30 Day Shred (Jillian Michaels)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 16:32

_Sim_ schreef:
Nou, aan sommige dingen wen ik nooit hoor! Zwarte koffie bijvoorbeeld, blegh! En zo joghurt eten zonder iets van stevig er in wen ik ook niet aan.

Dat had ik ook heel erg. Doe nu een berg fruit (200 gram, bevroren fruit van appie bijv kersen en aardbei), 200 ml magere yoghurt en 30 gram muesli, daar kan ik in ieder geval uur of 5 mee vooruit en is zo'n 250-300 kcal :)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 16:33

Oh je had al geshred Cindeeh :o
Hoe gaat het met je ademhaling enzo, daar had jij toch last van net voor je begon?

TamiBambi

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 16:39

Yes ook dag 4 gedaan, wordt steeds makkelijker! maar ook saaier, vind er nu al niet zoveel meer aan. Het is dat het maar een 20 minuten duurt, dus het zo voorbij is... maar goed, nog 6 dagen, dan mag ik naar level 2 :D

(niet dat het saai is dat ik het fluitend doe hoor, maar dat je al weet wat er komen gaat, weinig afwisseling!)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 16:40

TamiBambi schreef:
(niet dat het saai is dat ik het fluitend doe hoor, maar dat je al weet wat er komen gaat, weinig afwisseling!)

'en nu gaat ze even meedoen, nu gaat ze vertellen dat die buikspieren niet vanzelf komen en dat je er voor moet vechten en niet opgeven, nu gaat ze zeggen dat de meiden achter haar niet smokkelen.' Jep... :+

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 16:41

Juist lekker effe dat eentonige. Verstand op nul en gaan. Kun je je spieren nog meer aanspannen tijdens de oefeningen en echt het maximale uit de work out halen.

TamiBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 16:43

Hahahaha idd! Saai!
Ik blijf juist scherp als er iets nieuws komt! En die spieren aanspannen daar zit het wel goed mee hoor :D

Heb ook het idee dat mijn lichaam erg snel "went" aan oefeningen. Merk ik met krachttraining ook, ik moet echt geprikkeld blijven. Dus ik kijk ook naar het volgende level! Kijken of we die ook uit ons hoofd kunnen leren :+

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 16:48

Dorus schreef:
Het resultaat van de eerste week (7 dagen WW en 6 dagen 30DS):

Gewicht: -2.3kg
Nek: -1cm
Borst: -1cm
Bovenarmen: -0.5cm
Taille: -3.5cm
Navel: -3cm
Heupen: +7.5cm (beginpositie klopt dus niet)
Billen: -2.5cm
Bovenbeen (L/R): -1cm/-0.5cm
Kuit: -0.5cm

Valt me nog niet tegen!

Wauw, heel goed joh!

Ik ga zo even naar de supermarkt en daarna dag 4 doen. :)

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 16:48

Cindeeh schreef:
zo ik ga nu even omkleden, rebel ben jij al bezig?

Ik was inderdaad al bezig :D Net klaar met dag 7. Volwaardige pushups worden 'm nog niet, die zijn echt loeizwaar. Heel knap wie dat kan!
Ik ga wel steeds dieper met de squats en lunges. Automatisch zoek ik steeds die grens op :7

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 16:49

Oh maar als je al weet wat ze gaat zeggen en doen dan zet je toch een ander lekker muziekje op?
Ik luister vaak gewoon naar de radio hoor en dan het geluid van mijn laptop zacht :j

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 16:49

Julia schreef:
Er staat bij 7 dagen WW. Dus ze is nu 7 dagen op dieet (WeightWatchers). :)

Ik noem Weight Watchers nou niet bepaald een dieet, maar meer een leidraad om te helpen je voedingspatroon te veranderen :+
Maar dat doe ik er inderdaad nog naast. Daar was ik eigenlijk net mee begonnen toen ik dit topic tegen kwam en dat leek me wel een mooie aanvulling op mijn afvalplan!

