[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 14:24

Vind het altijd zo naar als mensen tattoo's van 'vrienden' of 'kennissen' hier neer zetten om bekritiseerd te worden. Als ik die kennis was, zou ik not amused zijn..

Anyway, ik heb mijn ontwerp voor mijn nieuwe tattoo af. Bedoeling is dat hij als een aquarel ingekleurd wordt, met wat spatjes ernaast. Hij komt op mijn onderarm, met als bedoeling ooit nog andere Disney/Pixar figuren erbij te laten zetten.
En zo zit mijn liefde voor Disney/Pixar en ontwerpen in één. :D Hij wordt als het goed is volgende week in Londen gezet.
Laatst bijgewerkt door Hanmar op 27-06-14 20:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto verwijderd op verzoek van gebruiker.

NeverGiveUp

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 14:30

Oooohh geweldig! :D

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 14:52

Wauw Tessa! Super gaaf!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 14:56

Wat een onwijs tof idee tessa!!

Faelivrin, had jij jou tattoo nou bij Mirr gezet? Ik twijfel namelijk of ik mijn 2e bij haar zou zetten of toch mezelf weer bij Joy op de wachtlijst te zetten

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 15:02

Klopt Eleionomae! Ik ben heel wijs met het resultaat, ook met hoe ze er in staat en je helpt. :) Mijn volgende wil ik alleen graag een watercolor en dat heeft ze volgensmij nog nooit gedaan, dus misschien ga ik nu dan naar Joy/Joure :)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 15:22

Aah ja dat kan ik me voorstellen dan. Ik wil een tekst op mn ribben en ik zag op haar fb wel mooie strakke teksten voorbij komen :j

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 15:25

Ja, mijn tattoo is ook strak en teksten is ze idd ook top in :) Wat wil je laten zetten? Oh enne, weet je de wachttijd van Joy toevallig?

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 15:46

Bij mij was de wachttijd toen maar 1,5 maand omdat ik tussendoor kon haha. Mijn buurvrouw heeft ruim 'n 7 maand op de lijst gestaan en zij was 3 week geleden aan de beurt.

Ik wil heel graag de tekst in omnia paratus op m'n ribben laten zetten, al begin ik nu een beetje te twijfelen of een literaire quote van een klassieker misschien niet toch leuker is :') (gezien mijn voorliefde voor lezen en ik zit nu midden in een fase 'ken je klassiekers' ) ik heb dus nog niet zoveel haast, maar als ik toch weer naar Joy zou gaan en de wachtlijst is zo lang en ik kan niet tussendoor, dan is een afspraak wel handig, anders ben ik zo een jaar verder.

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 17:22

TessaVB schreef:
Vind het altijd zo naar als mensen tattoo's van 'vrienden' of 'kennissen' hier neer zetten om bekritiseerd te worden. Als ik die kennis was, zou ik not amused zijn..

Anyway, ik heb mijn ontwerp voor mijn nieuwe tattoo af. Bedoeling is dat hij als een aquarel ingekleurd wordt, met wat spatjes ernaast. Hij komt op mijn onderarm, met als bedoeling ooit nog andere Disney/Pixar figuren erbij te laten zetten.
En zo zit mijn liefde voor Disney/Pixar en ontwerpen in één. :D Hij wordt als het goed is volgende week in Londen

Heel erg leuk en origineel!
Zou hem wel in een link zetten anders vind je hem straks overal op i-net terug ;)

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 19:19

Gaaf idee zeg !!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 20:46

Ik vind de hoefijzers wel echt gaaf! het lint iets minder, maar ben erg benieuwd naar een foto over 2/3 weken!

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 09:24

Waar let je eigenlijk op bij het uitzoeken van een goede tattoo artist?
Ik bedoel ik hoor wel het één en ander van kennissen, maar iedereen heeft natuurlijk z'n eigen mening wat/wie goed is.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 09:28

Op z'n kwaliteiten als artiest & dat is behoorlijk persoonlijk.

Ik had vannacht gedroomd dat ik een tattoo op m'n bovenbeen had laten zetten :') . Wel een mooie opzich, maar ik zou echt NOOIT iets op m'n bovenbeen laten zetten, dus ik werd behoorlijk verward wakker :')

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 09:42

Hihi zo had ik gedroomd dat ik op allebei mijn armen een sleeve had, ze waren prachtig!
Helemaal mijn style met veren en dromenvangers en wolven en indianen op paarden (echt zo'n landschap ook hihi!)

