Lush-verslaafden?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Foaly

Berichten: 5030
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 11:24

OK, dankjewel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 11:30

Foaly schreef:
Hoi dames, sorry voor het binnenwapperen :+ Ik heb een vraag: weet iemand of de actie met vijf lege potjes = een gratis masker nog geldt?

En het maakt niet uit welke potjes. Doorzichtig, zwart, van masker of van douchegel of poeder, alleen niet de testerpotjes.

Gulpje

Berichten: 8094
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 16:46

Ik gooi ze altijd in de vaatwasser. De potjes dus he? Wel jammer dat je er alleen een masker voor mag uitzoeken, dat zijn altijd van die dingen die ik 3x gebruik en dan vergeet.

Gulpje

Berichten: 8094
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 16:47

corine1981 schreef:
Heeft iemand een top voor me?? Ik heb héél veel dun haar wat snel vet wordt en dan slap gaat hangen.
Inmiddels is mijn hoofdhuid zo geïrriteerd dat ik op sommige plekken roos lijk te hebben...

Is er een shampoo van lush die kan helpen? Ik had een bar *soak and float* die ik heerlijk vond maar daar krijg ik helemaal jeuk van...



Mijn zusje heeft ongeveer hetzelfde en zij zweert bij shampoo van Aveda

corine1981

Berichten: 5302
Geregistreerd: 05-08-06
Woonplaats: Lekker centraal

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 20:56

Ik heb dan de week die van de Hema gehaald, las ik ook goede recensies over maar dat wordt 1 vette bende...
Ga aveda eens proberen, heb daar meer producten van die goed bevallen. Thnx

xSCWx

Berichten: 7100
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 01:23

corine1981 schreef:
Heeft iemand een top voor me?? Ik heb héél veel dun haar wat snel vet wordt en dan slap gaat hangen.
Inmiddels is mijn hoofdhuid zo geïrriteerd dat ik op sommige plekken roos lijk te hebben...

Is er een shampoo van lush die kan helpen? Ik had een bar *soak and float* die ik heerlijk vond maar daar krijg ik helemaal jeuk van...

Precies hetzelfde haartype hier, en ook nog een gevoelige hoofdhuid (snel droog en daardoor jeukerig). Ik zweer bij de garnier loving blends milde haver shampoo. Daarna de conditioner, maar nog liever het haarmasker. Gewoon even laten intrekken onder de douche.
Van de Lush shampoo’s werd ik gek van de jeuk/slap haar/schilfers/klitten.

Jolien87

Berichten: 17532
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 20:32

Jolien87 schreef:
Mag ik mij hier ook melden? :wave:
Normaal ben ik team Rituals maar tijdens mijn bezoekje aan Amsterdam van gisteren trok mijn neus mij de Lush winkel in. :=

Uiteindelijk heb ik 2 stukken Outback Mate en een potje R&B gekocht. Zo lekker! <3
Misschien is het beter voor mijn portemonnee dat er geen winkel op fietsafstand zit. O:)


Een jaar geleden was mijn Lushgeboorte. Het begin van het einde. :=

Naomi_Haffie

Berichten: 6948
Geregistreerd: 18-02-07

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 11:11

Wat vinden jullie van de shampoo bars van lush? Mijn gewone shampoo is op en ik twijfel om dit aan te schaffen..

Anoniem

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 12:07

Ik gebruik standaard Jason and the argan oil bar afgewisseld met vloeibare Daddy-o.
Die zijn beiden super voor mijn haar.
Ik heb laatst weer een honey I washed my hair gehaald en hoe lekker ik die geur ook vind, mijn haar wordt er naar stroef van.

Urbanus

Berichten: 44994
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 13:24

Naomi_Haffie schreef:
Wat vinden jullie van de shampoo bars van lush? Mijn gewone shampoo is op en ik twijfel om dit aan te schaffen..


Voor mij werkt het niet. Ik ben wel benieuwd naar hun sls vrije shampoo maar zooooo duur :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 14:04

MarcoBorsato schreef:
Naomi_Haffie schreef:
Wat vinden jullie van de shampoo bars van lush? Mijn gewone shampoo is op en ik twijfel om dit aan te schaffen..


Voor mij werkt het niet. Ik ben wel benieuwd naar hun sls vrije shampoo maar zooooo duur :')


Ik wil ook proberen, maar niet voor die prijs. En testen kan blijkbaar niet, want het bijzondere antwoord daarop was dat het zijn werking zou verliezen als het een kleiner stukje zou zijn.

