[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jooon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 16:04

Hoi! Ik zit er al een tijdje aan te denken om mijn lange haar om te toveren naar een pittig, kort, blond kapsel. Het haar zou ik dan zoiezo doneren aan een stichting, mocht dit mogelijk zijn. Ik heb áltijd al lang haar gehad en ben het eigenlijk helemaal zat. Vaak heb ik een staart, knot of vlecht omdat ik losse haren irritant vind. Nu heb ik met een programma een kapsel 'gemaakt' op mijn eigen foto en dat ziet er wel heel erg gaaf en echt uit. Wie heeft dat hier nog meer gedaan en had je spijt? :D

oudaccountx

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 16:07

Je hebt altijd wel spijt als je je haar knipt, omdat je het lange gewend was. Maar als je er eenmaal aan gewend bent.. Ik wil het ook graag doneren aan KIKA, maar die willen minimaal 25cm, en ik doe veel, maar vind dat wel beetje teveel van het goede.. Vind het wel een goed initiatief van je!

Jooon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 16:19

Ja, ik denk wel dat het heel erg wennen zal zijn. Mijn staart (net opgemeten) zoals ik hem nu heb is +- 50cm lang, dus ik kan heel wat doneren. :D Natuurlijk zullen veel mensen zeggen dat het zonde is van mijn haar, maar aan de andere kant denk ik; het leven is maar zo kort. Mijn haar groeit wel weer aan (mocht ik dat willen), misschien niet zo snel en niet zo lang, maar dat hoeft ook niet. Die kindjes met kanker hebben helemaal geen haar en dat vind ik veel erger. :)

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 16:21

Precies! Zo denk ik ook! Maar heel kort vind ik ook weer niet leuk, ik moet ook beetje aan mezelf denken. :o

Jooon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 16:28

Ik ben nog vrij jong dus dan is het ook wel iets anders vind ik. :=

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 16:29

Gewoon lekker doen joon! :j :)

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 18:07

Jooon@ houd er wel rekening mee dat je haar niet meer terug (KAN) komen zo als het was.
Ik heb toen zelf mijn haar 5 jaar terug laten knippen in een bob, ik had daarvoor nooit gezeur met me haar.
Maar nu pfff, het is een stuk dunner en het valt heel anders dan het gedaan heeft.
Maar me haar is nu ook steeds vaker dof zeg maar,dus zit nu steeds met amandel olie of maskertjes te rommelen om het nog steeds gezond te houden.
Zelf had ik heeeeel veel spijt van,dat ik geruime 3 jaar lang extentions in gehad heb.
Dus voor mij nooit meer kort,en vind het nu soms al zonde als er een klein stukje af moet,of in laagjes.

Dit hoeft overigens niet bij iedereen zo te zijn,maar zou het wel in je achterhoofd houden.

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 19:03

Je haar verandert ook iedere 5 tot 7 jaar. De structuur wordt anders en het kan ook dunner worden.
Laatst bijgewerkt door NatassJa op 27-12-12 19:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 19:03

Kan het ook dikker worden? :D

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 19:06

Nee, dat is dan weer genetisch bepaald haha. Voorbeeld: Je hebt een enorme bos krullen, al vanaf jongs af aan, en die groeien er langzaam uit. Ik had vroeger ook een bos met krullen, nu alleen nog slag. Maar ik ben wel "gezegend" met heel erg veel en dik haar. Al is dat ook niet altijd makkelijk ;)

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 19:08

Haha, oh tegenvaller! Niet dat ik nou zo dun haar heb, het is in ieder geval niet sluik, zit een mooie
slag in. :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 19:10

Jooon schreef:
Hoi! Ik zit er al een tijdje aan te denken om mijn lange haar om te toveren naar een pittig, kort, blond kapsel. Het haar zou ik dan zoiezo doneren aan een stichting, mocht dit mogelijk zijn. Ik heb áltijd al lang haar gehad en ben het eigenlijk helemaal zat. Vaak heb ik een staart, knot of vlecht omdat ik losse haren irritant vind. Nu heb ik met een programma een kapsel 'gemaakt' op mijn eigen foto en dat ziet er wel heel erg gaaf en echt uit. Wie heeft dat hier nog meer gedaan en had je spijt? :D

Ik ben van haar tot op m'n onderrug naar t sylvie vd vaart kapsel toen ze net dr pruik af deed, geen moment spijt van gehad :)

Wat je zegt, t groeit vanzelf weer aan :D

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 19:10

Bij mij is het andersom, had altijd lang slierterig poreus dun haar, maar sinds ik het kort heb laten knippen afgelopen voorjaar, groeit het 3x sneller dan voorheen (het is nu alweer tot over mijn bh bandje op mijn rug, terwijl ik in april net een staartje in kon) en mijn haar is veel dikker dan eerst! Nog steeds poreus, maar dat is nou eenmaal zo dat verandert niet. Maar nu is het echt stukken voller. :) (ga nog even vaak naar de kapper - elke 6 weken bij punten - dus daar ligt het niet aan)

Jooon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 19:15

Suus___ schreef:
Jooon schreef:

Ik ben van haar tot op m'n onderrug naar t sylvie vd vaart kapsel toen ze net dr pruik af deed, geen moment spijt van gehad :)

Wat je zegt, t groeit vanzelf weer aan :D

Ik blijf maar naar mijn bewerkte foto kijken haha, ben zo verliefd op dat kapsel! <3 Ik denk dat ik het echt ga doen.

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 19:19

Laat eens zien! :)

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 19:25

Ik ben weer blond :D Vanochtend gigantisch veel highlights laten zetten bij de kapper.
Ook gelijk extensions laten zetten vanmiddag dus heb ook weer lang en dik haar, helemaal happy :D

Jooon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 19:55

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 19:58

Wat heb je een mooi gezicht Joon, dat kapsel past er echt perfect bij!

Jooon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 20:00

Laurie schreef:
Wat heb je een mooi gezicht Joon, dat kapsel past er echt perfect bij!

Dankjewel! :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 20:04

Doen :D Als je het zelf heel graag wilt moet je het gewoon doen :P

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 20:09

Dat ziet er idd wel erg gaaf uit zo.

En wat is je echte haar nu?

Jooon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 20:15

Niet de meest ideale foto, maar dan hebben jullie een idee (net na het douche genomen). :)
http://i46.tinypic.com/eaqdja.jpg

Waar ik mee zit is dat ik eigenlijk een beetje bang dat mensen (ofja de jongens) zo'n kort kapsel niet vrouwelijk/aantrekkelijk vinden. :=

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 20:26

ik denk dat dat haar je heel gaaf staat!.
heb mijn haar wat over mijn borsten kwam ook afgeschoren. sommige kerels vinden het juist heel erg leuk. en tja, je hebt er altijd bij die persee een meid met lang haar willen. maar zon pietlut moet je niet willen hoor.

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 20:27

Hihi ik heb ook erg lang haar en wil ook graag zo'n kapsel.
Ben alleen bang dat je dan idd veel minder aandacht van mannen krijgt :+
Stomme mannen..... {:)-:

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 20:29

Vind het wel zonde,maar ja ik ben echt een lang haar mens hihiih.
Maar dat korte kapsel maakt je wel wat pittiger.