Als je de eerste keer in zo'n winkel bent heb je wel even zoiets van WOW, maar uiteindelijk zijn de producten eigenlijk een beetje net zoals die van Catrice. Sommigen zijn super fijn en sommigen zijn redelijk. Verschild per persoon denk ik
__Esther__
Geplaatst: 19-01-13 15:53
Glossi hoe bevalt je foundation? Een goede kleur kunnen bemachtigen... van zo'n dure foundation zijn de verwachtingen hoog natuurlijk
Vandaag mijn eyeliner bij laten werken *auw*... eerste keer was een stuk minder pijnlijk. Inkt was na 4 weken toch wat blauwig geworden (ligt aan je huid) ondanks dat ze zwart met bruin gemengd had. Nu is ze er overheen gegaan met zwart en een druppel oranje. Hierdoor moet de kleur minder blauwig op kleuren. Nu is het erg gezwollen dus kan er niet echt een oordeel over vellen maar verwacht er weer gewoon blij mee te zijn
Eeh.. weet nu toch niet zo zeker of ik dat wel wil hahahahaha
__Esther__
Geplaatst: 19-01-13 17:01
Hahaha! Wie mooi wilt zijn... moet pijn doorstaan
De eerste keer viel het reuze mee qua pijn en had verdovingszalf via de apotheek. Als ze het lijntje erop gaan zetten dan doen ze er extra verdoving bij (huid is dan open dus neemt het goed op). Dan doet het absoluut geen pijn. Maar daar tussen in.. plus het is in die 4 weken wel genezen maar de huid is nog wel gevoelig als je de huid weer openmaakt. Ben blij dat het nu klaar is maar kan iedereen die erover nadenkt het gerust aanbevelen. Het is zo easy 's ochtends met sporten, in je ogen wrijven, zwemmen en zweten... het blijft gewoon zitten
Tja op het in je ogen wrijven na blijft een goede waterproef eyeliner ook zitten Maar t lijkt me zo makkelijk
__Esther__
Geplaatst: 19-01-13 17:24
Makkelijk is het zeker! Geen gepruts meer met lijntjes op een 'kaal oog'. Maar eerlijk is eerlijk... het is geen pretje om het te ondergaan en het kost jammer genoeg ook wel wat. Heb het zelf met grouponkorting kunnen laten doen dus scheelde wel iets. Als de zwelling en de korstjes weg zijn ben ik er ook weer blij mee
Paar uur na het zetten (15 dec.) Het is gezwollen en die vieze dingetjes zijn vaseline. Doordat het net gezet is lijkt het heel donker. Dit is normaal
Redelijk goed genezen (22 dec) excuses voor de mascara restjes er zitten nu ook nog kleine korstjes.
Het is nu dus donkerder en iets breder gezet. Ook het dunne lijntje richting ooghoek is iets bijgewerkt. Ik maak nog wel weer een foto als het geslonken en genezen is. Doorgaans wordt een eyeliner in 2x gezet omdat je altijd wat pigment verliest door korstjes etc.
Jup.. wilde het ook niet te dik.. wil ik echt fanatiek aan de slag gaan met eyeliner volg ik het lijntje maak het iets breder en maak ik er een wing aan. Gaat veel makkelijker dan bij een kaal ooglid.
Mwaaah.. 's ochtends om 6.00 heb ik meestal niet echt een vaste hand en als het mislukt dan ben ik te lang bezig met fixen en dan kom ik te laat op het werk.
Glossi
Geplaatst: 19-01-13 19:32
Mooi Esther! Het lijkt mij ook heel handig. Heb er ook wel over nagedacht. Mijn wenkbrauwen wil ik het liefst laten doen maar dat is een stuk duurder.
Heb de foundation 2x op gehad. Hij is helaas toch ietsje te donker. Maar verder is hij wel heel mooi en hij blijft de hele dag perfect zitten. Zelfs na het douchen zat de swatch nog op mijn hand! Je hoeft dus niet bang te zijn dat het uit gaat uitvlekken of dat het van je gezicht loopt als het regent. Binnenkort ga ik even 3x achter elkaar aan (met een week ertussen natuurlijk) naar de snelbruiner. Dan zal hij wel goed zijn. Mijn huid is super zacht als ik de foundation gedragen heb.
Dat is toch wel jammer! Maar met zelfbruiner of een paar keer onder de zonnebank kom je denk ik ook inderdaad een heel eind. Van het voorjaar / zomer is het wel de perfecte kleur voor je Wenkbrauwen kunnen ook heel mooi worden met die nieuwe techniek! De kosten daarvoor zijn inderdaad niet niks
Het wordt met een andere naald/machientje gedaan. De naald gaat een stuk minder diep de huid in.
Corelli
Geplaatst: 19-01-13 21:41
Ik heb mijn nude sleek pallet binnen, ziet er goed uit Zo maar even wat prutsen
Glossi
Geplaatst: 19-01-13 21:55
Ja best jammer vooral nu ik net zie dat de teint miracle van Lancome er wel lichter is Zij liet mij nr 1 zien die het lichste was terwijl er nog een 010 en 007 is. Tenminste bij de Douglas dus neem aan dat zij die ook hebben of kunnen bestellen. Ik ben voor de photogenic gegaan omdat die iets minder geel was. Zal ik ermee terug gaan? Wat ik ook kan doen is MAC face and body foundation in het wit erbij kopen. Dan kan ik hem lichter maken en heb ik als ik weer wat kleur krijg niet dat ik dan weer een andere foundation moet kopen. Kan hem alleen niet online vinden of zou die witte alleen in de pro store te koop zijn?
Je zou sowieso terug kunnen gaan om je beklag te doen. Even de reactie peilen en misschien komen zij zelf nog met een oplossing.
nenaavdw
Geplaatst: 19-01-13 22:22
Ik kwam dit topic tegen en kon het niet laten even iets te plaatsen.. Nu het toch over ogen/ make-up enzo hebben, wilde ik even een klein stukje van mijn creativiteit laten zien.
Ik denk ik zet hem in het thema CARNAVAL.. aangezien het daar alweer bijna tijd voor is. Het is wel een foto van 2 jaar geleden (toen ik nog bruin haar had). Vorig jaar ben ik ook als luipaard geweest (met blond haar) maar daar zijn geen leuke foto's van dus vandaar deze met mijn korte donkere haar..
Mooi gedaan!! Super moeilijk lijkt me dat.... Het effect had misschien iets vergroot mogen worden met en soort van luipaardenprintje aan de onderkant?!
Ik heb het aan de onderkant ook geprobeerd maar dan kreeg je een soort "ik heb een blauw oog van tijgerprint" idee. Vorig jaar heb ik het wel wat groter gedaan met meer eyeliner enzo. Deze foto was ook van de eerste keer proberen.