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 14:05

Anoniem schreef:
MarcoBorsato schreef:


Voor mij werkt het niet. Ik ben wel benieuwd naar hun sls vrije shampoo maar zooooo duur :')


Ik wil ook proberen, maar niet voor die prijs. En testen kan blijkbaar niet, want het bijzondere antwoord daarop was dat het zijn werking zou verliezen als het een kleiner stukje zou zijn.

He :'), wat een onzin. Dan zou je eigen shampoo bar als ie kleiner wordt ook minder werken? :P

Anoniem

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 14:06

Ja, dat dus. Maar het is echt het antwoord van Lush. Twee keer. :=

Naomi_Haffie

Berichten: 6948
Geregistreerd: 18-02-07

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 14:42

Wat betekent sls ? Sorry ben er nog echt niet in thuis

Jolien87

Berichten: 17532
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 14:46

Naomi_Haffie schreef:
Wat betekent sls ? Sorry ben er nog echt niet in thuis


SLS zijn sulfaten, simpel gezegd het goedje wat ervoor zorgt dat shampoo of zeep gaat schuimen.
Het heeft een uitdrogend effect waar vooral poreus haar slecht op kan reageren.

Naomi_Haffie

Berichten: 6948
Geregistreerd: 18-02-07

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 14:48

Ahh Thanks voor de uitleg! Weer wat geleerd :)

Sheran

Berichten: 17269
Geregistreerd: 20-10-07

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 15:19

Ik heb veel bars geprobeerd en ik dacht ook dat ze niet werkten voor mijn haar, maar ik had nog niet de goede gevonden. Hier in huis werkt Soak&Float, maar in Groningen werkte New! en in Frankrijk Godiva. Het hangt erg van de hardheid en samenstelling van je water af denk ik :)

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 17:08

Anoniem schreef:
Ja, dat dus. Maar het is echt het antwoord van Lush. Twee keer. :=

Slecht :=

Edit: Ik heb een tijdje de shampoo bars gebruikt maar vind het eigenlijk gewoon te veel gedoe, altijd extra werk na het douchen om te zorgen dat die dingen een beetje oké opdrogen. Nu recycle ik m'n shampoo flessen altijd dus vind het wel prima zo.

Sheran

Berichten: 17269
Geregistreerd: 20-10-07

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 17:38

Oh echt? Ik bewaar ze in een studentenbadkamer maar echt geen problemen mee. Ik leg ze gewoon op het doosje.

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 17:41

Oh echt? Tsja misschien omdat het hier in huis gewoon vrij vochtig is, maar als ik hem niet nog een keer om draai na het douchen plakt ie vast en gaat ie uiteindelijk kapot.

Sheran

Berichten: 17269
Geregistreerd: 20-10-07

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 17:45

Ja het zou kunnen. Bij mij plakt hij niet echt heel erg vast. Wel een beetje troep op het doosje, maar dat is niet veel en eenmalig, want daarna doet hij dat niet meer (dan ventileert het waarschijnlijk door het residu). Het zou ook nog met het type bar te maken kunnen hebben, sommige zijn wel een stuk steviger dan andere! New! houdt het bijvoorbeeld veel langer dan Godiva, omdat Godiva 'stukjes' heeft. Hij ligt hier in een badkamer in een oud huis waar meerdere mensen douchen per dag.

Anoniem

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 15:19

Als je voor iets anders je kast open doet en de Once upon a time naked bodylotion ziet staan. Dat was een tijdje geleden.

Ik ruik naar groene appeltjes. <3

Tiggs

Berichten: 7567
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 17:29

Anoniem schreef:
Ik gebruik standaard Jason and the argan oil bar afgewisseld met vloeibare Daddy-o.
Die zijn beiden super voor mijn haar.
Ik heb laatst weer een honey I washed my hair gehaald en hoe lekker ik die geur ook vind, mijn haar wordt er naar stroef van.


Ik vind de Honey juist heel fijn, m'n haar krijgt er lekker veel volume van en je doet er eeuwig mee. Ik gebruik er wel een conditionerbar bij (lavendel, geen idee hoe ie heet).

Anoniem

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 15:48

Hoihoi,

Ik heb vandaag voor het eerst bij de Lush geshopt! :) Heb de godiva shampoobar gekocht, en de roma spraytoner. Ben zeer benieuwd! Meer mensen ervaring met die producten?

Anoniem

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 16:16

Eau Roma heb ik ook, erg lekker spul vind ik het. Na een dagje zon verkoelt het ook heerlijk.