[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mossel

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 00:11

Gelukkig zijn er ook goeie artiesten die paarden kunnen tatoeëren in Nederland te vinden :D

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 00:13

ik twijfel ook nog om de roos weg te laten.
op de foto lijkt het groot maar ik de letters zijn echt heeeeeel klein in het echt hoor.. denk dat het hartje zo groot is als een 10 cent muntje of zelfs kleiner!

ik hoop ook echt dat ze dit kunnen maar opzich is hij niet extreem gedetaileerd en hoeft er ook geen uitdrukking in te zitten van bvb een oog ofzo

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 00:15

let op dat het niet te klein word, want dan kan het met de jaren gaan vervagen en dat is zonde!

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 00:16

Pelryo schreef:
let op dat het niet te klein word, want dan kan het met de jaren gaan vervagen en dat is zonde!

ja vandaar ook dat als het te klein is ik de letters ook gewoon naast de tekening wil dus links boven en rechts onder.
Waarschijnlijk laat ik het roosje weg..

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 01:09

Solar schreef:
Hallo :) Ik meld me met een vraagje..
Ik heb niet het hele topic doorgelezen.. := Excuses daarvoor.. Maar ik overweeg een tattoo te laten zetten (mijn eerste). Mijn idee was een klein frummeltje, het liefst rond mijn vinger, als een soort ring zeg maar. Heeft iemand zoiets? Ik was vandaag even langs bij een shop, en hij zei dat het bijna nooit gedaan word omdat de huid daar anders is en de lijn dan vaag en korrelig word. Ik wil wel echt iets fijns met dunne lijntjes, dus dat word m niet vrees ik.. Toch ben ik benieuwd of iemand het al eens heeft laten doen en of het mooi is geworden?

Heb 2 keer iemand gezien die iets aan de binnenkant van de vinger had staan en dat was niet meer mooi. Was helemaal uit vervaagd. Zag er een beetje uit zoals deze foto:
Afbeelding

Wow die Adam Kremer heeft gave stukken gezet!

mariposa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 02:29

Haii.
Vraagje aan jullie.
Is het mogelijk om over littekens te tatoeëren?
Zal je dat erg zien in je tattoo?
En dan op de enkel, daar heb ik 2 grote littekens van zo een 6 a7 cm lang naast elkaar bijna.(operatie)
Mis dat iemand dat ook heeft gedaan en er tevreden over was?

Gr

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 09:40

Is mogelijk. Maar beter van niet over 'verse' littekens. Ik heb zelf ook het plan om een tattoo te laten zetten over het litteken van de borstamputatie. Had dit bij iemand gezien en dat was zo mooi. Heb onlnags een tattoo laten zetten op mijn bovenarm (een Pink Ribbon). Om te kijken of het bevalt ;) Ben er heel blij mee. Heb toen meteen gevraagd of dat ze ook over een litteken konden tatoeëren, geen probleem was het antwoord. Mits het litteken mooi geheeld is en niet al te bobbelig zeg maar.

Elevien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 10:48

Veseosunce schreef:
Joolien schreef:
Zonder grap, ik ben echt van plan om een tattoo door hem te laten zetten :D

Houd me even op de hoogte over hoe en wat. Ben echt verliefd op zijn werk.

Ik ben ook echt dol op zijn werk... Misschien ooit...

FriesRoosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 14:07

Voor mij is het bijna zover ik ben a.s. dinsdag aan de beurt :D Vindt het wel spannend hoor is mijn eerste.

Hammeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 15:05

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 15:11

Hammeke schreef:
Ik kwam net weer een ongelofelijke prachtige tegen :
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 6090_n.jpg
Artiest is Fernando Souza

Haha je bent me net voor!!!! Die wilde ik ook gaan posten _O- Heeel gaaf!!

Ik vind die pony tattoo... Nja t is niet mijn smaak laat ik het zo maar zeggen...

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 15:24

Die is inderdaad ook erg gaaf Hammeke!

