Vandaag ook wedstrijd?
Ik heb vandaag weer meegedaan, 9-1 gewonnen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flying_Angel schreef:Omg, dat is echt zuur!!
Vandaag ook wedstrijd?
Ik heb vandaag weer meegedaan, 9-1 gewonnenmijn dame ging 3 minuten voor het einde van de eerste helft op de grond zitten: ‘Kan iemand mij motiveren?’
arjaaaaa schreef:Balen dide, hopelijk komt het plezier weer terug!
Angel, lekker gewonnen! Maar even erg enerverende wedstrijd zal het niet zijn geweest met die uitslag.
Wij hebben gewonnen! Heb heerlijk staan vangen en een doelpunt meegepakt, een kansje vanuit de vang. Maar poe, wat was het warm! Gelukkig wel een extra drinkpauze tussendoor.
Na de wedstrijd nog gesproken met een potentiële hoofdtrainer voor volgend seizoen, was wel een leuk gesprek. Ben benieuwd naar het vervolg.
Flying_Angel schreef:@Dide: wat jammer zeg, fijn dat ze zo meedenken. Hopelijk komt het plezier wat terug als de druk eraf is!
@Arjaa: hopelijk wordt het iets met de trainer! Zou fijn zijn!
Ik train nietwe hebben eigenlijk zaterdag wedstrijd om 10:15 uur. Maar de tegenstander heeft maar 1 dame, wordt dus doordeweeks. Wel irritant want het is uit om 20:30 uur en het is 50 minuten rijden.
arjaaaaa schreef:Balen dide! Sla je de laatste 2 wedstrijden dan ook over?
Pff, angel, een doordeweekse wedstrijd, voordat je dan weer thuis bent..
Wij hebben gewonnen gisteren! Ik speelde geen topwedstrijd, maar een aantal teamgenootjes gelukkig wel! Halverwege de 2e helft kwam ik hard in botsing met een heer in een sprong naar de bal. Ik had wel de bal, maar ook onwijze pijn aan m'n bovenbeen en een open knie. Nog heeleven doorgespeeld, maar kondigt veel meer door mn bovenbeen, dus ben gewisseld. We hebben de hele 1e helft voor gestaan, 2e helft startten zij beter, spannende 2e helft, uiteindelijk gewonnen doordat een aanvallende wissel bij ons goed uitpakte, die gooide er snel 2 in. Zij stonden gelijk met ons, dus nu 3e en zij 4e..
arjaaaaa schreef:Haha, ja, ze doet wel echt haar best...
Ja heb een heel pijnlijk stijf bovenbeen. Hoop dat ik morgen met de training wel kan rennen. Heb vandaag veel zitten rekken en masseren, maar blijft pijnlijk.
Ik ga volgend jaar weer voor 1. Er kiezen komend jaar maar 4 dames voor 1, waaronder ik,dus tenzij de mogelijk nieuwe trainer/coach daar verandering in brengt, is het een uitgemaakte zaak.
Jij al iets mee je plezier terug?