[Centraal] Piercings (deel 17)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BiBiQ

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 20:01

Mijn god waarom wil ik het ook hahaha. Schijt 'm echt wel nu blacky

_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 20:58

Leuk topic!

Mijn helix vond ik echt super meevallen, kon er na een paar dagen alweer op slapn en hij heeft nooit moeilijk gedaan. (Klopt af) heb hem eind april laten zetten. Ging eigenlijk voor een industrial maar helaas kan dat in mijn oor niet.

Wil nog graag een conch laten zetten maar daar eerst even de moed voor bij elkaar rapen :+

Rhinocornn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 02:57

BiBiQ schreef:
BiBiQ schreef:
Sterreke, leuk! Ik heb in m'n hoofd dat ik 2 tepelpiercings wil 8)7
2 staafjes, vind het zooooo gaaf. Maar vind het DOODENG!

Iemand hier ervaring mee? En hoeveel zeer doet het?

Meelezer hier, ik vond het eigenlijk wel meevallen. Heb er nu meer pijn aan dat toen ze gezet werden (zijn beide n klein stukje uitgescheurd) ;(

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 03:27

Mijn neus is eerst geschoten en 6 jaar geleden met studdex gedaan. Geen centje pijn, maar als je het laat piercen met een naald is het wel vervelend.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 09:09

KoetJJs, wat naar dat ze ingescheurd zijn. Hoe kan dat dan?

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 11:26

Uitgescheurd, au :=
Ook meelezer hier :)) BibiQ, ik vond tepel juist enorm meevallen. Tuurlijk voel je de prik wel, maar het was niet heel pijnlijk en zo gebeurd. Daarna een paar dagen wat gevoelig, maar ik droeg een pleister tegen schuren, verder echt een makkie. Vriendin van me vond het ook prima te doen :j

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 12:09

Bij iedereen verschillend dus. Haha. Nou, ik ga nog wel even moed verzamelen en dan met de kerstbonus zien we het wel :+

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 17:52

BiBiQ schreef:

En ook nog een tattoo

Ik heb er nu 1 sinds een week, ben er Zoooo blij mee :D
Zetten was echt even een k*t gevoel, maar daarna helemaal geen last meer van gehad :)

Chroosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 18:05

En heeft iemand een goede tip voor een piercer in Arnhem/Nijmegen? :)

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 18:30

Ik ben naar Skin-a-matic in Nijmegen gegaan. Ze zet ze echt netjes en ik kreeg ook spul mee om het schoon te maken.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 19:08

UltimOo schreef:
BiBiQ schreef:

En ook nog een tattoo

Ik heb er nu 1 sinds een week, ben er Zoooo blij mee :D
Zetten was echt even een k*t gevoel, maar daarna helemaal geen last meer van gehad :)

Gaaf! De mijne komt er uiteindelijk wel hihi :P

Chroosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 19:46

goldenarrow schreef:
Ik ben naar Skin-a-matic in Nijmegen gegaan. Ze zet ze echt netjes en ik kreeg ook spul mee om het schoon te maken.
Dankjewel! Iemand nog een goede suggestie?

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 20:01

Ik heb ook goede ervaringen met Skin-a-matic, Rising Bastards ben ik ook geweest, maar daar ben ik
minder over te spreken.. Het personeel vond ik niet erg vriendelijk en ook niet echt duidelijk.

Rhinocornn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 22:14

BiBiQ schreef:
KoetJJs, wat naar dat ze ingescheurd zijn. Hoe kan dat dan?

De ene kant is langs opgeschuurd tijdens de seks en de andere kant is gebeurd tijdens het slapen.. Doet verschrikkelijk zeer en het geneest ook niet goed omdat ik er steeds tegenaan blijf komen. |(

Edit: Ik heb mijn tongpiercing en tepelpiercings bij The Rising Bastards in Nijmegen laten zetten. Vind het een super aardige man. Helaas was mijn tongpiercing scheef gezet, deze is wel gratis opnieuw gezet.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 22:23

Oeh wat pijnlijk klinkt dat... Kun je ze niet afplakken bvb tijdens de nacht zodat ze misschien wat rust krijgen?

Rhinocornn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 22:24

Ik heb ze dus ook weer een tijd afgeplakt. Slaap ook gewoon netjes met shirt iedere keer dus hoe het met slapen kon gebeuren weet ik niet.

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 22:35

Chroosje schreef:

in arnhem zit l'extremiste, volgens mij heeft mijn vader daar zijn tattoo's laten zetten en was daar allemaal erg tevreden over. tattoo's zijn wel iets anders als piercings, maar ik ga er van uit dat ze bij de piercings ner zo netjes en secuur werken als bij de tattoo's! de site is www.lextremiste.nl

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 18:15

BiBiQ schreef:
BiBiQ schreef:

Iemand hier ervaring mee? En hoeveel zeer doet het?