Oeh, die pony tattoo.... Ik vind hem ook totaal niet op de tekening lijken. Die vond ik nog enigszins leuk..
Ach, zolang jij er blij mee bent, dat is het belangrijkste, toch?!

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 15:28

Hoi! Stille meelezer meld zich.

Ik zie echt prachtige tattoo's voorbij komen waar ik wel jaloers van kan worden.
Ik ben druk opzoek naar een goede shop die echt gewoon goed is in zinnen/teksten.
Op mijn 16e (4 jaar terug) heb ik een ontwerp gemaakt van een Pegasus met een zin eronder. Nu wil ik op mijn linkerschouder een zin uit Our Farewell - Within Temptation. Het staat voor het leven van mij, alles wat ik mee heb gemaakt. Nu wil ik hem niet te groot, maar hij moet ook weer niet te klein. Ook qua lettertype heb ik echt nog geen idee wat ik wil, ookal is het idee er al zo lang.

Nu moet ik dus een goede shop vinden voor die zin. Ik ben benieuwd of er hier mensen zijn die een bepaalde shop aanraden om heen te gaan voor die ene zin, You are not alone in life

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 16:22

ik ben bloednerveus. :') .....ik gamorgen bellen voor een afspraak om langs te gaan en tekening laten maken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 16:25

liesjecryos schreef:
ik ben bloednerveus. :') .....ik gamorgen bellen voor een afspraak om langs te gaan en tekening laten maken :D

Zet m op! *\o/* :') Wacht ik ga een foto maken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 16:32

Tada:
Afbeelding

Je ziet dat de vogels niet allemaal evengoed ingekleurd zijn, dit word nog bijgewerkt. Uberhaupt de hele tattoo moet nog worden afgemaakt.

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 16:35

Ik ben echt zo zwaar verliefd op deze tattoo. Misschien nog niet eens de tattoo zelf, heb niet zo veel met vogels, maar de uitwerking..

Afbeelding

Hammeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 16:36

De kleuren zijn wel een beetje vager geworden he Joolien, maar voor de rest is hij wel super fijn gezet!
Ben benieuwd hoe hij eruit gaat zien als hij af is :)

@ hierboven, die is inderdaad ook erg gaaf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 16:37

Hammeke schreef:
De kleuren zijn wel een beetje vager geworden he Joolien, maar voor de rest is hij wel super fijn gezet!
Ben benieuwd hoe hij eruit gaat zien als hij af is :)

@ hierboven, die is inderdaad ook erg gaaf!

Idd maar dat kon ook niet anders.

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 16:37

Wauw!

MichellexH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 20:01

Hoi hoi.
Ik ben ook een meelezer. :P Maar nu heb ik zelf een vraagje. Heeft er iemand ervaring met een tatoeage op zijn/haar nek-rug?
En met nek-rug bedoel ik dus zeg maar op hoogte van de schouderlijn, net onder de nek. Is het nog te volgen? Haha.
Ik wil daar namelijk een zinnetje laten tatoeëren. Ik heb hier uiteraard goed over nagedacht! (Ik heb ook al één tatoeage op mijn enkel)
Maar nu vraag ik me af of die plek zeer doet. :)

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 20:04

Niet vergelijkbaar, maar mijn tattoo op de ruggengraat loopt in het einde ook naar die plek toe en dat vond ik best meevallen :j

Wauw die panter/luipaard is echt mooi gedaan :oo Hoelang zal die gezeten hebben?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 20:06

Of dat zeer doet is voor iedereen anders... maar dat moet toch ook niet bepalen of je iets laat zetten en waar? Wie mooi wil zijn moet pijn lijden toch? ;)

MichellexH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 21:15

@sharoontje Oke, dank je wel. :)

@idinn Nee, dat klopt. Maar er zijn bepaalde plekken waar het gevoeliger is, en ik dacht dus daar

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 21:18

Oké, dinsdag ga ik ervoor. Afspraak maken bij kynst!