Hannanas schreef:Wat balen dat het zo golft

Goede dagen, slechte dagen.
Komt dat misschien omdat je de afgelopen dagen (te) veel gedaan hebt?
Of met voeding?
Of is er geen pijl op te trekken?
Ik ben wel nieuwsgierig of je het uiteindelijk met artsen over pijnstilling dmv wietolie gehad hebt.
Naar mijn idee heb ik erg rustig aan gedaan, zeker voor mijn doen. Sowieso geen gekke dingen.
Enige wat ik gisteren gedaan heb is 3 vuilniszakken met paarden spullen uitgezocht, maar daar heb ik de hele dag over gedaan (20 minuutjes, daarna uur op bed, 20 minuutjes, enz.). Ook geen zware dingen, zaten alleen dekjes en beenbeschermers/bandages in, dus geen dekens of iets dergelijks. Gezien ik niets mag tillen, maar wat weegt een bandage of peesbeschermer nou? Haha, de vuilniszakken zelf niet eens opgetild...
Voeding weet ik niet, ik kan het niet ontdekken. Ik vermoed ergens van wel, maar dan niet specifiek 1 ding of aantal dingen, maar alles. In de ochtend is mijn buik wel hard en opgezet, maar in de loop van de dag wordt dat veel meer. Begin ook steeds meer het idee te krijgen dat mijn dikke darm er gewoon helemaal mee gestopt is... Als je naar mijn buik luistert zijn er wel darmgeluiden, maar dat lijken mij de dunne darmen en heb geen reden om aan te nemen dat die het niet doen. Dikke darm daarentegen...
Volgende week nemen we contact op met chirurgie, misschien dat ze toch sneller die blinde darm er uit willen halen dan na 2 maanden. Ik weet niet 100% zeker of de pijn daar vandaan komt, kunnen de chirurgen mij ook niet beloven. Maar ik heb t er voor over, heel graag zelfs. De pijn zit toch voor 90% in die rechter onderbuik, daar waar dat ding zit. Dus gewoon er uit dat ding, die ene operatie extra zal t onder tussen ook niet meer toe doen.
Ja inderdaad nog over gehad! Maar zowel de neurochirurg als chirurgen raden t af. Ik weet niet meer precies waarom, ze hadden t wel goed uitgelegd. Kan t nog wel eens vragen.
Iris82 schreef:Jeetje wat rot dat je nou weer zoveel pijn hebt. Hoe kan dat nou? Ik had zo gehoopt dat het alleen maar beter en beter zou gaan.
Ik weet t niet, ik weet t echt niet waarom... Wist ik t maar of wist ik in ieder geval maar wat ik er tegen kon doen. Had ook gehoopt dat het steeds beter zou gaan en in feite gebeurde dat ook wel. Langzaam weliswaar, maar het werd iets beter.
Hoofd gaat daarentegen wel echt nog heel goed, lage druk maar absoluut geen last van. Soms heel irritant geluid in m'n oren/hoofd, maar als dat alles is... Alleen lastig als je wilt slapen, haha.
Anoniem schreef:He quir wat een klote nieuws...
Stom he... Kan er alleen even niets anders van maken.
Lielle schreef:knuf, een heel voorzichtige!
Dankjewel!
bigone schreef:Ga aub weer naar het ziekenhuis, in je eigen omgeving kun je vaak nog net meer pijn aan dan ergens anders dus als je je nu al zo verschrikkelijk voelt. Ga aub, hoe vervelend het ook is, jij hoort onder 24 uurs medisch toezicht op dit moment!!!!!
Ik snap wel dat je t zegt... maar ze willen me niet. Sowieso ben ik veel liever thuis. Ja ik heb enorm veel pijn, maar ik ga niet dood. Behalve pijn en me slecht voelen is er niets, ik heb geen koorts of iets dergelijks (alleen licht verhoging). Straks doen we CRP eens testen, kijken wat die zegt.
_KiMbErLeY_ schreef:Ah wat vervelend zeg!!
Ik denk ook dat je teveel doet!! Vooral al dat het in je opkwam om vandaag naar school te gaan, bewijst dat je hoofd die 6!!!! Weken bedrust niet wil...
Maar toch een dikke knuffel en hopelijk knap je iets op

Ik denk dat t best mee valt! Hihi. Meeste wat ik doe is op bed of de bank liggen....
Mijn hoofd wil dat niet inderdaad, maar luister nu toch behoorlijk goed naar m'n lichaam, ook al negeer ik dat veeeel liever. Zeker voor mijn doen. Ja ik wilde graag naar school, maar heb t niet gedaan. Omdat t gewoon niet gaat. Nu nog niet.
Zes weken is ook zo lang, nu pas 1,5 week na de operatie... Maar goed, ze zullen het vast niet voor niets zeggen.
Dankjewel!