Korfballende bokkers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 14:48

Omg, dat is echt zuur!! :\

Vandaag ook wedstrijd?

Ik heb vandaag weer meegedaan, 9-1 gewonnen :') mijn dame ging 3 minuten voor het einde van de eerste helft op de grond zitten: ‘Kan iemand mij motiveren?’ _O-

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-22 09:44

Flying_Angel schreef:
Omg, dat is echt zuur!! :

Vandaag ook wedstrijd?

Ik heb vandaag weer meegedaan, 9-1 gewonnen :') mijn dame ging 3 minuten voor het einde van de eerste helft op de grond zitten: ‘Kan iemand mij motiveren?’ _O-

Hahahaha dat is wel echt humor _O- 1 doelpunt is ook wel echt heel erg sneu! Viel dat doelpunt ook pas in de 2e helft of wel al in de eerste? :+ ik ben wel benieuwd naar het spelverloop :+

Wij hadden inderdaad ook wedstrijd. Tegen 1 van de favorieten in de poule (in de zaal zijn ze gepromoveerd naar de 1e klasse). Kwamen goed mee tot 10 minuten voor rust, toen hadden we even momentje dat we inkakten en dat zij er 5 achter elkaar scoorden en toen was het klaar.
Ze hadden een donkerblauw kunstgrasveld vol in de zon, héét :roll:

Liep tegen hun snelle kleine aanvallende dame, uiteindelijk maar 1 afstandschot tegengehad en er nog 1tje half geblokt, dus dat was nog wel ok. Alleen zat alle energie in de verdediging en ben ik aanvallend maar gaan aangeven _O-

Heb vorige week gesprekje gehad met coach en CTZ, maar heb aangegeven dat ik het eigenlijk niet meer zag zitten om nog door te gaan. Hebben nu afspraak dat trainingsverplichting voor mij is komen te vervallen, dus dat ik zelf beslis wanneer ik kom om te kijken of dat helpt om motivatie/plezier terug te vinden, maar wel gewoon basisplek heb omdat ze me er wel graag bijhielden. Is zo ook afgesproken met het team (vond ik wel een voorwaarde voor zoiets). Kijken of dat dan helpt. Ga momenteel echt met tegenzin naar korfbal, zou juist uitlaatklep moeten zijn na lange dagen op werk.

arjaaaaa

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 16:43

Balen dide, hopelijk komt het plezier weer terug!

Angel, lekker gewonnen! Maar even erg enerverende wedstrijd zal het niet zijn geweest met die uitslag.

Wij hebben gewonnen! Heb heerlijk staan vangen en een doelpunt meegepakt, een kansje vanuit de vang. Maar poe, wat was het warm! Gelukkig wel een extra drinkpauze tussendoor.
Na de wedstrijd nog gesproken met een potentiële hoofdtrainer voor volgend seizoen, was wel een leuk gesprek. Ben benieuwd naar het vervolg.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-22 20:04

arjaaaaa schreef:
Balen dide, hopelijk komt het plezier weer terug!

Angel, lekker gewonnen! Maar even erg enerverende wedstrijd zal het niet zijn geweest met die uitslag.

Wij hebben gewonnen! Heb heerlijk staan vangen en een doelpunt meegepakt, een kansje vanuit de vang. Maar poe, wat was het warm! Gelukkig wel een extra drinkpauze tussendoor.
Na de wedstrijd nog gesproken met een potentiële hoofdtrainer voor volgend seizoen, was wel een leuk gesprek. Ben benieuwd naar het vervolg.

Je plakt er dus waar mogelijk nog een seizoentje aan vast? ;)

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 18:40

Dat zou zomaar kunnen, haha!

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-22 13:46

Gisteren weer lekker getraind, maar man wat was het warm!
en jullie?

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-22 18:52

@Dide: wat jammer zeg, fijn dat ze zo meedenken. Hopelijk komt het plezier wat terug als de druk eraf is!

@Arjaa: hopelijk wordt het iets met de trainer! Zou fijn zijn!

Ik train niet :+ we hebben eigenlijk zaterdag wedstrijd om 10:15 uur. Maar de tegenstander heeft maar 1 dame, wordt dus doordeweeks. Wel irritant want het is uit om 20:30 uur en het is 50 minuten rijden. :\

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-22 17:36

Flying_Angel schreef:
@Dide: wat jammer zeg, fijn dat ze zo meedenken. Hopelijk komt het plezier wat terug als de druk eraf is!

@Arjaa: hopelijk wordt het iets met de trainer! Zou fijn zijn!