Kan het alleen niet maken voor mijn werk. :')
Daaaaag droom :')

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 10:14

IvysToeter schreef:
Waar let je eigenlijk op bij het uitzoeken van een goede tattoo artist?
Ik bedoel ik hoor wel het één en ander van kennissen, maar iedereen heeft natuurlijk z'n eigen mening wat/wie goed is.

Ik merk dat ik nu voor mijn tweede tattoo veeeeeeeeel kritischer ben dan bij mijn eerste.
Niet de beslissing voor een tatoeage op zich want dat wilde ik al jaren.
En dat het een echte old school moest zijn, was voor mij ook duidelijk
Toen ik met de portretten van de kinderen bezig was en daar ik daar een tattoo in verwerkte was het ontwerp voor mij ook duidelijk. En gevoelsmatig wilde ik dat Schiffmacher himself hem zou zetten.
Afbeelding
uiteindelijk resultaat:
Afbeelding

Het proces voor een tweede is een stuk 'lastiger'
omdat ik er niet meer onbevangen in stap
en mij nu zoveel meer heb verdiept in alles op het gebied van tatoeages

De kwaliteit techniek, persoon, situatie bepaald door wie ik het laat doen.
Nu ik alles op een rij zet dus eigenlijk toch net zo als bij de eerste :')
Ik heb een afspraak bij Mascha in Weert staan, wiens kwaliteit ik erg hoog vind en omdat ik haar al jaren via bokt 'ken' is het voor mij ook weer persoonlijk

Ik ga nu niet voor een echte old school, maar wil wel dat het bij mij past.
Het moet echt vrouwelijk worden, met een stoere twist
En het ontwerp staat voor mij voor heel veel.
Mijn overleden moeder, liefde, familie, kwetsbaarheid etc

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 11:37

Sall mooi!
En wat een prachtige pumps!! :))
Waar heb jij die gekocht?? :P

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 11:40

Wehkamp

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 12:21

I love Wehkamp, thanks! :D

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 12:31

:D

kuupie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 12:37

Ik was bij mijn eerste tattoo niet kritisch genoeg. Vriendinnetje wist een "goede" studio waar ze zelf ook was geweest. Heb toen niet verder gekeken en ben daar gewoon heen gegaan. Achteraf had ik dat nooit zo moeten doen(ben evengoed nogsteeds blij met de tattoo maar hij had zoveel mooier kunnen zijn.) Daarom heb ik mijn tweede ook ergens anders laten zetten bij iemand waarvan ik de werken uitgebreid heb bekeken en heel mooi strak lijnenwerk zag. Omdat het weer een eigen ontwerp was is hij nu echt perfect, en is het mijn grote trots geworden

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 13:01

Ik stel mijn vraag toch even hier. Afgelopen week ben ik naar de tattoo shop geweest om mijn idee te bespreken. Het is mn eerste tattoo en hij komt op mn ribben. Tattoo meneer schat dat het ongeveer 4 uur duurt. Nu vroeg hij of ik een hoge pijngrens had omdat het zo pijnlijk plek is. Maar hij wilde dit ook weten om te kijken of het in 1 sessie kan of 2. Mn afspraak staat nu voor 18 juli geplant, paar weken later ga ik op vakantie. Als het in 1 sessie kan, dan blijft de afspraak staan. Met 2 sessie moet de afspraak verschoven worden naar na de vakantie.

Wat is wijsheid? Ik heb wel een redelijk pijngrens, maar ik heb geen idee wat voor pijn ik moet verwachten.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 13:05

Ik zou lekker voor 2 sessies gaan. Ik heb ook een vrij hoge pijngrens, maar ik was toch heel blij dat 'ie na 20 minuten klaar was met mn ribben :oo

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 13:09

Ik vond zelf de lijnen niet heel erg, maar het inkleuren, pfoee :')
Hangt ervanaf wat je gaat zetten denk ik.
Bij mij duurde het een uur, maar toen was ik ook echt blij dat het voorbij was :j

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 13:10

Het wordt een uiltje in kleur.

Nou, als ik het zo hoor misschien toch zo even een telefoontje plegen.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 13:17

4u lijkt me ook wel lang voor je ribben, ik zou ook voor 2 sessies gaan. Ik heb een best hoge pijngrens en het eerste uur op m'n ribben vond ik doenbaar, maar het tweede uur heb ik echt liggen sterven %)

Mijn artist heeft ook zeker 10x gevraagd of ik wel zeker was dat ik hem op mijn ribben wou want het was mijn eerste en hij zei dat het ontzettend veel pijn deed op die plek. Maar ik vind het zo'n onzin om het niet te laten zetten op de plaats die je 100% zeker wilt gewoon door pijn. Die pijn ben je erna meteen weer vergeten maar je tattoo staat er wel voor altijd.