Gister dag 25 gedaan maar het ging echt zó verrot. Was daarvoor in slaap gevallen dus ik was niet echt actief en wakker. Vanavond maar gelijk na het eten doen ipv om 22:00u.
Vandaag is voor mij dag 60 van Body Revolution (midden week 9), wat een mijlpaal . Ik heb nog geen enkele workout overgeslaan (dus altijd 6 dagen workout, één dag rust per week) en vandaag staat workout 9 op het programma. Ik ben al evenlang bezig met een gezonde levensstijl en heb deze week eindelijk resultaat op de weegschaal gezien (ik weeg me niet regelmatig, maar tot voor kort bleef ik op het zelfde gewicht omdat ik de chocolaatjes en de boterhammen niet kon laten). In totaal 2 kg lichter, maar ik moet ook niet heel veel kwijt. Hopelijk kan ik het nog even doorzetten, nog 30 dagen te gaan en ik zal net klaar zijn de dag voor ik op vakantie vertrek!
Ben gisteren lekker sportief geweest, 2 paarden gereden, 4 km gaan lopen en cardio 3 (die gelukkig beter meeviel dan verwacht).
Ik moet even stoppen met BR, dvd's komen pas in juli binnen en de online filmpjes zijn weg.. ga nu maar een combi doen van shred, ripped en killer B&T en abs
Pfff.. ik ook. Ik ben na dag 11, denk ik al een dag of 8 gestopt (als het niet langer is). Ben steeds zo moe en heb last van mijn lichaam dus daardoor helemaal geen zin. Vind het wel zonde en baal van mezelf!
Ik ga vandaag weer verder Heb geen pijn meer tijdens beweging. Alleen het aanraken van mijn knie doet nog echt zeer Is nog een beetje dik en nog wel blauwe uiteraard. Ga gewoon even kijken hoe het gaat. Denk dat hardlopen nog even teveel gevraagd is, dat is sowieso al een belasting op je knieën dus dat ga ik zondag maar weer even proberen. Dus vandaag wordt het dan dag 5 van de shred en dag 1 (begin maar even opnieuw) van 6weeks6pack
Sall
Geplaatst: 14-06-13 07:55
Succes sakkia!!!
Komopkomopkomopnou dames! Bikini weer komt eraan!!!
Komopkomopkomopnou dames! Bikini weer komt eraan!!!
Echt... Ooooit...
En anders boeken we massaal een boktweekendje naar spanje oid. Gewoon om onze bikini body's in een bikini te laten zien zonder dat we staan te klapper tanden.
Nou ik heb nog lang geen bikinibody hoor en ik betwijfel of die er ooit nog wel gaat komen.
Ik heb wel in de gaten dat ik wat meer moet gaan eten. Ik val slecht af en ik kom maar nauwelijks aan 1100 KCAL, dat is eigenlijk echt te weinig...... Maar het is heel erg moeilijk om meer te gaan eten. Het voelt fout
Gewoon doen SAKKIA, en het komt helemaal goed Denk aan fruit, groente, kwark, yoghurt, grotere porties... Zit je echt vol in het begin, eet dan wat noten: dat tikt flink aan maar het vult niet.
Het voelt heel fout, maar het is echt niet fout: je lichaam zal er van afvallen en je zal je gewoon een stuk beter in je vel voelen met meer voeding.
Even een vraagje, ik dacht dat iemand een aantal pagina's terug een bikini workout had geplaatst. Een andere dan die in de OP. Maar ik kan hem niet meer vinden, heeft iemand die link nog?