Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BiBiQ schreef:BiBiQ schreef:Sterreke, leuk! Ik heb in m'n hoofd dat ik 2 tepelpiercings wil![]()
2 staafjes, vind het zooooo gaaf. Maar vind het DOODENG!
Iemand hier ervaring mee? En hoeveel zeer doet het?
BiBiQ schreef:Sterreke, leuk! Ik heb in m'n hoofd dat ik 2 tepelpiercings wil![]()
En ook nog een tattoo
UltimOo schreef:BiBiQ schreef:Sterreke, leuk! Ik heb in m'n hoofd dat ik 2 tepelpiercings wil![]()
En ook nog een tattoo
Ik heb er nu 1 sinds een week, ben er Zoooo blij mee
Zetten was echt even een k*t gevoel, maar daarna helemaal geen last meer van gehad
BiBiQ schreef:KoetJJs, wat naar dat ze ingescheurd zijn. Hoe kan dat dan?
Chroosje schreef:En heeft iemand een goede tip voor een piercer in Arnhem/Nijmegen?
BiBiQ schreef:BiBiQ schreef:Sterreke, leuk! Ik heb in m'n hoofd dat ik 2 tepelpiercings wil![]()
Iemand hier ervaring mee? En hoeveel zeer doet het?
donjalover13 schreef:Chroosje schreef:En heeft iemand een goede tip voor een piercer in Arnhem/Nijmegen?
in arnhem zit l'extremiste, volgens mij heeft mijn vader daar zijn tattoo's laten zetten en was daar allemaal erg tevreden over. tattoo's zijn wel iets anders als piercings, maar ik ga er van uit dat ze bij de piercings ner zo netjes en secuur werken als bij de tattoo's! de site is http://www.lextremiste.nl
Suliko schreef:Wat werd er over verteld dan? Bedankt voor de tip!L'extremiste zou ik juist afraden voor piercings. Hoor er echt alleen maar barslechte verhalen over (en dan ook echt veel), over scheef gezette piercings en dat ze je zo snel mogelijk weer op straat willen hebben.
Dit waren geen via via verhalen, maar persoonlijke.
Ik wou daar eerst ook heen gaan voor mijn wenkbrauw, maar ben na deze verhalen naar Paradigm gegaan (die is nu verder gegaan als One Spirit Collective, met dezelfde mensen) en daar waren ze echt fantastisch. Ondanks bijna sluitingtijd namen ze ruim de tijd voor mij en een vriendin en het zetten is heel netjes gedaan. (:
One Spirit Collective zit aan het einde van de Steenstraat.
Suliko schreef:Bedankt voor je tips, ik zal de piercingsshops die je hebt opgenoemd even opzoeken op internet!Dat gaf ik al aan, dat piercings scheef gezet werden en ze vervolgens niet vriendelijk behandelt werden als ze terug kwamen en dit aangaven. Een aantal van mijn vrienden heeft de piercing dicht laten groeien en bij Paradigm opnieuw laten zetten...
Ook werden ze vanaf het begin al niet echt vriendelijk behandelt en moest alles zo snel mogelijk gedaan worden zodat de volgende klant weer kon.
Nu heb ik dit zelf niet ervaren omdat ik er nooit geweest ben, en bij via via verhalen ben ik altijd een beetje sceptisch, maar aangezien dit allemaal persoonlijke verhalen waren die ik van vrienden en kennissen zelf hoorde, ben ik er zelf niet meer heen gegaan.![]()
Overigens is het wel grappig, want van de mensen die er tattoo's hebben laten zetten, hoor ik wel goede verhalen. Maar goed, de tattoo artiesten zijn andere mensen dan de piercers daar.