Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CCCCC schreef:Rubyred, ik zie dat je tweemaal warm eet. Is dit vandaag eenmalig of gebeurt dit vaker? En wat voor soort brood eet je? Pindakaas is niet slecht, maar zou het niet te vaak eten!
Natasja91 schreef:Mag je ontzettend trots op zijn wat je hebt bereikt ja!!!
Lijkt me heel naar om letterlijk uit je kleding te scheuren.
Die 83 kg vind ik je overigens ook niet misstaan!!
Maar eerlijk is eerlijk, je ziet er nu nóg beter uit! Klasse
CCCCC schreef:En geen toetjes na het eten! Dat is echt iets wat ik afgeleerd heb sinds mijn Sonja Bakker tijd. Een toetje na het eten vertraagd je stofwisseling enorm. Mocht je wel een toetje willen, neem deze dan als avondtussendoortje!
Citaat:Eet je toetje niet meteen na het avondeten. Vaak voel je dan nog niet of je er echt nog trek in hebt (honger), omdat veel mensen te snel eten. Pas na 20 minuten krijgen je hersenen eventueel een signaal dat je voldoende gegeten hebt. Daarnaast wordt het toetje beter verbrandt wanneer je het minimaal een uurtje later pakt. Zo zou je het toetje ’s avonds op de bank kunnen pakken als snack. Een chocoladetoetje dan, vervangt bijvoorbeeld dat extra stuk chocolade wat je anders gepakt zou hebben.
miloetje schreef:ik eet altijd mijn toetje ( magere vla ofzo) zo'n 3 uur na mijn avondmaal als avondtussendoortje... eet verder bijna nooit koekjes ofzo hierdoor...
1025 Cal per dag is echt te weinig, je mag er 2000/2100 cal per dag. Bij dieten word meestal aangeraden zo'n 1600 te nemen. Anders als je straks weer een beetje gewoon gaat eten als je op je streefgewicht zit komen de kilo's er zo weer aan. Je gaat het namelijk niet volhouden om maandenlang 1000 cal te eten en als je dan weer in een oud eetpatroon valt dan maak je al het harde werk mss weer ongedaan.