Ik train niet :+ we hebben eigenlijk zaterdag wedstrijd om 10:15 uur. Maar de tegenstander heeft maar 1 dame, wordt dus doordeweeks. Wel irritant want het is uit om 20:30 uur en het is 50 minuten rijden. :

@arja het was inderdaad erg warm woensdag! Liepen helemaal leeg. Trainer had na uurtje trainen nog steeds geen drinkpauze gedaan, dus smeekte of dat mocht :')

Oh wat oliebol van die avondtijd! Half 9 zo'n eind weg is niet fijn!

Doen jullie een schietgebedje voor ons? We spelen morgen tegen een team wat in de zaal lachend naar de overgangsklasse is gepromoveerd :')

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 08:08

*doet schietgebedje*

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 17:27

Ik heb ook aan je gedacht hoor!weet niet of het heeft geholpen...
Wij moesten tegen de nr 1, de top favoriet. Verloren. We speelden geen slecht spel, maar schoten er veel en veel te weinig in.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-22 17:35

Rust 4-9, eindstand 7-27 _O-
Eerste helft kwamen we nog een beetje mee, tweede helft was het verzet gebroken.
Werd laatste minuut eerste helft ff volledig onderaan gesproken door een heer en kreeg een klap op mn ribben, dus was even adem happen #)

Jammer Arja! Wat speelden jullie ook alweer op veld? 4e? Hoeveelste staan jullie nu?

Wat hebben jullie gedaan angel?

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 19:49

O wow, das wel een forse uitslag. Snel vergeten.

Wij spelen inderdaad 4e klasse, staan nu 3e. De ploeg waar we tegen speelden, speelden vorig seizoen bij een studentenvereniging 2e klasse. En zijn nu student -af en met z'n allen naar een reguliere vereniging gegaan. Dus geen schande om te verliezen, maar wel jammer. Stunten had leuk geweest en goed voor het zelfvertrouwen..

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 10:04

@Dide: hoe is het met de ribben? Nog gespeeld gister?

@Arjaa: gister ook gespeeld?

Wij hadden geen wedstrijd, want die is verplaatst naar komende dinsdagavond en gister sowieso niks!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-22 16:29

Gister wel gespeeld maar loop al een weekje met overbelaste achillespezen, heb me gister na 20 minuten ook al laten wisselen. Zeurende pijn ging over naar stekende pijn, was er ook niet de wedstrijd naar om door te blijven lopen met pijn :n Trainer zei toen ik aan de kant kwam: je moet er verdedigend zo weer in. Toen zei onze "medische staff" gelukkig: uhm nee; dit is wel klaar.

Veel succes dinsdag! Wel een leuke wedstrijd voor de boeg?

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 18:10

Balen dide! Sla je de laatste 2 wedstrijden dan ook over?

Pff, angel, een doordeweekse wedstrijd, voordat je dan weer thuis bent..

Wij hebben gewonnen gisteren! Ik speelde geen topwedstrijd, maar een aantal teamgenootjes gelukkig wel! Halverwege de 2e helft kwam ik hard in botsing met een heer in een sprong naar de bal. Ik had wel de bal, maar ook onwijze pijn aan m'n bovenbeen en een open knie. Nog heeleven doorgespeeld, maar kondigt veel meer door mn bovenbeen, dus ben gewisseld. We hebben de hele 1e helft voor gestaan, 2e helft startten zij beter, spannende 2e helft, uiteindelijk gewonnen doordat een aanvallende wissel bij ons goed uitpakte, die gooide er snel 2 in. Zij stonden gelijk met ons, dus nu 3e en zij 4e..

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-22 18:35

arjaaaaa schreef:
Balen dide! Sla je de laatste 2 wedstrijden dan ook over?

Pff, angel, een doordeweekse wedstrijd, voordat je dan weer thuis bent..

Wij hebben gewonnen gisteren! Ik speelde geen topwedstrijd, maar een aantal teamgenootjes gelukkig wel! Halverwege de 2e helft kwam ik hard in botsing met een heer in een sprong naar de bal. Ik had wel de bal, maar ook onwijze pijn aan m'n bovenbeen en een open knie. Nog heeleven doorgespeeld, maar kondigt veel meer door mn bovenbeen, dus ben gewisseld. We hebben de hele 1e helft voor gestaan, 2e helft startten zij beter, spannende 2e helft, uiteindelijk gewonnen doordat een aanvallende wissel bij ons goed uitpakte, die gooide er snel 2 in. Zij stonden gelijk met ons, dus nu 3e en zij 4e..

Ai dat klinkt pijnlijk arja! Nu nog veel last van? Wel lekker van de puntjes! Weet je al wat je gaat doen volgend jaar?

