paid gel pot en op de lippen Colourpop Wild Nothing.

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 22:35

Niniane schreef:
Het kriebelt steeds meer om iets van Viseart te bestellen. Damn you Anc :')

Afbeelding

Heb er 2 die ik zeer binnenkort wil bestellen O:)

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 22:45

Vind de eerste 2 ook het mooist.

MissHollandx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 23:00

Pff vorige week donderdagavond mijn mac lipsticks besteld. Gisteren zouden ze aankomen maar ivm carnaval was het ontvangende afleverbedrijf gesloten |( :')

Vandaag ook poging gehad maar helaas mislukt.. nu maar gekozen om het bij het afleverpunt van ups op te halen... iemand enig idee of een pakketje met 2 lipsticks en een poeder groot is??
Sommige bedrijven pakken echt mega dozen voor zoiets kleins :(

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 23:03

Shizzel, ik vind ook de eerste twee mooier, die laatste is ook mooi maar niet jou. :)

Yesssssss! Eindelijk weer thuis dus kon mijn Mac lippenstiften testen <3
Afbeelding

Het zijn mac Heroine en brave. Ze zijn precies zoals ik hoopte! Wilde een wat rozere nude want heb al velvet teddy en die is meer bruin en brave is precies wat ik wilde! :D

EDIT: Let niet op de rest van mijn gezicht, want heb geen makeup op dus hele donkere ogen..

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 23:09

Donnar wat staat heroin je super gaaf zeg!

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 23:11

Like!!! Mooi beiden

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 23:33

Liefde voor Heroine <3

En mies cami-sister van me :')

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 23:45

Jee wat ziet jouw huid er stralend uit Shizzel!
Komt dat van die drie producten die je laatst gekocht had?

(Dat roze truitje staat ook erg leuk trouwens)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 00:06

Donnar, wat staat Heroine GAAF! :oo <3

linoleum schreef:
Liefde voor Heroine <3

En mies cami-sister van me :')

Echt, als ik met een lipstick kon trouwen........ :')

Mavelle, dank je! Ik ben er zo blij mee, ben dit niet gewend! Normaal is het zo droog en dof. Ik vermoed dat een héél groot deel komt door de primers van Urban Decay die ik heb gehaald inderdaad! Het doet zoveel voor mijn huid. <3 En het H&M Bearberry & White Daisy face mask heeft het ook flink geholpen.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 00:34

Aaahhh ik wil ook viseart!
Prachtig mondy!
Heel mooi weer shiz!
Wauw donnar wat staat heroine je geweldig!

Shiz: chanel rouge allure velvet 51 le bouleversante en dan licht opgebracht

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 01:08

Djilna schreef:
velvetblack schreef:
Ik reageer dus ook altijd via telefoon wat bijreageren echt moeilijk maakt. Maar ik lees en zie alles :j

Dus, be warned ~~}> :') :D

Vond het ook al zo dreigend klinken :') :') Maar voor mij geldt hetzelfde :D

Zal morgen even uitgebreid reageren, maar wauw wat komen er weer mooie dingen voorbij <3

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 01:31

Oke, hier komt een monsterlijke post aan O:)

Voor ik vertrokken ben naar Milaan heb ik Sagittarius en Crocodile Tears binnen gekregen van Jeffree Star, en ik ben helemaal verliefd <3
Afbeelding

Afbeelding
Een monochrome look met Sagittarius (helaas kunstlicht, dus niet heel duidelijk)

Afbeelding
Een hele basic look met de focus op Crocodile Tears, en ja, in een felle zon reflecteer ik dus :))

In Milaan ben ik natuurlijk een aantal Sephora's in geweest, en zoals jullie al voorbij hebben zien komen ben ik echt supertof geholpen door een MUA daar. Ik was daar ook met een missie, en ben (had ik geloof ik ook gepost) naar huis gegaan met de Ultra HD foundation en concealer, en twee Star Lit Powders in 2 en 12.

Afbeelding
2

Afbeelding
12

Bewegend beeld voor een beter idee, maar de Temptalia swatches in de link hierboven doen ze het meeste recht.

En mijn grote favoriet, het Sweet Peach palette van Too Faced (samen met een masker gekregen <3):
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Waar ik nu een roze look mee heb gemaakt:
Afbeelding
Afbeelding

En een bruine:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Oh en als laatste look nog een random look (en lelijke selfie) die ik maakte in Milaan:
Afbeelding

Ik heb een aantal bewegende beelden erbij gedaan, omdat die de schaduws meer recht doen, vooral ook de shimmer/metallic dingen :) en ook een aantal links, omdat Temptalia nou eenmaal veel betere swatches doet dan ik.

Daarbij heb ik nog zo'n nieuwe primer onderweg van Urban Decay (de Optical Illusion) en een Stila Magnificent Metal liquid oogschaduw in de kleur Bronzed Bell, de vijfde van boven:
Afbeelding

Zo... en voorlopig kan ik er dan weer tegenaan geloof ik haha! Heb nu al mijn basisproducten die (bijna) op zijn bijgevuld en een hoop gave toevoegingen aan mijn oogschaduwcollectie <3 Ik ben dus wel helemaal fan geworden van de MUFE producten, en heb er een aantal aan mijn verlanglijstje toe kunnen voegen. Ben ook heel blij met mijn foundation en concealer, vooral nu ik eindelijk weer een goeie tint in huis heb.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 01:35

Wowie. Wat gaaf. Lekker gedurfd die crocodile. Jij kan ook zowat alles hebben he