Ik heb er 1. Het zetten vond ik mee vallen. Tuurlijk, het was echt geen pretje, maar ik had het 100 x erger verwacht. De genezing is bij mij ook helemaal soepeltjes verlopen, nergens last van gehad. :)

Chroosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 20:55

donjalover13 schreef:
Chroosje schreef:

in arnhem zit l'extremiste, volgens mij heeft mijn vader daar zijn tattoo's laten zetten en was daar allemaal erg tevreden over. tattoo's zijn wel iets anders als piercings, maar ik ga er van uit dat ze bij de piercings ner zo netjes en secuur werken als bij de tattoo's! de site is http://www.lextremiste.nl

Ziet er erg netjes uit op de site! Ik ga daar eens een bezoekje brengen :j

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 20:58

L'extremiste zou ik juist afraden voor piercings. Hoor er echt alleen maar barslechte verhalen over (en dan ook echt veel), over scheef gezette piercings en dat ze je zo snel mogelijk weer op straat willen hebben.
Dit waren geen via via verhalen, maar persoonlijke.

Ik wou daar eerst ook heen gaan voor mijn wenkbrauw, maar ben na deze verhalen naar Paradigm gegaan (die is nu verder gegaan als One Spirit Collective, met dezelfde mensen) en daar waren ze echt fantastisch. Ondanks bijna sluitingtijd namen ze ruim de tijd voor mij en een vriendin en het zetten is heel netjes gedaan. (:

One Spirit Collective zit aan het einde van de Steenstraat.

Chroosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 21:02

Suliko schreef:
L'extremiste zou ik juist afraden voor piercings. Hoor er echt alleen maar barslechte verhalen over (en dan ook echt veel), over scheef gezette piercings en dat ze je zo snel mogelijk weer op straat willen hebben.
Dit waren geen via via verhalen, maar persoonlijke.

Ik wou daar eerst ook heen gaan voor mijn wenkbrauw, maar ben na deze verhalen naar Paradigm gegaan (die is nu verder gegaan als One Spirit Collective, met dezelfde mensen) en daar waren ze echt fantastisch. Ondanks bijna sluitingtijd namen ze ruim de tijd voor mij en een vriendin en het zetten is heel netjes gedaan. (:

One Spirit Collective zit aan het einde van de Steenstraat.
Wat werd er over verteld dan? Bedankt voor de tip!

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 21:06

ohja paradigm was er ook nog! die was ik even vergeten..

je kan eventueel ook naar deventer, naar kynst, al moet ik wel zeggen dat die behoorlijk prijzig is!

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 21:07

Dat gaf ik al aan, dat piercings scheef gezet werden en ze vervolgens niet vriendelijk behandelt werden als ze terug kwamen en dit aangaven. Een aantal van mijn vrienden heeft de piercing dicht laten groeien en bij Paradigm opnieuw laten zetten...
Ook werden ze vanaf het begin al niet echt vriendelijk behandelt en moest alles zo snel mogelijk gedaan worden zodat de volgende klant weer kon.

Nu heb ik dit zelf niet ervaren omdat ik er nooit geweest ben, en bij via via verhalen ben ik altijd een beetje sceptisch, maar aangezien dit allemaal persoonlijke verhalen waren die ik van vrienden en kennissen zelf hoorde, ben ik er zelf niet meer heen gegaan. ;)

Overigens is het wel grappig, want van de mensen die er tattoo's hebben laten zetten, hoor ik wel goede verhalen. Maar goed, de tattoo artiesten zijn andere mensen dan de piercers daar.

Chroosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 21:12

Suliko schreef:
Dat gaf ik al aan, dat piercings scheef gezet werden en ze vervolgens niet vriendelijk behandelt werden als ze terug kwamen en dit aangaven. Een aantal van mijn vrienden heeft de piercing dicht laten groeien en bij Paradigm opnieuw laten zetten...
Ook werden ze vanaf het begin al niet echt vriendelijk behandelt en moest alles zo snel mogelijk gedaan worden zodat de volgende klant weer kon.

Nu heb ik dit zelf niet ervaren omdat ik er nooit geweest ben, en bij via via verhalen ben ik altijd een beetje sceptisch, maar aangezien dit allemaal persoonlijke verhalen waren die ik van vrienden en kennissen zelf hoorde, ben ik er zelf niet meer heen gegaan. ;)

Overigens is het wel grappig, want van de mensen die er tattoo's hebben laten zetten, hoor ik wel goede verhalen. Maar goed, de tattoo artiesten zijn andere mensen dan de piercers daar.
Bedankt voor je tips, ik zal de piercingsshops die je hebt opgenoemd even opzoeken op internet! :)

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 10:41

paradigm bestaat niet meer, die heeft een doorstart gemaakt als One Spirit Collective . dus dan zou je daar even op moeten zoeken :)