We hebben as weekend geen wedstrijd, dus neem deze week even rust en hoop dat het dan wat beter gaat!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-22 18:44

Haha zit nu wedstrijd terug te kijken, een verdediging voelde wel lekker, ze maakte een actie of 4-5 achter elkaar (is de aanvallende dame daar) en het was nog steeds: ‘nope, still there :+
Ze raakte beetje gefrustreerd hierna en ging aangeven :(:)

https://youtube.com/shorts/Y4eUn9He3uk?feature=share

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 19:28

Haha, ja, ze doet wel echt haar best...
Ja heb een heel pijnlijk stijf bovenbeen. Hoop dat ik morgen met de training wel kan rennen. Heb vandaag veel zitten rekken en masseren, maar blijft pijnlijk.
Ik ga volgend jaar weer voor 1. Er kiezen komend jaar maar 4 dames voor 1, waaronder ik,dus tenzij de mogelijk nieuwe trainer/coach daar verandering in brengt, is het een uitgemaakte zaak.

Jij al iets mee je plezier terug?

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-22 19:35

arjaaaaa schreef:
Haha, ja, ze doet wel echt haar best...
Ja heb een heel pijnlijk stijf bovenbeen. Hoop dat ik morgen met de training wel kan rennen. Heb vandaag veel zitten rekken en masseren, maar blijft pijnlijk.
Ik ga volgend jaar weer voor 1. Er kiezen komend jaar maar 4 dames voor 1, waaronder ik,dus tenzij de mogelijk nieuwe trainer/coach daar verandering in brengt, is het een uitgemaakte zaak.

Jij al iets mee je plezier terug?

Klinkt als een lekker ijsbeentje… heb heb je iets van tijgerbalsem ofzo? Of misschien even lekker in bad als dat kan?

Smalle selectie dus bij jullie komend jaar? Of wil iedereen voor 2?

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 20:29

@Dide: bah, wat vervelend. Gelukkig hoefde je er niet in. Nu maar even in de rust! Haha, die meid :(:) dan maar lekker in de aangeef :+

@Arja: :(:) klinkt echt pijnlijk! Hopelijk is het morgen beter!

Jaa, ben benieuwd! Het is ook echt half 9 en een uur met de auto. De meeste tegenstanders kunnen we op de fiets heen :+ hun gemiddelde leeftijd is 24,8 en onze gemiddelde leeftijd is 42,7 := ik ben de jongste en nog ouder dan 24,8. Maar ze gaan niet super! Denk veel junioren die over zijn!

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 20:46

Ja,klinkt wel als een ijsbeentje, zal wel weer weg trekken.
We hebben 10 dames die niet voor 1 willen gaan, ook omdat ze niet 2x per week willen trainen. En aangezien we volgend seizoen maar 2 teams hebben, wordt het druk in het 2e.

Poe, dan ben je op zn vroegst pas rond 23.00 thuis.. oud tegen Jong, ben benieuwd!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 20:51

Gelukkig heb ik de volgende dag met al mijn klassen een toets :+ scheelt weer :))

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 23:15

Eindelijk lig ik in bed :=

Was een leuke pot, mooie acties en wel aan elkaar gewaagd. Maar bij hen vielen ze net wat vaker en ze kwamen iets meer in hun spel. 17-12 verloren. Maar mijn mede-aanvalster. Echt een aantal keer had ik mooie actie, beide dames vol op mij en mijn dame mist echt 4x := en scheids was heel streng en strikt, maar hij zag heel weinig. Ik stond volledig vrij onder de paal en dame hangt letterlijk in mijn rug. Geen stip, mijn dame maakt een actie en de heer gaat echt obvious in mijn baan staan, scheids zag het niet. De heer gaf nota bene toe dat hij dat deed :=

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 23:42

Pff, wat een scheids.maar als hij aan 2 kanten op fluit, dan beïnvloed het niet heel erg de wedstrijd.
Wel lekkere acties kon je maken dan, dat je beide dames wist te binden!

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 11:20

Nog gespeeld gisteren?
Dide hoe is het nu met jou?

Wij hebben gisteren gelijk gespeeld tegen de nr 2, die alles heeft gewonnen, behalve van de nr 1.
We stonden bijna de hele wedstrijd voor, maar hebben de winst in de 2e helft weggegeven door te weinig te scoren. Maar wel een leuke goede wedstrijd. Ik heb mezelf in de 2e helft laten wisselen, omdat ik merkte dat mn benen niet meer wilden. Ik ben de laatste weken nauwelijks maar de sportschool geweest, denk dat dat de oorzaak is.