Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jooon schreef:Hoi! Ik zit er al een tijdje aan te denken om mijn lange haar om te toveren naar een pittig, kort, blond kapsel. Het haar zou ik dan zoiezo doneren aan een stichting, mocht dit mogelijk zijn. Ik heb áltijd al lang haar gehad en ben het eigenlijk helemaal zat. Vaak heb ik een staart, knot of vlecht omdat ik losse haren irritant vind. Nu heb ik met een programma een kapsel 'gemaakt' op mijn eigen foto en dat ziet er wel heel erg gaaf en echt uit. Wie heeft dat hier nog meer gedaan en had je spijt?
Suus___ schreef:Jooon schreef:Hoi! Ik zit er al een tijdje aan te denken om mijn lange haar om te toveren naar een pittig, kort, blond kapsel. Het haar zou ik dan zoiezo doneren aan een stichting, mocht dit mogelijk zijn. Ik heb áltijd al lang haar gehad en ben het eigenlijk helemaal zat. Vaak heb ik een staart, knot of vlecht omdat ik losse haren irritant vind. Nu heb ik met een programma een kapsel 'gemaakt' op mijn eigen foto en dat ziet er wel heel erg gaaf en echt uit. Wie heeft dat hier nog meer gedaan en had je spijt?
Ik ben van haar tot op m'n onderrug naar t sylvie vd vaart kapsel toen ze net dr pruik af deed, geen moment spijt van gehad
Wat je zegt, t groeit vanzelf weer aan