Ik ben al vanaf het begin een stille meelezer.. Ik wil je heel veel sterkte wensen voor vandaag! En een blog is zeker een leuk idee, heeft mijn moeder ook gedaan toen ze werd behandeld. Ze vond het ook heel fijn dat ze dan niet iedere keer hetzelfde verhaal tegen iedereen hoefde te vertellen, en als ze daar geen zin in had kon ze gewoon zeggen 'neem maar een kijkje op mijn blog'. En zodoende had ze echt heel veel mensen die het lazen!
Mrijn
Geplaatst: 11-12-12 09:25
Heel veel sterkte vandaag Esther! Laat dat gore gif zijn werk maar doen, hoe rot het ook is...
Die site die Yvonnedv doorgaf is echt leuk! Staan een hoop mooie en prettig dragende (zo te zien dan) hoofddeksel op.
Regallie
Geplaatst: 11-12-12 09:28
Heel veel sterkte en succes vandaag.. Ik denk aan je..
Heel veel sterkte vandaag!! En ook ik ga je volgen.
LiVetime
Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-12 10:54
Dankjullie! Ik ben nu nog wel rustig... Heb vrij goed geslapen en het eerste medicijn alweer binnen tegen misselijkheid. Vanmiddag om 13:30 uur krijg ik de chemo. Heb m'n blog alweer bijgewerkt. Reden waarom ik de blog heb aangemaakt is niet alleen om mijn verhaal kwijt te kunnen, maar ook om er mogelijk anderen mee te kunnen helpen die dezelfde diagnose hebben gekregen of nog gaan krijgen.
Vind jullie steun nog steeds erg bijzonder en ben er heel blij mee!
Veel sterkte zometeen! Ben benieuwd of je moeder straks weer een frietje moet halen Hopelijk gaat het deze keer heel erg meevallen hoe ziek je gaat worden!
LiVetime
Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-12 13:31
Noa_M schreef:
Veel sterkte zometeen! Ben benieuwd of je moeder straks weer een frietje moet halen Hopelijk gaat het deze keer heel erg meevallen hoe ziek je gaat worden!
Haha ja daar grappen wij ook al over. Heb inmiddels al 1 capsule en 3 pillen binnen. Allemaal tegen de misselijkheid. We vertrekken over een klein kwartier. Ik ga dus afsluiten. Pfoe.. erg spannend.