Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hannanas schreef:Wat balen dat het zo golft
Goede dagen, slechte dagen.
Komt dat misschien omdat je de afgelopen dagen (te) veel gedaan hebt?
Of met voeding?
Of is er geen pijl op te trekken?
Ik ben wel nieuwsgierig of je het uiteindelijk met artsen over pijnstilling dmv wietolie gehad hebt.
Iris82 schreef:Jeetje wat rot dat je nou weer zoveel pijn hebt. Hoe kan dat nou? Ik had zo gehoopt dat het alleen maar beter en beter zou gaan.
Anoniem schreef:He quir wat een klote nieuws...
Lielle schreef:knuf, een heel voorzichtige!
bigone schreef:Ga aub weer naar het ziekenhuis, in je eigen omgeving kun je vaak nog net meer pijn aan dan ergens anders dus als je je nu al zo verschrikkelijk voelt. Ga aub, hoe vervelend het ook is, jij hoort onder 24 uurs medisch toezicht op dit moment!!!!!
_KiMbErLeY_ schreef:Ah wat vervelend zeg!!
Ik denk ook dat je teveel doet!! Vooral al dat het in je opkwam om vandaag naar school te gaan, bewijst dat je hoofd die 6!!!! Weken bedrust niet wil...
Maar toch een dikke knuffel en hopelijk knap je iets op

jokari schreef:ik neem aan dat granen of dergelijke, om je darmen weer in actie te krijgen, niets helpen ? Anders lijnzaadolie door je eten mengen.![]()
Echt wel rottig zeg, dat je daar zo'n last van hebt. Hangt dat samen met de klachten van je hoofd, of heb je "gewoon" pech dat je dat ook nog eens erbij hebt ?
SpeechLess schreef:Hè, wat naar dat het vandaag zo slecht gaat met je..
Die stoma klinkt inderdaad wel als een goede oplossing, zouden ze dat dan niet gelijk kunnen doen als ze toch je blinde darm eruit halen? Als ze dan toch al bezig zijn.. of is dat te heftig om tegelijk te doen? En waarom hadden ze dat eigenlijk toen niet gedaan, toen het besproken was?
(en ik leer een hoop bij van jouw topic)
Die opleiding bestaat in België nog maar een jaar of 13 geloof ik. Ik was 17 of 18 toen die voor het eerst gevolgd kon worden aan de EHSAL in Brussel, ik zat op dat moment in mijn laatste jaar middelbare school. Wou er toen al voor studeren maar dat werd me door mijn docenten afgeraden. Sterker nog, ELKE opleiding hogeschool werd me afgeraden
Op mijn 27e heb ik alsnog de stap naar hogeschool gezet (verpleegkunde) en nu is die dus bijna klaar
De interesse in medische beeldvorming is blijven hangen, er stonden/staan hier een hoop vacatures open en als ik mijn diploma had gehaald in september, dan was ik nu al aan zo'n opleiding bezig. Had mijn contract onbepaalde duur al getekend zelfs.