Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maanoogje schreef:Sowieso ergens goed spul halen om schoon te maken. Mijn vader deed dit voor me toen ik klein was met alcohol. Mocht je nog oorbellen willen, dan zou ik chirurgisch staal of titanium nemen. Als het niet over gaat en de ontsteking erger wordt moet je misschien toch een doktersbezoekje overwegen.
Maanoogje schreef:Maanoogje schreef:Sowieso ergens goed spul halen om schoon te maken. Mijn vader deed dit voor me toen ik klein was met alcohol. Mocht je nog oorbellen willen, dan zou ik chirurgisch staal of titanium nemen. Als het niet over gaat en de ontsteking erger wordt moet je misschien toch een doktersbezoekje overwegen.
Ik citeer mezelf even, omdat ik nu wel zo leuk over alcohol begon, maar dit is eigenlijk te agressief. In de openingspost staat als het goed is iets over een zoutoplossing.
xxcleeoo schreef:Mijn achterste oorbelgaatje is aan het ontsteken, groene pus enz.. is sowieso al erg gevoelig dus er zit al minimaal 1,5 jaar geen oorbel meer in.. Iemand tips?
alano schreef:Ik heb trouwens deze laatst gekocht en vind dit echt een leuke combi![]()
En dat voor 4 euro![]()
https://www.lucardi.nl/nl-nl/product/32 ... meter-1-cm
[ [url=m/q4nsAl.png]Afbeelding[/url] ]
Maanoogje schreef:Oh krijg jij ze wel dicht aan de achterkant? Ik krijg ze totaal niet dicht als ze erin zitten, en als ze eruit zijn lukt het ook nauwelijks. Of het aan de grootte, het type of aan mij ligt.. echt geen idee.
Ik heb gisteren bij mezelf een helix laten schieten, maar ik heb wel maar 2 oorbelgaatjes onder. Denk dat helix ook wel erg leuk zou staan bij jouw combi!
BiBiQ schreef:Ik heb volgens mij 1.2 dik. Maar die dikte heb ik inderdaad ook in m'n tong. Waarom zou je een dunner staafje willen?
Volgens mij kan je het beste echt even een tijdje wachten voor je het verwisselt voor een korter staafje. Maand of 3 wordt wel aangeraden volgens mij.