Suus___ schreef:Ik ben in Parijs bij Kiko geweest maar kreeg geen hebben gevoel
Dat heb ik alleen bij de nagellak, bij de make up niet...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en had verdovingszalf via de apotheek. Als ze het lijntje erop gaan zetten dan doen ze er extra verdoving bij (huid is dan open dus neemt het goed op). Dan doet het absoluut geen pijn. Maar daar tussen in..
plus het is in die 4 weken wel genezen maar de huid is nog wel gevoelig als je de huid weer openmaakt. Ben blij dat het nu klaar is maar kan iedereen die erover nadenkt het gerust aanbevelen. Het is zo easy 's ochtends met sporten, in je ogen wrijven, zwemmen en zweten... het blijft gewoon zitten

er zitten nu ook nog kleine korstjes.

en als het mislukt dan ben ik te lang bezig met fixen en dan kom ik te laat op het werk.
Wenkbrauwen kunnen ook heel mooi worden met die nieuwe techniek! De kosten daarvoor zijn inderdaad niet niks
Zij liet mij nr 1 zien die het lichste was terwijl er nog een 010 en 007 is. Tenminste bij de Douglas dus neem aan dat zij die ook hebben of kunnen bestellen. Ik ben voor de photogenic gegaan omdat die iets minder geel was. Zal ik ermee terug gaan? Wat ik ook kan doen is MAC face and body foundation in het wit erbij kopen. Dan kan ik hem lichter maken en heb ik als ik weer wat kleur krijg niet dat ik dan weer een andere foundation moet kopen. Kan hem alleen niet online vinden of zou die witte alleen in de pro store te koop zijn?