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 16:50

haha ik praatte gisteren de hele tijd met haar mee, daar wordt je een beetje melig van :') maar het mooie vind ik wel is dat je voor het echt saai gaat vinden je alweer denkt: ow laatste circuit! bijna klaar! :D en als je dan weer een dag weg kan strepen denk je: oow nog maar 5/4/3/2/1 keer! :D

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 16:50

SAKKIA schreef:
Oh maar als je al weet wat ze gaat zeggen en doen dan zet je toch een ander lekker muziekje op?
Ik luister vaak gewoon naar de radio hoor en dan het geluid van mijn laptop zacht :j

Ik was gister 'Once upon a time' aan het kijken tijden 't shredden. Maar dat ga ik vanavond met Wie is de mol niet doen, daar moet ik gedetailleerd naar kijken :))

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 16:51

Oh maar ik probeer echt wel voor Wie is de mol, gedouched en al weer op de bank te zitten hoor :+ Dat wil ik ook niet missen namelijk :D

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 16:58

haha ik eet vanavond bij mijn ouders, dus mam belde net: we moeten een beetje vroeg eten hoor! want je broertje moet nog weg dus we eten kwart voor 6!
Ik: dat ga ik niet halen want ik moet shredden!
Mam: eh...wat moet je doen?
Ik : shredden!!
Mam: >;) >;) euh...jaaaaaaja... nou je ziet maar anders mik je het maar in de magnetron _O-

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 16:59

Rebel_Jits schreef:
Ik was inderdaad al bezig :D Net klaar met dag 7. Volwaardige pushups worden 'm nog niet, die zijn echt loeizwaar. Heel knap wie dat kan!
Ik ga wel steeds dieper met de squats en lunges. Automatisch zoek ik steeds die grens op :7

Ja ik heb ook de indruk, dat die steeds beter gaan *\o/* (maar nadien voel ik het dan ook altijd heel erg, omdat ik het steeds beter wil kunnen)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 17:05

Finished day 5 :D
Ik kan de push ups nu in ieder geval op beginnersniveau helemaal volhouden, dat vind ik al heel wat _O-

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 17:16

Bhriseis schreef:
Oh je had al geshred Cindeeh :o
Hoe gaat het met je ademhaling enzo, daar had jij toch last van net voor je begon?

Nu mn uithoudensvermogen verbeterd word het wel iets makkelijk iedere keer maar soms is het gewoon even doorbijten en dan elke nuttige 5 secondes gebruiken om uit te puffen.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 17:24

Dorus schreef:
Julia schreef:
Er staat bij 7 dagen WW. Dus ze is nu 7 dagen op dieet (WeightWatchers). :)

Ik noem Weight Watchers nou niet bepaald een dieet, maar meer een leidraad om te helpen je voedingspatroon te veranderen :+
Maar dat doe ik er inderdaad nog naast. Daar was ik eigenlijk net mee begonnen toen ik dit topic tegen kwam en dat leek me wel een mooie aanvulling op mijn afvalplan!

Ik heb geen ervaringen met WW. Ik dacht dat dat een dieet was. B-) Sorry :=

Ik heb dag 7 erop zitten. Hij ging wel aardig. Merk vooral dat ik de cardio echt fijn vind. Kracht is niet echt mijn ding. :+

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 17:24

Even een vraagje van mijn kant, ik ga in februari op wintersport (och jee). Zijn er nog meer die straks op wintersport gaan en dit een klein beetje zien als 'conditieopvulling'? In het weekend - als het licht is - loop ik een rondje hard. Weinig zin om bovenop de berg te staan en dan vervolgens niet meer verder te kunnen _O-

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 17:29

Winged schreef:
Even een vraagje van mijn kant, ik ga in februari op wintersport (och jee). Zijn er nog meer die straks op wintersport gaan en dit een klein beetje zien als 'conditieopvulling'? In het weekend - als het licht is - loop ik een rondje hard. Weinig zin om bovenop de berg te staan en dan vervolgens niet meer verder te kunnen _O-

Ik ga ook op wintersport, voor de 1e keer overigens..
Moet je daar zo'n goede conditie voor hebben dan? :=

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 17:31

Skiën en boarden is ongelofelijk zwaar :j Zeker als beginner.
Ik ga dit jaar twee keer in maart!

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 17:33

Benen en evenwicht trainen Ali :))

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 17:33

Jij gaat spierpijn krijgen Chantal! :D

Ik zit nu the Biggest Loser te kijken, jeetje wat heftig!

Vanavond dag 8 :D

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 17:34

Julia schreef:
Benen en evenwicht trainen Ali :))

Dan kan ik beter pilates gaan doen :))
(zijn ook workouts van trouwens op YT)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 17:35

Destino schreef:
Winged schreef:

Ik ga ook op wintersport, voor de 1e keer overigens..
Moet je daar zo'n goede conditie voor hebben dan? :=

Vind ik niet, ik ben 1 x op wintersport geweest maar zo extreem inspannend vond ik het ook weer niet, je gaat sowieso toch al naar beneden :+